Η εταιρεία, με ήδη ισχυρή παρουσία σε 52 χώρες παγκοσμίως, συνεχίζει τη στρατηγική της για διατήρηση και ανάπτυξη των εξαγωγών, ενώ παράλληλα στοχεύει στην εύρεση νέων αγορών. Διαθέτοντας μια τεράστια γκάμα προϊόντων – από value for money entry level επιλογές έως τις premium σειρές Μέγα Σπήλαιο – προσφέρει κρασιά για κάθε προτίμηση και απαίτηση.
Στην έκθεση παρουσιάστηκαν δύο νέες σειρές της Cavino, οι οποίες κέρδισαν το ενδιαφέρον των διεθνών αγοραστών:
-Historoots – Πέντε εμβληματικές ελληνικές ποικιλίες σε μια φρέσκια, σύγχρονη προσέγγιση, ιδανικές για όσους θέλουν να ανακαλύψουν τον ελληνικό αμπελώνα.
-Desir – Μια σειρά fancy ημίγλυκων κρασιών που συνδυάζουν κομψότητα, ισορροπία και γευστική πολυπλοκότητα, καλύπτοντας τις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.
Η συμμετοχή της Cavino Group στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές επαφές με αγοραστές από χώρες όπως ΗΠΑ, Καναδάς, Ουκρανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Βραζιλία, Ρωσία, Κορέα, Σουηδία, Φινλανδία, Βοσνία, καθώς και σημαντικές συναντήσεις με μεγάλους λογαριασμούς από την Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία). Το αποτέλεσμα της έκθεσης ήταν η εξασφάλιση νέων πελατών, ενισχύοντας περαιτέρω την παγκόσμια παρουσία της.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν masterclasses από τον οινολόγο του Κτήματος Στέλιο Τσίρη, σε πωλητές συνεργατών μας. Τα σεμινάρια είχαν στόχο την εκπαίδευση των συνεργατών στις ιδιαιτερότητες των ελληνικών ποικιλιών, με έμφαση στις νέες σειρές κρασιών του ομίλου.
Η Cavino Group επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές του ελληνικού κρασιού διεθνώς, επενδύοντας σε καινοτομία, εξωστρέφεια και στρατηγικές συνεργασίες.
