Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Preferabli φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη στη διανομή κρασιού στην Καλιφόρνια

Η Preferabli, ένα λογισμικό σύστασης κρασιού, αλκοολούχων ποτών και τροφίμων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη, συνεργάστηκε με την πλατφόρμα διανομής κρασιού Vine & Cellar Reserve για να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Η Preferabli έχει ξεκινήσει συνεργασία με την πλατφόρμα διανομής κρασιού Vine & Cellar Reserve της Albertsons Companies, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της στους καταναλωτές στην Καλιφόρνια.

Το Sensorial AI του λογισμικού θα ενσωματωθεί πλέον στις υπηρεσίες της Vine & Cellar Reserve για την εξατομίκευση των αγορών της συλλογής κρασιών στην πλατφόρμα λιανικής πώλησης τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, το Preferabli έχει σχεδιαστεί για να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν κρασιά με βάση τις ατομικές γευστικές τους προτιμήσεις. Η νέα εμπειρία Vine & Cellar Reserve περιλαμβάνει καθοδηγούμενες συστάσεις και μια βιτρίνα για κρασιά με παρόμοια γευστικά χαρακτηριστικά. Οι αγοραστές μπορούν επίσης να λάβουν συστάσεις για το συνδυασμό τροφίμων.

Παράλληλα, η Pam Dillon, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Preferabli, δήλωσε: «Φανταζόμαστε έναν κόσμο με γνώμονα τις ατομικές προτιμήσεις, χρησιμοποιώντας τη μηχανική νοημοσύνη με ανθρώπινο άγγιγμα. Το λογισμικό μας επεκτείνει τα όρια του τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για να δημιουργήσει αληθινές και διαρκείς σχέσεις με τους πελάτες, λειτουργώντας σε κλίμακα».

Οι εξατομικευμένες συστάσεις τροφοδοτούνται από την ιδιόκτητη βάση δεδομένων της Preferabli, η οποία χρησιμοποιεί εκατοντάδες χαρακτηριστικά για κάθε κρασί. Ο Andrew Sussman, συνιδρυτής και CTO της Preferabli, εξήγησε: «Η τεχνολογία μας δίνει στους αγοραστές διάφορους τρόπους να επιλέξουν αυτό που ψάχνουν για να ξεκινήσουν ένα ταξίδι ανακάλυψης. Καμία άλλη πλατφόρμα δεν διαθέτει την τεχνογνωσία μας στον τομέα ή το βάθος των ποιοτικών δεδομένων».

Η Vine & Cellar Reserve προσφέρει κρασιά σε τιμές από 10 έως και πάνω από 1.000 δολάρια ανά φιάλη, ενώ σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη συλλογή της.

Τέλος, ο Curtis Mann MW είναι αντιπρόεδρος του ομίλου αλκοολούχων ποτών της Albertsons Companies και επιβλέπει την ομάδα αγοράς κρασιού της εταιρείας. Ο Master of Wine δήλωσε σχετικά με τη νέα συνεργασία: «Συνεργαζόμενοι με την Preferabli, βοηθάμε τους πελάτες να λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις με βάση τις ατομικές τους προτιμήσεις, να μαθαίνουν για τα κρασιά που εξετάζουν και, τελικά, να βρίσκουν και να ανακαλύπτουν νέα κρασιά».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να διεισδύει σε κάθε πτυχή του κόσμου του κρασιού, μεταμορφώνοντας έναν τομέα που μέχρι πρόσφατα βασιζόταν κυρίως στην εμπειρία,...

REPORTS

Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης κρασιού που δεν εκσυγχρονίζουν την τεχνολογική τους υποδομή και δεν επενδύουν στην ψηφιακή μετάβαση φαίνεται πως θα δυσκολευτούν να επιβιώσουν...

REPORTS

Καθώς το παγκόσμιο εμπόριο συνεχίζει να εξελίσσεται, ο ρόλος των κόμβων επανεξαγωγής θα παραμείνει κεντρικός στον τρόπο με τον οποίο το κρασί φτάνει στους...

REPORTS

Μια πρωτοποριακή μελέτη από πανεπιστήμια της Καλιφόρνιας αποκαλύπτει πως ο εμποτισμός τυριών με κρασί μπορεί να μεταμορφώσει όχι μόνο τη γεύση τους αλλά και...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

REPORTS

Οι εξαγωγές ιταλικού κρασιού κατέγραψαν νέο ρεκόρ το 2024, αγγίζοντας τα 8,136 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 5,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

REPORTS

Έπιασε τόπο η έκκληση των ηγετών του οίνου, διάκριση μεταξύ κατανάλωσης και κατάχρησης στο νέο ψήφισμα του ΠΟΥ.