Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο Dry January «στεγνώνει» τον ουρανίσκο των οινόφιλων

Μια νέα σχετικά παγκόσμια τάση που ακούει στο όνομα Dry January γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, ωστόσο μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι περισσότερα από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θα συμμετάσχουν φέτος.

του Ζήση Πανάγου

Αρχικά, το Dry January ξεκίνησε ως μία καμπάνια για την παγκόσμια υγεία, που είχε ως πρωταρχικό μέλημα την αποστασιοποίηση των ανθρώπων από κρασί και οποιοδήποτε άλλο είδος αλκοολούχου ποτού για όλο τον Ιανουάριο μήνα.

Βέβαια, η αποστασιοποίηση αυτή με δυσκολία θα καταφέρει να επιτευχθεί την φετινή χρονιά, καθώς μία νέα δημοσκόπηση, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.000 άνθρωποι, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι περίπου μόνο το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στον ξηρό Ιανουάριο, και μόλις το 22% απάντησε ότι θα συμμετάσχει.

Ωστόσο, μια άλλη έρευνα της Morning Consult διαπίστωσε ότι, μεταξύ εκείνων που είπαν ότι θα απέχουν από το αλκοόλ τον Ιανουάριο, τα αντιληπτά οφέλη για την υγεία ήταν ο κινητήριος παράγοντας για περίπου το 91% των ερωτηθέντων.

Είναι ενδιαφέρον ότι φέτος τα άτομα επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν ότι «στεγνώνουν» τον Ιανουάριο, με σχεδόν τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα του Morning Consults να λένε ότι σχεδίαζαν να μετριάσουν το ποτό τους αντί να το κόψουν εντελώς.

Και πάλι, η δημοσκόπησή μας βρήκε κοινό έδαφος μεταξύ των σχολιαστών που ήθελαν να προωθήσουν τη μετριοπάθεια και όχι την αποχή.

Επιπλέον, αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι για όσους θέλουν να μετριάσουν ή να απέχουν από την κατανάλωση αλκοόλ, υπάρχουν περισσότερες από ποτέ επιλογές χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ.

Αυτό αποδεικνύεται εξάλλου και από το γεγονός ότι, μόλις αυτόν τον μήνα, η BrewDog και η Corona ανακοίνωσαν νέες μπύρες χωρίς αλκοόλ, ενώ η Katy Perry κυκλοφόρησε τη δική της σειρά απεριτίφ χωρίς αλκοόλ, με το όνομα De Soi.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Διαπιστώνοντας την αποκατανάλωση κρασιού (κυρίως στη Γαλλία), σε συνδυασμό με την κλιματική αλλαγή και τις γεωπολιτικές εντάσεις, εκπρόσωποι του 75% των αμπελώνων του κόσμου...

REPORTS

Αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος για τους αμπελουργούς στην Κοιλάδα της Νάπα και σε ολόκληρη την πολιτεία, με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών έχουν...

REPORTS

Με τεράστια επιτυχία και με την ουσιαστική υποστήριξη της Enterprise Greece, ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου διοργάνωσε το περασμένο δεκαπενθήμερο 4 γευστικές δοκιμές για το...

REPORTS

Συντελεστής σταθεροποίησης, εξαιρουμένων των χέρσων εκτάσεων, ανώτατο όριο στα 70 εκτάρια... Οι Βρυξέλλες δίνουν το πράσινο φως ώστε οι Γάλλοι αμπελουργοί να μπορούν να...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ένα οινοποιείο απόλυτα λειτουργικό και επισκέψιμο, που έχει επιλέξει το δρόμο της μεθοδικής και σκληρής δουλειάς είναι το είναι το Κτήμα Νικολάου στη Νεμέα,...