Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σερβιτόροι ντυμένοι στα ροζ συμβάλλουν για την προώθηση της Προβηγκίας

Τρεις σερβιτόροι πόζαραν για τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα κρασιά ονομασίας προέλευσης της Προβηγκίας σε ροζ αποχρώσεις.

Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος

Όλοι ήταν ντυμένοι στα ροζ, το κορυφαίο χρώμα της οινοπαραγωγικής περιοχής και πηγή οινικής επιτυχίας στη Γαλλία και στο εξωτερικό. Η επιτυχία των κρασιών τροφοδότησε την αναβάθμιση της περιοχής, με τις τιμές για τα ροζέ Προβηγκίας να έχουν σχεδόν διπλασιαστεί μέσα σε διάστημα δέκα χρόνων στα γαλλικά σούπερ μάρκετ, καθώς έκαναν και μια στροφή προς τις εξαγωγικές αγορές, οι οποίες απορροφούν πλέον περισσότερο από το 40% των όγκων μάρκετινγκ της περιοχής.

Έτσι, η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει σχεδιάστηκε για να φέρει αυτές τις αλλαγές. «Στόχος είναι να αντικατοπτρίζει την ισχυρή premiumation των ροζέ μας τα τελευταία χρόνια», τόνισε η Carole Guinchard, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας στο Provence Wine Marketing Board (CIVP), η οποία παρουσίασε την κύρια ώθηση της εκστρατείας στις 25 Ιανουαρίου στη Μασσαλία της Νότιας Γαλλίας, μαζί με τον Éric Pastorino, τον πρόεδρό της και τον σκηνοθέτη Brice Eymard.

Τέλος, η καμπάνια στοχεύει επίσης να διαφοροποιήσει τα ροζέ της Προβηγκίας από τα ροζέ κρασιά από άλλες περιοχές που έχουν αγκαλιάσει την ίδια χρωματική τάση και έχουν προσπαθήσει να οδηγήσουν στην κορυφή του κύματος της Προβηγκίας, σε διάφορους βαθμούς επιτυχίας.

 

ΠΗΓΗ: vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μέχρι τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου θα παραμείνει ανοιχτή η εφαρμογή για την υποβολή δηλώσεων συγκομιδής σταφυλιών με οινοποιήσιμες ποικιλίες στο αμπέλι έτους 2025, καθώς...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.