Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Χρειάζεται το κρασί να γίνει vegan για να σπάσει το κανάλι της on trade αγοράς;

Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου ταξιδιού στις ΗΠΑ για την προώθηση των κρασιών του, ο παραγωγός ροζέ Provence Château Sainte Marguerite, που ανήκει στην Pernod Ricard, εξεπλάγη όταν διαπίστωσε ότι τα εστιατόρια ενδιαφέρονται περισσότερο για την vegan πιστοποίησή του παρά για το βιολογικό του καθεστώς.

«Το vegan είχε κάτι περισσότερο από βιολογικό και είχαμε αυτό το feedback τόσο στη Νέα Υόρκη όσο και στη Φλόριντα», ανέφερε ο οινοποιός Olivier Fayard στο thedrinksbusiness.

Οι σομελιέ με τους οποίους συναντήθηκε η Sainte Marguerite σε αυτές τις πολιτείες ανέφεραν όλοι μια αυξανόμενη ζήτηση για vegan κρασί στα εστιατόρια των ΗΠΑ – και πολλοί σκέφτονταν να δημιουργήσουν ένα τμήμα ειδικά για vegan στη λίστα κρασιών τους.

Για την Αργεντινή παραγωγό κρασιού Domaine Bousquet, η οποία έχει πιστοποιηθεί ως vegan από το 2020, το on-trade είναι ο βασικός μοχλός του κλάδου. «Το on-trade ήταν το κλειδί για την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για το vegan κρασί, και αυτό έχει κατευθύνει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και στον τομέα του λιανικού εμπορίου», λέει η συνιδιοκτήτρια και διευθύνουσα σύμβουλος Anne Bousquet.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 40 του WineTrails

«Τα κρασιά μας τα πάνε ιδιαίτερα καλά στα vegan εστιατόρια – προμηθεύουμε πολλά σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένου του Terre à Terre του Brighton – και αυτό σημαίνει ότι πουλάμε σε έναν πελάτη που κατανοεί απόλυτα και ασπάζεται το ήθος μας.».

Σύμφωνα με τον Bousquet, οι πελάτες που πίνουν vegan κρασιά σε ένα εστιατόριο τα αναζητούν ενεργά σε καταστήματα λιανικής μετά το γεύμα τους. Μόλις πραγματοποιήσετε την πώληση στην on-trade, αγορά είστε στα μισά του δρόμου.

«Είμαστε διαθέσιμοι στο Wholefoods Market και στο Abel & Cole, που είναι και τα δύο βιολογικά, και έχουμε έναν πελάτη που φυσικά κλίνει προς το ηθικά παρασκευασμένο κρασί, συμπεριλαμβανομένου του vegan», εξηγεί ο Bousquet. Το Waitrose, όπου περιλαμβάνονται και τα κρασιά μας, είναι ένας ισχυρός υποστηρικτής του vegan κρασιού.

Βιώσιμο σκαλοπάτι

Επισημαίνει ότι το να είσαι vegan συνέβαλε στο να αποκτήσει το Domaine Bousquet δύο ακόμη σημαντικές πιστοποιήσεις: B Corp και Regenerative Organic Certification (ROC).

«Δεν χρειάζεται οι παραγωγοί να χρησιμοποιούν ζωικά προϊόντα στο κρασί», υποστηρίζει. «Και αυτό είναι τόσο από άποψη βιωσιμότητας όσο και ηθικής. Μπορούμε να δούμε όλο και περισσότερους παραγωγούς να αρχίζουν να κάνουν τη στροφή. Από όλα τα πράγματα που μπορούν να γίνουν, η μετάβαση στο vegan είναι μια σχετικά απλή αλλαγή».

Σύμφωνα με το Sainte Marguerite’s Fayard, η πιστοποίηση vegan συμβαδίζει με μια οργανική προσέγγιση. «Στο πλαίσιο του σεβασμού προς το περιβάλλον, δεν χρησιμοποιούμε ζωικά προϊόντα σε κανένα στάδιο της διαδικασίας οινοποίησης», εξηγεί. «Οι φυτικές διεργασίες είναι συχνά πιο φιλικές προς το περιβάλλον από τις ζωικές.

Πηγή:thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η γεωργία της Καλιφόρνια βρίσκεται σε ένα διαρκές μεταβατικό στάδιο, πιεζόμενη από την κλιματική αστάθεια, την αυξανόμενη έλλειψη υδατικών πόρων και ένα ολοένα πιο...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.