Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

«Ποτό του καλοκαιριού», βαφτίζει το TikTok τα πορτοκαλί κρασιά

Μια έκρηξη αναρτήσεων στο TikTok έδειξε μια βαθιά όρεξη για τα πορτοκαλί κρασιά, με κάποιους να τα βαφτίζουν το «ποτό του καλοκαιριού».

Η Generation Z και οι Millennials έχουν ένα νέο ποτό για να φωνάξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με στοιχεία πωλήσεων από το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής Ocado, το πορτοκαλί κρασί έχει αυξηθεί κατά 99% φέτος μέχρι στιγμής, με τις αναζητήσεις για τέτοια προϊόντα επίσης να αυξάνονται κατά 80%.

Αυτή η τάση είναι ορατή στο διαδίκτυο, με το πορτοκαλί κρασί να γίνεται νέα «τάση» στα social media, ειδικά στο TikTok, καθώς οι νεότεροι οινόφιλοι έχουν ανακαλύψει το κρασί και τις δυνατότητές του ως δροσιστικό κρασί για τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αλλά υπάρχει επίσης κάποια σύγχυση σχετικά με το ποτό, με ορισμένους χρήστες να μην είναι σίγουροι αν είναι κρασί από πορτοκάλι ή απλώς πορτοκαλί. Οι χρήστες χρησιμοποιούν επίσης το πορτοκαλί «emoji» και με το πορτοκαλί.

Φυσικά, το πορτοκαλί κρασί είναι, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αμπέλου και Οίνου (OIV) ένα «λευκό κρασί με διαβροχή» και η ελάχιστη διάρκεια της φάσης διαβροχής είναι ένας μήνας, για να δοθεί αυτό το χρώμα.

Μιλώντας στο MailOnline σχετικά με την τάση, ο Christian Streatfield, αγοραστής κρασιού στο Ocado είπε: «Το πορτοκαλί κρασί είναι όλο και πιο δημοφιλές στους πελάτες μας.

«Σε αντίθεση με την τυπική παραγωγή λευκού κρασιού, οι φλούδες των σταφυλιών παραμένουν σε επαφή με το χυμό κατά τη διάρκεια της ζύμωσης, παράγοντας περίπλοκες γεύσεις και υφές, καθώς και αυτό το βαθύτερο χρώμα. «Το κρασί που προκύπτει είναι νόστιμο και ευέλικτο, προσφέροντας κάτι ενδιάμεσο στους λάτρεις του κόκκινου και του λευκού κρασιού».

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Για 11η χρονιά τα κορυφαία κόκκινα κρασιά της Ελλάδας παρουσιάζονται δίπλα σε εξίσου σπουδαίες δημιουργίες του διεθνή αμπελώνα στην έκθεση που δικαίως φέρει το...

REPORTS

Η ιστορική Viña Santa Rita της Χιλής κατέκτησε την πρώτη θέση στη φετινή λίστα του Forbes με τις 50 καλύτερα οινοποιεία του κόσμου, μια...

REPORTS

Οι γιορτές, οι επιτυχίες, οι προσωπικές στιγμές αλλά και οι έρωτες εξακολουθούν να συνδέονται με ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους οίνου. Μια παλιά συνήθεια που...

REPORTS

Η ιταλική αγορά κρασιού βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιάταξης, με το κοινό να δείχνει ολοένα μεγαλύτερη προτίμηση στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και στις πιο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...

REPORTS

Ο παγκόσμιος οινικός κλάδος μετέβη στο 2025 μέσα σε μια περίοδο βαθιάς προσαρμογής, όπου η κατανάλωση μειώνεται αισθητά, αλλά η ζήτηση για ποιοτικότερο κρασί...