Η Smurfit Kappa πραγματοποίησε μελέτη σε συνεργασία με τη συμβουλευτική εταιρεία, Wine Intelligence, σχετικά με τη ζήτηση των καταναλωτών για κρασιά bib. Μετά την Covid-19, αυτή η αγορά εκρήγνυται.
Μάλιστα, 3,7 εκατομμύρια νέοι καταναλωτές εκτιμώνται ότι ανέρχονται στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους έξι μήνες που στράφηκαν σε οίνους σε Bag-In-Box: αυτός είναι ο κύκλος εργασιών που αποκαλύφθηκε από τη μελέτη που διενήργησε η Smurfit Kappa, ένας από τους βασικούς παραγωγούς συσκευασιών, σε συνεργασία με την εταιρεία Wine Intelligence. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020 μεταξύ 1.049 καταναλωτών στη Γαλλία και 1.020 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέλυσε τη συμπεριφορά των ενηλίκων που πίνουν κόκκινο, λευκό ή ροζέ κρασί τουλάχιστον μία φορά το μήνα.
Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, καταγράφεται η τάση της αύξησης της κατανάλωσης κρασιού και διασκέδασης στο σπίτι. Η ελευθερία κατανάλωσης, η ευκολία μεταφοράς και η σχέση ποιότητας / τιμής είναι τα κύρια κίνητρα για την αγορά κρασιών σε Bag-in-Box. Σε αυτό προστίθεται η δυνατότητα αποθήκευσης του κρασιού για έως και οκτώ εβδομάδες μετά το άνοιγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπορεί να διατηρηθεί μόνο για δύο έως τρεις ημέρες.
+ 27% τους επόμενους μήνες
Αυτή η αγορά έχει σήμερα 12 εκατομμύρια καταναλωτές στη Γαλλία και 4 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Προφίλ; Η έρευνα δείχνει ότι τέσσερις στους δέκα πιθανούς αγοραστές είναι κάτω των 35 ετών και προτιμούν μικρές μορφές τριών λίτρων. Τέλος, η έρευνα εστιάζει στο αναπτυξιακό δυναμικό των κρασιών σε bib με 4,4 εκατομμύρια επιπλέον καταναλωτές να ενδιαφέρονται για αυτό το προϊόν τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για αύξηση 27% στον αριθμό των καταναλωτών.
Πηγή: KΕΟΣΟΕ