απόδοση Ζήσης Πανάγος
Αν και μπορεί να μην αναπληρώσει πλήρως το άγχος και τις πιέσεις μιας καθυστερημένης ή ακυρωμένης πτήσης, η Kimpton Hotels αποφάσισε να προσφέρει στους πελάτες της ένα δωρεάν ποτήρι κρασί «συναισθηματικής υποστήριξης» κατά το check-in, εάν επηρεαστεί η πτήση τους. Η πρωτοβουλία αυτή ανακοινώθηκε μέσω Twitter από τον ξενοδοχειακό όμιλο.
Εν μέσω χάους και ακυρώσεων, το Heathrow του Λονδίνου το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Βρετανίας ανέφερε απώλειες 321 εκατομμυρίων λιρών την περασμένη εβδομάδα, την ίδια στιγμή που το αυξημένο κόστος και οι ελλείψεις προσωπικού αρχίζουν να δαγκώνουν.
Παράλληλα, το Heathrow κατηγόρησε την έλλειψη προσωπικού χειρισμού στο έδαφος για τις πρόσφατες διακοπές ταξιδιών, έναν ισχυρισμό που αμφισβητήθηκε από την οικονομική αεροπορική εταιρεία Ryanair. Η Virgin Atlantic έχει επίσης επικρίνει το Heathrow, αναλαμβάνοντας την ευθύνη να βρίσκεται στην πόρτα του αεροδρομίου για τις τρέχουσες δυσκολίες.
Ο Adam Keary, διευθύνων σύμβουλος του Pinter, δήλωσε: «Το καλοκαίρι του 2022 ήταν ένα καλοκαίρι που όλοι θέλαμε να απολαύσουμε, καθώς τα ταξίδια άνοιξαν πλήρως μετά από μερικά ταραχώδη χρόνια, αλλά και πάλι τα σχέδια έχουν καταρριφθεί. Ενώ τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες τσακώνονται μεταξύ τους στον πόλεμο των λέξεων, ο πελάτης μένει σε χλωρό κλαρί.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com