Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πρώτο κριτήριο η τιμή, μετά η δημοφιλία μιας ποικιλίας για τους Αμερικανούς οινόφιλους

Όταν επιλέγουν κρασί, οι Αμερικανοί καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη την τιμή πάνω από όλους τους άλλους παράγοντες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της YouGov.

Σύμφωνα με μια σημαντική έκθεση περισσότερων από 1.000 αμερικανών οινόφιλων με τίτλο: «Η γνώμη των Αμερικάνων για το κρασί» (American Opinions on Wine), η αγαπημένη ποικιλία σταφυλιού του έθνους είναι το Cabernet Sauvignon. Ωστόσο, για τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, το μπουκάλι που επιλέγουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή.

Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι το 45% των καταναλωτών στις ΗΠΑ πληρώνουν κατά μέσο όρο 11-20 δολάρια ΗΠΑ για ένα μπουκάλι κρασί. Μόνο το 13% των καταναλωτών στις ΗΠΑ αγοράζει κρασί με τιμή μικρότερη από 10 δολάρια και μόνο το 6% πληρώνει περισσότερα από 50 δολάρια.

Από τους συμμετέχοντες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 49% δήλωσε ότι η τιμή ενός κρασιού ήταν «πολύ σημαντική» για αυτούς, ξεπερνώντας κατά πολύ το ποσοστό των καταναλωτών των ΗΠΑ που έδωσαν προτεραιότητα σε παράγοντες όπως η περιεκτικότητα σε αλκοόλ (18%), η περιοχή (17%) ή ο τρύγος (15 %).

Παρά το γεγονός ότι η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν ποιο μπουκάλι κρασί να αγοράσουν, μόνο το 6% ήταν σίγουρο ότι θα μπορούσαν σίγουρα να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ ενός μπουκαλιού 10 δολαρίων και ενός μπουκαλιού 100 δολαρίων. Το 26% ισχυρίστηκε ότι μπορούσε «μάλλον» να βρει τη διαφορά, ενώ το 35% παραδέχτηκε ότι «μάλλον δεν μπορούσε» να διακρίνει μεταξύ των δύο.

Η δημοφιλία μιας ποικιλίας

Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν περαιτέρω ότι το Cabernet Sauvignon είναι η πιο δημοφιλής ποικιλία σταφυλιού μεταξύ των καταναλωτών των ΗΠΑ, με το 22% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι «το αγαπούν», ακολουθούμενο από το Pinot Noir (20%) και το Chardonnay (19%).

Η δημοτικότητα του Malbec και του Syrah είναι σημαντικά μικρότερη, με μόνο το 11% και το 10% των Αμερικανών που πίνουν κρασί να «αγαπούν» αυτές τις δύο κόκκινες ποικιλίες. Οι ποικιλίες Pinot Grigio, Sauvignon Blanc και Riesling κατείχαν κοινή θέση στις καρδιές των καταναλωτών με το 16% να εκφράζει την προτίμησή του σε αυτές.

Ο σχεδιασμός του μπουκαλιού και της ετικέτας ήταν το λιγότερο σημαντικό στοιχείο για την επιλογή ενός μπουκαλιού κρασιού, με ένα σημαντικό 23% να λέει ότι «δεν ήταν καθόλου σημαντικό».

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η φετινή οινική χρονιά για τα κορυφαία οινοποιεία της Γερμανίας σφραγίστηκε από μικρές αποδόσεις, αλλά εξαιρετική ποιότητα σταφυλιών. Με τη φύση να δοκιμάζει τα...

REPORTS

Τέσσερα νοτιοαφρικανικά οινοποιεία απέσπασαν σημαντική διεθνή διάκριση, καθώς εντάχθηκαν στη διευρυμένη λίστα των World’s 50 Best Vineyards (θέσεις 51-100) για το 2025, επιβεβαιώνοντας τη...

REPORTS

Τις τελευταίες εβδομάδες, ο ιταλικός οινικός κλάδος έχει γνωρίσει δύο σημαντικές εξελίξεις που ενδέχεται να καθορίσουν τη μελλοντική του πορεία. Η πρώτη αφορά τη...

REPORTS

Η κυκλοφορία νέων ποικιλιών μπορεί να είναι επιτυχημένη ή άστοχη, ενώ τα διακυβεύματα ύπαρξης για την βιομηχανία οίνου λόγω της κλιματικής αλλαγής πολλά λέει...

Διαβάστε επίσης

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, τα επισκέψιμα οινοποιεία των «Δρόμων του Κρασιού της Βορείου Ελλάδος», συμμετέχουν και φέτος στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Οινοτουρισμού...

REPORTS

Α πό τη φύτευση και τη διαµόρφωση των γραµµών έως τη συγκοµιδή και τη διαχείριση των υπολειµµάτων, κάθε αµπελουργικό έχει πλέον το κατάλληλο µηχάνηµα....

REPORTS

Με ιδιαίτερη χαρά, η ΓΕΝΚΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ και τα καταστήματα CELLIER σας προσκαλούν στο GENKA WINE FAIR 2025, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου...

REPORTS

Στο ύψος των 1.705.581 hl καταγράφηκαν με 31/7/2025 τα αποθέματα οίνων και γλευκών, σύμφωνα με την ανακοίνωση που απέστειλε στην Commission το τμήμα Αμπέλου...