Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Δέκα χρόνια λειτουργίας για την επωνυμία της LVMH, Chandon India

Η Chandon India, η μάρκα αφρώδους οίνου που ανήκει στην Moet Hennessy, γιορτάζει τα δέκα χρόνια λειτουργίας της στη χώρα, ενώ παράλληλα ενισχύει τη δέσμευσή της στην ινδική αγορά ως μία από τις πιο υποσχόμενες παγκοσμίως.

Το οινοποιείο, που βρίσκεται στους πρόποδες του Nashik, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις της LVMH στον τομέα του κρασιού στην Ινδία. Ξεκίνησε ένα έργο που όχι μόνο ενίσχυσε την κατηγορία των αφρωδών οίνων στην εγχώρια αγορά, αλλά και τοποθέτησε την Ινδία στον παγκόσμιο οινικό χάρτη.

Ναλυτικότερα, η Ipsita Das, διευθύνουσα σύμβουλος της Moet Hennessy India, τόνισε πρόσφατα ότι η Ινδία αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης της Chandon διεθνώς. Σημείωσε μια σημαντική αλλαγή στην κατανάλωση αφρώδους οίνου στην Ινδία, η οποία εξελίσσεται από ένα ποτό που προορίζεται για ειδικές γιορτές σε ένα ποτό που απολαμβάνεται σε καθημερινές στιγμές. Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις τάσεις πριμοδότησης, που αναδιαμορφώνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη χώρα.

Μετά την πανδημία, ο τομέας των αφρωδών οίνων στην Ινδία αυξήθηκε κατά 45%, με αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας να ξεπερνά τον όγκο. Μεταξύ 2022 και 2023, η κατηγορία επεκτάθηκε κατά 14%, ενώ η Chandon ξεπέρασε την αγορά με ρυθμό ανάπτυξης 17%. Τα στοιχεία αυτά αντικατοπτρίζουν τόσο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αφρώδη κρασιά όσο και την επιτυχία των στρατηγικών της Chandon να ηγηθεί της κατηγορίας μέσω των προσφορών προϊόντων και των πολυτελών εμπειριών.

Έπειτα, η στρατηγική της Chandon India περιλαμβάνει μια ποικίλη γκάμα προϊόντων, όπως τα Chandon Brut, Rosé και Aurva. Επιπλέον, το πρόσφατο λανσάρισμα της περιορισμένης έκδοσης Vintage 2015, που δημιουργήθηκε από την πρώτη συγκομιδή του Nashik, υπογραμμίζει τη δέσμευση της μάρκας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Το λανσάρισμα αυτό συμπίπτει με το ορόσημο των δέκα χρόνων της Chandon στην Ινδία, μια αγορά που συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Παραδοσιακά μια αγορά στην οποία κυριαρχεί το ουίσκι, η Ινδία παρακολουθεί μια αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, με τα αφρώδη κρασιά να κερδίζουν έδαφος. Η τάση αυτή οφείλεται όχι μόνο στην αυξανόμενη ζήτηση για ποτά πολυτελείας, αλλά και στην αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης, ενθαρρύνοντας τη μεγαλύτερη ποικιλία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο Das τόνισε ότι η ικανότητα της Chandon να προσαρμόζεται στις μοναδικές ανάγκες της ινδικής αγοράς υπήρξε το κλειδί για την ανάπτυξή της, συμπεριλαμβανομένων καινοτομιών όπως η εισαγωγή φιαλών των 180 ml για μεγαλύτερη ευκολία.

Εν συνεχεία, αξίζει να αναφερθεί ότι η επιτυχία της Chandon India αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Moet Hennessy, η οποία περιλαμβάνει επίσης το σκωτσέζικο ουίσκι Glenmorangie. Ο Das επεσήμανε ότι η Ινδία συγκαταλέγεται στις τρεις κορυφαίες παγκόσμιες αγορές του Glenmorangie, υπογραμμίζοντας τη σημασία της χώρας στην ανάπτυξη πολυτελών κατηγοριών στον τομέα του κρασιού και των αλκοολούχων ποτών. Η προσέγγιση της εταιρείας επικεντρώνεται στο λανσάρισμα προϊόντων τη σωστή στιγμή, ευθυγραμμισμένων με τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των Ινδών καταναλωτών.

Τέλος, η επένδυση στο οινοποιείο του Nashik και η εστίαση στις καινοτομίες προϊόντων και μορφών καταδεικνύουν την αφοσίωση της Chandon στην ανάπτυξη της ινδικής αγοράς. Σε ένα τοπίο όπου η πολυτέλεια και η πριμοδότηση κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, η μάρκα εδραιώνεται ως ηγέτης σε ένα τμήμα που είναι έτοιμο για συνεχή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Δυτική Μακεδονία περνά στο ευρωπαϊκό προσκήνιο, καθώς η Καστοριά φιλοξενεί την εναρκτήρια διεθνή συνδιάσκεψη του EnoGastroDEST, μιας σημαντικής πρωτοβουλίας για τον οινικό και...

REPORTS

Η συγκομιδή στην Καλιφόρνια του 2025 ανακοινώθηκε στο ύψος της περσινής: οι αρχές παρουσιάζουν μια προσωρινή εκτίμηση 3 εκατομμυρίων τόνων οινοποιήσιμων σταφυλιών, σε σύγκριση...

REPORTS

Οι κορυφαίες επιχειρήσεις οινοτουρισμού της Νότιας Αυστραλίας βραβεύτηκαν στα βραβεία Best Of Wine Tourism Awards 2026, που απονεμήθηκαν χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια...

REPORTS

Υπάρχουν διάφορες κλιματικές κατηγορίες που θα μπορούσε να ενταχθεί το κλίμα σε σχέση με την άμπελο. Για αρχή υπάρχουν τα ψυχρά κλίματα που είναι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η Ιταλία ετοιμάζεται να ανακτήσει το 2025 την πρωτιά στην παγκόσμια παραγωγή κρασιού, σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις των Assoenologi, ISMEA και Unione Italiana...

REPORTS

Η European Wine Industry Association (AIVE) καλεί οινοποιεία και συνεταιρισμούς να αποφύγουν τις «πωλήσεις κάτω του κόστους» την τρέχουσα περίοδο τρύγου, προειδοποιώντας ότι τέτοιες...

REPORTS

Η γερμανική οινοποιία περνά μια από τις δυσκολότερες περιόδους της. Σύμφωνα με τη νέα πρωτοβουλία Zukunftsinitiative Deutscher Weinbau, που ίδρυσε τον Μάιο ο οινοποιός...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Η µετασυλλεκτική λίπανση, γνωστή και ως επικουρική θρέψη, αποκτά ολοένα και µεγαλύτερη σηµασία στη σύγχρονη διαχείριση των αµπελώνων. Αφορά την εφαρµογή θρεπτικών στοιχείων µετά...