Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Hennessy κυκλοφορεί χρυσή καράφα limited edition με NFT

Τα 500 μπουκάλια Hennessy Paradis Golden Edition θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στο BlockBar και το καθένα συνοδεύεται από ένα μη ανταλλάξιμο κουπόνι (NFT), που σχεδιάστηκε από τη στυλίστρια Veneda Carter με έδρα το Λος Άντζελες.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Το Hennessy Paradis δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1979, με τον master blender Maurice Fillioux να το συγκρίνει με την κλασική μουσική «που σε απομακρύνει και σε συνδέει με τα συναισθήματά σου». Όμως, με αυτήν την επιδρομή στο blockchain, ο οίκος Hennessy έχει κάνει αναμφισβήτητα ένα άλμα προς το μέλλον.

Αρχικά, η Carter, η οποία έχει δουλέψει ως στυλίστρια για την Kim Kardashian και τον Kanye West, είναι γνωστή για τη δουλειά της με το χρυσό, γι’ αυτό και επιλέχθηκε για αυτό το έργο. Σχεδίασε ένα τρισδιάστατο κινούμενο έργο τέχνης NFT που απεικονίζει ένα τοπίο στην έρημο με την καράφα Hennessy φωτισμένη από χρυσό φως. Περιγράφοντας το έργο, είπε: «[είναι] «μια αφθονία της Φύσης γυαλισμένη από ανθρώπινα χέρια… Πολλοί από εμάς έχουμε νιώσει το πνεύμα της και λαχταρούμε να το καταλάβουμε, μια αρμονία που μας δένει».

Το BlockBar, η πλατφόρμα όπου θα πωλείται, αυτοχαρακτηρίζεται ως «η πρώτη παγκόσμια αγορά DTC [απευθείας προς τον καταναλωτή] NFT για κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά πολυτελείας» και ιδρύθηκε τον περασμένο Οκτώβριο. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον κόσμο του blockchain, η διαδικασία αγοράς μπορεί να φαίνεται κάπως περίπλοκη:

Κατά την αγορά, το BlockBar θα κρατήσει το φυσικό μπουκάλι (με ένα αρχείο γνησιότητας στο blockchain ως πιστοποιητικό ιδιοκτησίας) και στον παραλήπτη του δώρου θα σταλεί μέσω email το NFT (με ένα προσωπικό μήνυμα), ο παραλήπτης θα προσκαλείται στη συνέχεια να δημιουργήσει ένα BlockBar λογαριασμό και αποδεχτείτε το NFT. Στη συνέχεια, μπορούν να επιλέξουν είτε να εξαργυρώσουν το φυσικό προϊόν και να τους παραδοθεί, είτε να ανταλλάξουν την έκδοση NFT στην αγορά του BlockBar ή να το διατηρήσουν στην «εικονική μπάρα» τους.

Ο Dov Falic, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του BlockBar, δήλωσε: «Το BlockBar είναι στην πρώτη γραμμή του phygital gifting αυτή τη γιορτινή περίοδο και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στην κοινότητά μας αυτή τη μοναδική προσφορά που συνδυάζει ένα αποκλειστικό έργο τέχνης της Veneda Carter με εξατομικευμένα μηνύματα δώρων και επενδυτικό , NFT με υποστήριξη περιουσιακών στοιχείων της Hennessy Paradis Golden Edition.»

Η πρώτη έκδοση αναμένεται στις 23 Σεπτεμβρίου στις 10 π.μ. EST, με κάθε NFT 2.500 $ διαθέσιμο για αγορά με πιστωτική κάρτα ή Ethereum. Οι 500 φιάλες των 75 εκατοστών θα πωλούνται με σειρά προτεραιότητας. Ενώ, τον Δεκέμβριο θα ακολουθήσει και η κυκλοφορία 100 φιαλών magnum.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Με δεκαπέντε μονοποικιλιακές Κυδωνίτσες σε ένα masterclass που έκλεψε τις εντυπώσεις στις φετινές Μεγάλες Μέρες της, η Νεμέα δείχνει να απολαμβάνει την ανερχόμενη λευκή...

REPORTS

Ο κόσμος του κρασιού βρίσκεται σε καμπή. Η μείωση της κατανάλωσης, οι ανισορροπίες προσφοράς-ζήτησης και οι αλλαγές στις αξίες των καταναλωτών ωθούν τα οινοποιεία...

REPORTS

Στα τέλη Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη, η πολιτική διακήρυξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την πρόληψη και τον έλεγχο των μη μεταδοτικών ασθενειών έκανε...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο της 36ης Συνάντησης Ερασιτεχνικών Θιάσων Αιγαίου, που φέτος φιλοξενείται στη Σάμο, η Ομοσπονδία Ερασιτεχνικού Θέατρου Αιγαίου παρουσιάζει την Τρίτη 21 Οκτωβρίου, στον...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...