Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα 685,99 δις δολάρια τζίρο θα αγγίξει η παγκόσμια αγορά κρασιού το 2028

Στα 685,99 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο προβλέπεται να φτάσει η παγκόσμια αγορά κρασιού σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, σύμφωνα με την οποία η ετήσια ποσοστιαία αύξηση θα αγγίξει το 6,4%. Αυτό συμβαίνει ως απόρροια της αύξησης προτίμησης του κρασιού μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων στις παγκόσμιες αγορές.

Η διαμόρφωση της κατανάλωσης δε θα αλλάξει πολύ όσον αφορά τα ήρεμα κρασιά, λευκά και κόκκινα, με τις εκτιμήσεις να τους αποδίδουν το 84% επί του συνόλου πωλήσεων. Σε αυτό παίζουν ρόλο η διαθεσιμότητα και οι προσιτές τιμές, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στην διεύρυνση του πελατολογίου και στην προσέλκυση νεαρού καταναλωτικού κοινού.

Την πιο συνεπή ετήσια μεταβολή, της τάξης του 6,6%, θα γνωρίσουν σύμφωνα με την έκθεση τα ανθρακούχα κρασιά. Η αύξηση της κατανάλωσης των απεριτίφ και spritz, κουλτούρα προερχόμενη από την Ιταλία, αφομοιωμένη πλέον από την υπόλοιπη Ευρώπη, ευθύνεται κυρίως για την αυξητική μεταβολή της συγκεκριμένης κατηγορίας κρασιού.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην πώληση κρασιού καταλαμβάνει το λιανεμπόριο, που με ποσοστό της τάξης του 89% , παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, για το χρονικό διάστημα 2021 – 2028. Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή της κατανάλωσης, τα πρωτεία παίρνει η Ευρώπη, καταγράφοντας το 46% του παγκόσμιου τζίρου, με χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, ή η Ιταλία να ξεχωρίζουν στη μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση.

Αναντίρρητα, το κρασί σήμερα μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος «προσιτής πολυτέλειας» – η εκλεπτυσμένη γεύση του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή -, αλλά και το διαδικτυακό εμπόριο που έσπασε τους φραγμούς των αποστάσεων, αποτελούν σίγουρα παράγοντες που ευνοούν τη διάδοσή του σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανικού εμπορίου όπου καθημερινά διαθέτουν εκατοντάδες ετικέτες εγχώριων και εισαγόμενων προϊόντων. Επιπλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι χαμηλές τιμές συγκεκριμένων κρασιών, αποτελούν βασική μόχλευση για τη διεύρυνση του καταναλωτικού κοινού.

Παράλληλα, οι οινολογικοί κολοσσοί οφείλουν να προβλέπουν και να εκμεταλλεύονται τις τάσεις στην κατανάλωση, όπως για παράδειγμα τα ροζέ ή τα αφρώδη που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στο κοινό νεαρής ηλικίας.

 

Πηγή winenews.it

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η νεοφυής εταιρεία Bolledrinks με έδρα το Λονδίνο παρουσιάζει κάτι που ενδέχεται να αποτελέσει σταθμό για τον κόσμο των μη αλκοολούχων κρασιών: ένα αφρώδες...

REPORTS

Τα πρόσφατα στοιχεία της Liv-ex δείχνουν ότι η εμπιστοσύνη στην παγκόσμια αγορά fine wine ενισχύθηκε περαιτέρω τον Οκτώβριο, με όλους τους βασικούς δείκτες της...

REPORTS

Ο Επίτροπος Γεωργίας της ΕΕ, Κριστόφ Χάνσεν, υπογράμμισε τη Δευτέρα ότι η εμπορική συμφωνία με το Mercosur μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό άνοιγμα για...

REPORTS

Τα λαμπερά Μοσχάτα κρασιά του Συνεταιρισμού Σάμου ήταν οι πρωταγωνιστές μιας βραδιάς εμπνευσμένης από το ακριτικό νησί, σε ένα μοναδικό παιχνίδισμα γεύσεων που επιμελήθηκε...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ο έμπειρος οινοποιός που πάτησε πόδι στη Ζίτσα οραματίζεται να βάλει την γηγενή ποικιλία στο διεθνή οινικό χάρτη. Μετά τη Νάουσα και τη Ραψάνη,...

REPORTS

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού, την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, η Οινοποιία Ψαρούλη υποδέχθηκε επαγγελματίες του τουρισμού, ξενοδόχους, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφους...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η Central Wine Fair, η πολυαναμενόμενη ετήσια έκθεση κρασιού της κεντρικής Ελλάδας, επιστρέφει τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025 σε νέο χώρο: την Αίγλη Ζαππείου,...

REPORTS

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας και εκλεκτής οινογνωσίας θα φιλοξενηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, στο Jenny’s Rooftop Restaurant Bar του Sofitel Athens Airport, του...