Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου κρασιού «αργοπεθαίνει»

Το αφεντικό μιας πολυδιαφημισμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου έχει χαρακτηρίσει την τεχνολογία του κρασιού «νεκροταφείο αποτυχίας», καθώς η επιχείρηση αποτυγχάνει να εξασφαλίσει επαρκή χρηματοδότηση για τον τρίτο γύρο.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Pix, η οποία υποσχέθηκε να φέρει επανάσταση στις διαδικτυακές πωλήσεις κρασιού, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι αναγκάστηκε να απολύσει το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού της.

Το έργο που εδρεύει στη Νάπα, του οποίου οι επενδυτές λέγεται ότι αποτελούν «φαντάσματα της βιομηχανίας κρασιού», με τον ιδρυτή Paul Mabray να αποκαλύπτει ότι αναζητά έναν αγοραστή για την επιχείρηση, η οποία σε έξι μήνες δημιούργησαν 600.000 $ ΗΠΑ σε ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα.

Ενώ, ο Mabray κάνει μεγάλο μέρος των αποφοίτων του κλάδου του κρασιού που κατάφερε να φέρει μαζί του για την Pix, αρνείται να κατονομάσει τους «επενδυτές αγγέλους», των οποίων οι συνεισφορές τους δεν ήταν αρκετές για να διατηρήσουν το έργο στη ζωή.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί πως ο Mabray, ο οποίος έκοψε το ύφασμά του στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου Wine Direct, συναντήθηκε με περισσότερες από 80 εταιρείες επιχειρηματικού κεφαλαίου και ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για να συγκεντρώσει τα μετρητά που απαιτούνται για έναν τρίτο κύκλο σποράς για την επιχείρηση αυτό το καλοκαίρι, αλλά δεν μπορούσε να ασφαλίσει την βάση.

«Νομίζω ότι η βιομηχανία κρασιού έχει μια κηλίδα εναντίον της στην κοινότητα VC», ανέφερε σε πρόσφατη δήλωση του ο Mabray.

Η ιδέα πίσω από το Pix δεν ήταν να πουλήσει κρασί από την πλατφόρμα, αλλά μάλλον να ανακατευθύνει τους καταναλωτές που αναζητούσαν συγκεκριμένα κρασιά στα μέρη που έχουν αυτά τα μπουκάλια σε απόθεμα. Η βάση δεδομένων Pix περιλαμβάνει επί του παρόντος περίπου 2,4 εκατομμύρια προϊόντα κρασιού από 2.800 πωλητές κρασιού που έχουν ενσωματώσει τα αποθέματά τους με το Pix. μια προσπάθεια που ο Διευθύνων Σύμβουλος περιέγραψε ως «ηράκλειο έργο».

Τα οινοποιεία και οι εισαγωγείς πλήρωσαν επίσης στην Pix ένα τέλος για να «καθαρίσουν» το δικό τους απόθεμα κρασιού στο διαδίκτυο. Η εταιρεία σχεδίαζε επίσης να κερδίσει χρήματα μέσω της προσφοράς λέξεων-κλειδιών, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

«Η τεχνολογία του κρασιού είναι νεκροταφείο αποτυχίας. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα καταλήξουμε σε αυτό», είπε ο Mabray. «Είναι μια αγορά δύσκολο να οριστεί. Είχε ατελείωτες αποτυχίες και μέτριες επιτυχίες».

Αποκάλυψε ότι όσο πουλάει την εταιρεία, θα ήθελε να παραμείνει διευθύνων σύμβουλος. Εάν δεν μπορεί να βρεθεί αγοραστής, ο Mabray έχει πει ότι θα σκεφτόταν να πουλήσει την πνευματική ιδιοκτησία της Pix.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Στο διεθνές συνέδριο Tomorrow Tastes Meditarranean στην Καλαμάτα (13-14 Οκτωβρίου) πραγματοποιήθηκε φέτος η καθιερωμένη παρουσίαση και προβολή οίνων της Μεσσηνίας στα πλαίσια του προγράμματος...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

To WSPC σε συνεργασία με τη Winebox διοργανώνει ένα μοναδικό masterclass με τον Charles Duval-Leroy, επικεφαλής του φημισμένου οίκου Champagne Duval-Leroy την Τετάρτη 29...

REPORTS

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να διεισδύει σε κάθε πτυχή του κόσμου του κρασιού, μεταμορφώνοντας έναν τομέα που μέχρι πρόσφατα βασιζόταν κυρίως στην εμπειρία,...

REPORTS

Με απόφαση, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, τροποποιείται η υπό στοιχεία Α.1102/27-07-2022 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών που αφορά στον καθορισμό της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Οι εξαγωγές ιταλικού κρασιού κατέγραψαν νέο ρεκόρ το 2024, αγγίζοντας τα 8,136 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 5,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

REPORTS

Έπιασε τόπο η έκκληση των ηγετών του οίνου, διάκριση μεταξύ κατανάλωσης και κατάχρησης στο νέο ψήφισμα του ΠΟΥ.