Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σερβιτόροι ντυμένοι στα ροζ συμβάλλουν για την προώθηση της Προβηγκίας

Τρεις σερβιτόροι πόζαραν για τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα κρασιά ονομασίας προέλευσης της Προβηγκίας σε ροζ αποχρώσεις.

Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος

Όλοι ήταν ντυμένοι στα ροζ, το κορυφαίο χρώμα της οινοπαραγωγικής περιοχής και πηγή οινικής επιτυχίας στη Γαλλία και στο εξωτερικό. Η επιτυχία των κρασιών τροφοδότησε την αναβάθμιση της περιοχής, με τις τιμές για τα ροζέ Προβηγκίας να έχουν σχεδόν διπλασιαστεί μέσα σε διάστημα δέκα χρόνων στα γαλλικά σούπερ μάρκετ, καθώς έκαναν και μια στροφή προς τις εξαγωγικές αγορές, οι οποίες απορροφούν πλέον περισσότερο από το 40% των όγκων μάρκετινγκ της περιοχής.

Έτσι, η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει σχεδιάστηκε για να φέρει αυτές τις αλλαγές. «Στόχος είναι να αντικατοπτρίζει την ισχυρή premiumation των ροζέ μας τα τελευταία χρόνια», τόνισε η Carole Guinchard, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας στο Provence Wine Marketing Board (CIVP), η οποία παρουσίασε την κύρια ώθηση της εκστρατείας στις 25 Ιανουαρίου στη Μασσαλία της Νότιας Γαλλίας, μαζί με τον Éric Pastorino, τον πρόεδρό της και τον σκηνοθέτη Brice Eymard.

Τέλος, η καμπάνια στοχεύει επίσης να διαφοροποιήσει τα ροζέ της Προβηγκίας από τα ροζέ κρασιά από άλλες περιοχές που έχουν αγκαλιάσει την ίδια χρωματική τάση και έχουν προσπαθήσει να οδηγήσουν στην κορυφή του κύματος της Προβηγκίας, σε διάφορους βαθμούς επιτυχίας.

 

ΠΗΓΗ: vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μία ομάδα Ουρουγουανών ερευνητών παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας εκτενούς μελέτης που διερευνά τη δυνατότητα μείωσης ή μερικής αντικατάστασης του διοξειδίου του θείου (SO₂)...

REPORTS

Μελέτη που διεξήγαγε η Danielle Gallina, από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας (UBC) στο Οκάναγκαν, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Jonathan Cinnamon στα οινοποιεία...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ιστορία δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Είναι μια πορεία που χτίζεται με τον χρόνο, τις επιλογές και τη συνέπεια. Δεν επαναλαμβάνεται, αλλά εξελίσσεται....

REPORTS

Η αυστραλιανή οινοποιία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία από τις σοβαρότερες δοκιμασίες της τελευταίας εικοσαετίας, καθώς η υπερπαραγωγή, η υποχώρηση της κατανάλωσης και οι χρόνιες...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

VIDEOS

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

VIDEOS

Η κάμερα ανοίγει και το οινοποιείο δεν λειτουργεί απλώς ως χώρος, αλλά ως παρακαταθήκη. Ο Χρήστος Ζαφειράκης ανοίγει τις πόρτες του οινοποιείου του και...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...