Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το Οινοποιείο Blind Horse κυκλοφορεί το πρώτο του κρασί με σήμανση NFT

Το οινοποιείο Blind Horse Winery, σε συνεργασία με τη VaporFi, κυκλοφόρησε το πρώτο της κρασί με σήμα NFT ειδικά για συλλέκτες.

Η είδηση ​​της κυκλοφορίας, που αποκαλύφθηκε από τους ειδικούς του metaverse στο NFT Plazas, περιγράφει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο το οινοποιείο με έδρα το Ουισκόνσιν δημιούργησε μια συλλεκτική έκδοση Cabernet Sauvignon 2019 με μια ετικέτα διακριτικού χωρίς μύκητες από τη συλλογή Bored Ape Yacht Club.

Σύμφωνα με τις αρχικές αναφορές του Forbes, η ετικέτα Bored Ape αποκτήθηκε από τη VaporFi το 2022 και δόθηκε αποκλειστικά στην Blind Horse Winery ειδικά για αυτήν την κυκλοφορία. Η κίνηση φέρεται να ακολουθεί μια συνεργασία μεταξύ του The Blind Horse Winery και της VaporFi, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο ως ένας τρόπος να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ του κλάδου των κρυπτονομισμάτων και των παραδοσιακών επιχειρήσεων κρασιού.

Μιλώντας για τη μετακόμιση, ο κύριος οινοποιός της Blind Horse και γενικός διευθυντής στο οινοποιείο Tom Nye είπε: «Είναι ένα προϊόν που έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των  κρυπτονομισμάτων και του κρασιού και για μένα είναι το κεντρικό στοιχείο της συλλογής μου. Αν ασχολείστε με τα κρυπτονομίσματα, ξέρετε τη σημασία των Bored Apes και ότι πυροδότησε τη μη ανταλλάξιμη τρέλα με τα κουπόνια».

Ο Nye προειδοποίησε τους συλλέκτες: «Όταν κάτι τελειώσει, έχει τελειώσει», αλλά έσπευσε να προσθέσει ότι το αντικείμενο πρέπει να χρησιμεύσει ως σημείο συζήτησης και να βοηθήσει στην προσέγγιση των ανθρώπων. Εξήγησε: «Το κρασί είναι πραγματικά όμορφο από μόνο του, αλλά αυτό που το κάνει ακόμα καλύτερο είναι οτιδήποτε άλλο συνδυάζεται με αυτό, όπως το φαγητό, οι φίλοι και η οικογένεια».

Παράλληλα, το οινοποιείο έχει συστήσει την αγορά δύο φιαλών ένα για να το εκθέσετε και ένα άλλο για να το καταναλώσετε με την οικογένεια και τους φίλους σας. Αποκάλυψε ότι το κρασί, το οποίο θα πωλείται στα 100 δολάρια ΗΠΑ, είναι αντιπροσωπευτικό του παραδοσιακού και ψηφιακού κόσμου και περιλαμβάνει ένα μείγμα από Cabernet Sauvignon, Malbec και Petit Verdot που έχει ωριμάσει για τρία χρόνια σε γαλλικά και αμερικανικά δρύινα βαρέλια.

Τέλος, το κρασί με σήμανση NFT θα περιοριστεί σε μόλις 200 μπουκάλια και πρόκειται να στοχεύσει σε λάτρεις του κρασιού και των κρυπτονομισμάτων που θέλουν να εξασφαλίσουν ένα κομμάτι της ιστορίας.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η διεθνής έκθεση Wine Paris ετοιμάζεται για το 2026 με μια κατεύθυνση που αναμένεται να συζητηθεί: τη θεαματική διεύρυνση του χώρου που αφιερώνει στα...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Melbourne Food & Wine Festival επιστρέφει στη Μελβούρνη από τις 20 έως τις 29 Μαρτίου του επόμενου έτους, με 200 εκδηλώσεις να αναμένονται...

REPORTS

Ο Όμιλος Mantis, ένας από τους πλέον δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους ομίλους διανομής και ανάπτυξης προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει νέα συνεργασία με το οινοποιείο...

REPORTS

Η Vinarchy, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία οίνου της Αυστραλίας σχεδιάζει να μειώσει σχεδόν τις μισές μάρκες από το χαρτοφυλάκιο της και να στραφεί σε...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Τα λαμπερά Μοσχάτα κρασιά του Συνεταιρισμού Σάμου ήταν οι πρωταγωνιστές μιας βραδιάς εμπνευσμένης από το ακριτικό νησί, σε ένα μοναδικό παιχνίδισμα γεύσεων που επιμελήθηκε...

REPORTS

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, το Choix Concept Store by Cava Halari στον Πειραιά μετατράπηκε σε σκηνή μιας ιδιαίτερης οινικής εμπειρίας με επίκεντρο το κτήμα...

REPORTS

Ο οινοτουρισμός εξελίσσεται σε έναν από τους πιο ζωηρούς κλάδους της παγκόσμιας οινικής οικονομίας. Το 2023 η αξία του υπολογίστηκε στα 46 δισεκατομμύρια δολάρια,...

REPORTS

Οι αμπελουργοί της νότιας Γαλλίας βγήκαν στους δρόμους του Μπεζιέ το περασμένο Σαββατοκύριακο, ζητώντας άμεση κρατική και ευρωπαϊκή στήριξη, καθώς ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος...