Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου κρασιού «αργοπεθαίνει»

Το αφεντικό μιας πολυδιαφημισμένης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου έχει χαρακτηρίσει την τεχνολογία του κρασιού «νεκροταφείο αποτυχίας», καθώς η επιχείρηση αποτυγχάνει να εξασφαλίσει επαρκή χρηματοδότηση για τον τρίτο γύρο.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Pix, η οποία υποσχέθηκε να φέρει επανάσταση στις διαδικτυακές πωλήσεις κρασιού, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι αναγκάστηκε να απολύσει το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού της.

Το έργο που εδρεύει στη Νάπα, του οποίου οι επενδυτές λέγεται ότι αποτελούν «φαντάσματα της βιομηχανίας κρασιού», με τον ιδρυτή Paul Mabray να αποκαλύπτει ότι αναζητά έναν αγοραστή για την επιχείρηση, η οποία σε έξι μήνες δημιούργησαν 600.000 $ ΗΠΑ σε ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα.

Ενώ, ο Mabray κάνει μεγάλο μέρος των αποφοίτων του κλάδου του κρασιού που κατάφερε να φέρει μαζί του για την Pix, αρνείται να κατονομάσει τους «επενδυτές αγγέλους», των οποίων οι συνεισφορές τους δεν ήταν αρκετές για να διατηρήσουν το έργο στη ζωή.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί πως ο Mabray, ο οποίος έκοψε το ύφασμά του στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου Wine Direct, συναντήθηκε με περισσότερες από 80 εταιρείες επιχειρηματικού κεφαλαίου και ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων για να συγκεντρώσει τα μετρητά που απαιτούνται για έναν τρίτο κύκλο σποράς για την επιχείρηση αυτό το καλοκαίρι, αλλά δεν μπορούσε να ασφαλίσει την βάση.

«Νομίζω ότι η βιομηχανία κρασιού έχει μια κηλίδα εναντίον της στην κοινότητα VC», ανέφερε σε πρόσφατη δήλωση του ο Mabray.

Η ιδέα πίσω από το Pix δεν ήταν να πουλήσει κρασί από την πλατφόρμα, αλλά μάλλον να ανακατευθύνει τους καταναλωτές που αναζητούσαν συγκεκριμένα κρασιά στα μέρη που έχουν αυτά τα μπουκάλια σε απόθεμα. Η βάση δεδομένων Pix περιλαμβάνει επί του παρόντος περίπου 2,4 εκατομμύρια προϊόντα κρασιού από 2.800 πωλητές κρασιού που έχουν ενσωματώσει τα αποθέματά τους με το Pix. μια προσπάθεια που ο Διευθύνων Σύμβουλος περιέγραψε ως «ηράκλειο έργο».

Τα οινοποιεία και οι εισαγωγείς πλήρωσαν επίσης στην Pix ένα τέλος για να «καθαρίσουν» το δικό τους απόθεμα κρασιού στο διαδίκτυο. Η εταιρεία σχεδίαζε επίσης να κερδίσει χρήματα μέσω της προσφοράς λέξεων-κλειδιών, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

«Η τεχνολογία του κρασιού είναι νεκροταφείο αποτυχίας. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα καταλήξουμε σε αυτό», είπε ο Mabray. «Είναι μια αγορά δύσκολο να οριστεί. Είχε ατελείωτες αποτυχίες και μέτριες επιτυχίες».

Αποκάλυψε ότι όσο πουλάει την εταιρεία, θα ήθελε να παραμείνει διευθύνων σύμβουλος. Εάν δεν μπορεί να βρεθεί αγοραστής, ο Mabray έχει πει ότι θα σκεφτόταν να πουλήσει την πνευματική ιδιοκτησία της Pix.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Στο Champagne Charlies του Λονδίνου προσγειώθηκαν τα κρασιά του θεσσαλικού αμπελώνα στα πλαίσια εκδήλωσης γευσιγνωσίας οίνου που διοργάνωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στα πλαίσια του...

REPORTS

Οι αμπελουργοί της νότιας Γαλλίας βγήκαν στους δρόμους του Μπεζιέ το περασμένο Σαββατοκύριακο, ζητώντας άμεση κρατική και ευρωπαϊκή στήριξη, καθώς ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος...

REPORTS

Για τον Sergiy Klimov, το κρασί δεν είναι απλώς ένα προϊόν. Είναι μια παλλόμενη ανάσα της ουκρανικής γης, ένας ζωντανός κρίκος ανάμεσα στο παρελθόν...

REPORTS

Τι γίνεται αν η τρέχουσα κρίση στη βιομηχανία οίνου δεν οφείλεται αποκλειστικά σε εξωτερικούς παράγοντες; Πέρα από τις πληθωριστικές πιέσεις, τις γεωπολιτικές εντάσεις, το...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ο έμπειρος οινοποιός που πάτησε πόδι στη Ζίτσα οραματίζεται να βάλει την γηγενή ποικιλία στο διεθνή οινικό χάρτη. Μετά τη Νάουσα και τη Ραψάνη,...

REPORTS

Με χρυσό βραβείο τιμήθηκαν και πάλι οι οινικές «ναυαρχίδες» του Συνεταιρισμού Σάμου, οι «ΨΗΛΕΣ ΚΟΡΦΕΣ» και το «SAMOS VIN DOUX», στον πιο έγκυρο και...

REPORTS

Επιδότηση ύψους 79,6 ευρώ το στρέµµα προβλέπει η 3η τροποποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ για τη διατήρηση του Αττικού Αµπελώνα και της γηγενής...

REPORTS

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού, την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, η Οινοποιία Ψαρούλη υποδέχθηκε επαγγελματίες του τουρισμού, ξενοδόχους, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφους...