Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώσεις των πωλήσεων στην Naked Wines και προσπάθειες ανάκαμψης

Η Naked Wines αποκάλυψε ότι οι ετήσιες πωλήσεις της αυξήθηκαν μόλις κατά 3% πέρυσι και ότι οι πωλήσεις θα μπορούσαν να μειωθούν κατά 4% από εδώ και πέρα, λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας και του ταλαιπωρημένου τμήματοςτης εταιρείας.

Τον Νοέμβριο, ο πωλητής κρασιού κατηγόρησε τις ελλείψεις και την έλλειψη προσφοράς για χαμηλότερα από τα αναμενόμενα στοιχεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Nick Devlin δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα «επιδιώξει την ανάπτυξη με οποιοδήποτε κόστος» και αντ ‘αυτού θα επιδιώξει να πραγματοποιήσει συναλλαγές σε ή γύρω από ένα νεκρό επίπεδο αυτό το οικονομικό έτος.

Μετά την ανακοίνωση, οι μετοχές της Naked Wines υποχώρησαν 43,6 τοις εκατό στις 162,1 μονάδες την Πέμπτη, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι κατάφερε να επιστρέψει σε κέρδη 2,9 εκατομμυρίων λιρών προ φόρων.

Ο Devlin είπε ότι η επιχείρηση είχε αποφύγει μια ζημία μειώνοντας τον διαφημιστικό προϋπολογισμό της κατά 7,1 εκατομμύρια £. Ωστόσο, η Naked ανακοίνωσε επίσης την πρώτη της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια την περασμένη εβδομάδα, η οποία αντιπροσωπεύει μια σημαντική δαπάνη από την εταιρεία.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης ολοκληρωμένης δημιουργικής εκστρατείας για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για αυτό που η Naked αποκαλεί «αποστολή της να απελευθερώσει τους οινοποιούς ώστε να μπορούν να κάνουν τα καλύτερα κρασιά τους, χωρίς υλικοτεχνικούς και οικονομικούς περιορισμούς».

Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης τοποθετήσεις σε μια σειρά από κορυφαίες πλατφόρμες περιεχομένου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μιλώντας για τη διαφημιστική καμπάνια, ο διευθύνων σύμβουλος της Naked Wine, Τζέιμς Κρόφορντ, είπε ότι είναι «πολύ περήφανος που είναι σε θέση να κάνει αυτού του είδους την επένδυση στην επωνυμία μας».

Η εταιρεία φημολογείται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση πελατών το επόμενο έτος για να αποκομίσει πίσω τους καταναλωτές που επέστρεψαν στο ποτό στα μπαρ μετά την άρση των lockdown, αλλά θα έρθει πολύ αργά;

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η γερμανική οινοποιία περνά μια από τις δυσκολότερες περιόδους της. Σύμφωνα με τη νέα πρωτοβουλία Zukunftsinitiative Deutscher Weinbau, που ίδρυσε τον Μάιο ο οινοποιός...

REPORTS

Η Δυτική Μακεδονία περνά στο ευρωπαϊκό προσκήνιο, καθώς η Καστοριά φιλοξενεί την εναρκτήρια διεθνή συνδιάσκεψη του EnoGastroDEST, μιας σημαντικής πρωτοβουλίας για τον οινικό και...

REPORTS

Η συγκομιδή στην Καλιφόρνια του 2025 ανακοινώθηκε στο ύψος της περσινής: οι αρχές παρουσιάζουν μια προσωρινή εκτίμηση 3 εκατομμυρίων τόνων οινοποιήσιμων σταφυλιών, σε σύγκριση...

REPORTS

Οι κορυφαίες επιχειρήσεις οινοτουρισμού της Νότιας Αυστραλίας βραβεύτηκαν στα βραβεία Best Of Wine Tourism Awards 2026, που απονεμήθηκαν χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η εξόφληση προς τους μετόχους θα ολοκληρωθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών μετά την εκκαθάριση των συναλλαγών της τελευταίας ημέρας διαπραγμάτευσης.

REPORTS

Η Ιταλία ετοιμάζεται να ανακτήσει το 2025 την πρωτιά στην παγκόσμια παραγωγή κρασιού, σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις των Assoenologi, ISMEA και Unione Italiana...

REPORTS

Όλοι μιλούν για νούμερα. Εμείς λέμε: ας κοιτάξουμε την πραγματικότητα στα μάτια. Η Σαντορίνη δεν είναι απλώς τόνοι σταφυλιών· είναι άνθρωποι, τόπος, μνήμη και...

REPORTS

Καθώς οι προετοιμασίες για το ProWine Mumbai βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ο διευθυντής έργων, Rajeev Naresh, εξηγεί γιατί «η συμμετοχικότητα, η οικοδόμηση κοινότητας και...