Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο κορυφαίος έμπορος κρασιού Grands Chais de France, επιστρέφει στη μαζική διανομή

Μετατρέποντας ένα Bag In Box σε ένα μανιφέστο για δίκαιη αμοιβή για τους αμπελουργούς, ο Όμιλος Grands Chais de France, υιοθετεί μια θέση τόσο ισχυρή όσο και πρωτοφανή με επανατοποθέτηση των τιμών του τμήματος κρασιών στη μαζική διανομή.

Με τη γκάμα κρασιών  “ Soutenons Nos Vignerons ” που διατίθεται σε πέντε Ονομασίες Προέλευσης ερυθρών  κρασιών (Bergerac, Bordeaux, Buzet, Corbières και Côtes-du-Rhône), ο αλσατικός όμιλος Grands Chais de France (GCF, ο κορυφαίος έμπορος κρασιού στην Ευρώπη) επανατοποθετεί τα κρασιά του στη μαζική διανομή (GD). “Αυτό το κρασί εγγυάται δίκαιη αμοιβή στους αμπελουργούς μας” αναφέρει η συσκευασία του BIB 3 λίτρων που αναγράφει και τη συνιστώμενη τιμή  στη συσκευασία: 11,95 €, εκ των οποίων το 48% προορίζεται για τους αμπελοκαλλιεργητές (“χωρίς φόρους και δασμούς 21%. Μικτό περιθώριο “. Η αναγωγή της τιμής ξεπερνά περίπου τα 150 €/hl, τιμή πολύ πάνω από τις μέσες τιμές .

«Πριν από το να είμαστε έμποροι, είμαστε αμπελουργοί, επομένως είμαστε πολύ ευαίσθητοι στις δυσκολίες του αμπελώνα» εξηγεί η Anne-Laure Helfrich, διευθύντρια μάρκετινγκ της GCF, η οποία υπερασπίζεται την «πραγματική επιθυμία να επιβιώσει και να αναπτυχθεί  η αμπελοκαλλιέργεια» σε «ονομασίες που μερικές φορές αποφεύγονται λόγω υποκατανάλωσης» δουλεύοντας σε «ένα προφίλ που είναι τόσο γνώριμο για τον καταναλωτή». Η μάρκα «Soutenons nos vignerons», η οποία θα  διανέμεται πρώτα από τα καταστήματα Leclerc από  τον ερχόμενο  Απρίλιο, θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, επισημαίνει η Anne-Laure Helfrich, τονίζοντας ότι τελικά εναπόκειται στους πελάτες να αποφασίσουν. «Ο καταναλωτής θα πάρει την τελική απόφαση αγοράς . Εάν αυτό λειτουργήσει, μπορούμε να σκεφτούμε και άλλα προϊόντα. Αλλά δεν πρέπει να βιάσουμε τα πράγματα. Η ιδέα πρέπει  πρώτα απ’ όλα να διαδοθεί, ώστε να υπάρχει επαρκής όγκος που επιτρέπει μια ορισμένη ροή προς τα συνεργαζόμενα οινοποιεία. «Εάν η Leclerc δεν δεσμευτεί για όγκο πωλήσεων, η μάρκα σχεδιάζει να επικοινωνήσει με φυλλάδια  και στα καταστήματά της.

Τιμή τόσο χαμηλή

Αν και το ζήτημα της αγοραστικής δύναμης μπορεί να επιβραδύνει την προθυμία των πελατών να πληρώσουν, η Anne-Laure Helfrich υποστηρίζει ένα «ισχυρό μήνυμα: θέλω να πω στους καταναλωτές ότι πρέπει να συνηθίσουν ξανά στην ρεαλιστική τιμή των πραγμάτων. Στα οινικά τμήματα υπήρχαν προϊόντα που προσφέρονταν σε τόσο χαμηλές τιμές από κάποιους συναδέλφους και σήμερα δεν υπάρχει πλέον η έννοια της πραγματικής τιμής του κρασιού ώστε ο αμπελουργός να μπορεί να ζήσει από το επάγγελμά του. » Ελπίζουμε να  πείσουμε και  άλλους επαγγελματίες να εφαρμόσουν τιμές που ανταμείβουν σωστά την παραγωγή.

«Σαφώς δεν είμαστε ο πλειοδότης, αλλά και δεν είμαστε ανάμεσα σε αυτούς που μειώνουν τις τιμές. «Δεν είναι αυτή η φιλοσοφία μας», λέει η Anne-Laure Helfrich, επισημαίνοντας ότι «πρέπει να ανταποκριθούμε  στην προσφορά και τη ζήτηση. Άρα δεν αγοράζουμε όλα τα κρασιά  στην ίδια τιμή. » Επιβεβαιώνοντας ότι όμιλος GCF «ποτέ δεν σπεκουλάρει προς τα κάτω», ο Nicolas Pellenc επισημαίνει ότι «παίζουμε με αρκετές εναλλακτικές. Έχουμε τις μάρκες μας, έχουμε ιδιωτικές ετικέτες, μερικές φορές κάνουμε προσφορές πρώτης τιμής κ.λπ. Και εκεί φυσικά θα ακολουθήσουμε την αγορά, γιατί μας το επιβάλλουν οι πελάτες μας. Οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ περίπλοκες, πολύ σκληρές. Γνωρίζουμε όμως ότι η γαλλική αμπελουργία υποφέρει πολύ. Αυτή η πρωτοβουλία έχει υιοθετηθεί ακριβώς για να προσπαθήσει να βάλει τέλος σε αυτή τη σπείρα και να στείλει θετικά μηνύματα. »

ΠΗΓΗ: ΚΕΟΣΟΕ

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο Οδηγός MICHELIN αναγνωρίζει την αριστεία στη γαστρονομία και τη φιλοξενία για πάνω από έναν αιώνα. Από την εισαγωγή των αστεριών MICHELIN το 1926...

REPORTS

Η Έκθεση Στρατηγικών Προβλέψεων: Προοπτικές Παγκόσμιας Αγοράς Οίνου 2025 αποτυπώνει ένα τοπίο που αλλάζει δυναμικά. Με βάση τα τελωνειακά δεδομένα έως τον Οκτώβριο, τις...

REPORTS

Ο Τύρναβος γιορτάζει για δεύτερη χρονιά τις Παγκόσμιες Ημέρες Λημνιώνας και Μοσχάτου Τυρνάβου: Ένα διήμερο αφιερωμένο στις εμβληματικές ποικιλίες και τη γαστρονομική ταυτότητα της...

REPORTS

Το ιταλικό κρασί διατηρεί κορυφαία θέση, ως ένα από τα πιο γνωστά προϊόντα της κατηγορίας «Made in Italy», με κύκλο εργασιών που φτάνει τα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τα ΒορΟινά των Χριστουγέννων έρχονται να αναδείξουν το αίσθημα της ανθρωπιάς και αλληλεγγύης και να μας θυμίσουν ότι οι γιορτές είναι για να μοιράζεσαι!...