Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Δέκα χρόνια λειτουργίας για την επωνυμία της LVMH, Chandon India

Η Chandon India, η μάρκα αφρώδους οίνου που ανήκει στην Moet Hennessy, γιορτάζει τα δέκα χρόνια λειτουργίας της στη χώρα, ενώ παράλληλα ενισχύει τη δέσμευσή της στην ινδική αγορά ως μία από τις πιο υποσχόμενες παγκοσμίως.

Το οινοποιείο, που βρίσκεται στους πρόποδες του Nashik, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις της LVMH στον τομέα του κρασιού στην Ινδία. Ξεκίνησε ένα έργο που όχι μόνο ενίσχυσε την κατηγορία των αφρωδών οίνων στην εγχώρια αγορά, αλλά και τοποθέτησε την Ινδία στον παγκόσμιο οινικό χάρτη.

Ναλυτικότερα, η Ipsita Das, διευθύνουσα σύμβουλος της Moet Hennessy India, τόνισε πρόσφατα ότι η Ινδία αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης της Chandon διεθνώς. Σημείωσε μια σημαντική αλλαγή στην κατανάλωση αφρώδους οίνου στην Ινδία, η οποία εξελίσσεται από ένα ποτό που προορίζεται για ειδικές γιορτές σε ένα ποτό που απολαμβάνεται σε καθημερινές στιγμές. Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις τάσεις πριμοδότησης, που αναδιαμορφώνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη χώρα.

Μετά την πανδημία, ο τομέας των αφρωδών οίνων στην Ινδία αυξήθηκε κατά 45%, με αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας να ξεπερνά τον όγκο. Μεταξύ 2022 και 2023, η κατηγορία επεκτάθηκε κατά 14%, ενώ η Chandon ξεπέρασε την αγορά με ρυθμό ανάπτυξης 17%. Τα στοιχεία αυτά αντικατοπτρίζουν τόσο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αφρώδη κρασιά όσο και την επιτυχία των στρατηγικών της Chandon να ηγηθεί της κατηγορίας μέσω των προσφορών προϊόντων και των πολυτελών εμπειριών.

Έπειτα, η στρατηγική της Chandon India περιλαμβάνει μια ποικίλη γκάμα προϊόντων, όπως τα Chandon Brut, Rosé και Aurva. Επιπλέον, το πρόσφατο λανσάρισμα της περιορισμένης έκδοσης Vintage 2015, που δημιουργήθηκε από την πρώτη συγκομιδή του Nashik, υπογραμμίζει τη δέσμευση της μάρκας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Το λανσάρισμα αυτό συμπίπτει με το ορόσημο των δέκα χρόνων της Chandon στην Ινδία, μια αγορά που συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Παραδοσιακά μια αγορά στην οποία κυριαρχεί το ουίσκι, η Ινδία παρακολουθεί μια αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, με τα αφρώδη κρασιά να κερδίζουν έδαφος. Η τάση αυτή οφείλεται όχι μόνο στην αυξανόμενη ζήτηση για ποτά πολυτελείας, αλλά και στην αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης, ενθαρρύνοντας τη μεγαλύτερη ποικιλία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο Das τόνισε ότι η ικανότητα της Chandon να προσαρμόζεται στις μοναδικές ανάγκες της ινδικής αγοράς υπήρξε το κλειδί για την ανάπτυξή της, συμπεριλαμβανομένων καινοτομιών όπως η εισαγωγή φιαλών των 180 ml για μεγαλύτερη ευκολία.

Εν συνεχεία, αξίζει να αναφερθεί ότι η επιτυχία της Chandon India αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Moet Hennessy, η οποία περιλαμβάνει επίσης το σκωτσέζικο ουίσκι Glenmorangie. Ο Das επεσήμανε ότι η Ινδία συγκαταλέγεται στις τρεις κορυφαίες παγκόσμιες αγορές του Glenmorangie, υπογραμμίζοντας τη σημασία της χώρας στην ανάπτυξη πολυτελών κατηγοριών στον τομέα του κρασιού και των αλκοολούχων ποτών. Η προσέγγιση της εταιρείας επικεντρώνεται στο λανσάρισμα προϊόντων τη σωστή στιγμή, ευθυγραμμισμένων με τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των Ινδών καταναλωτών.

Τέλος, η επένδυση στο οινοποιείο του Nashik και η εστίαση στις καινοτομίες προϊόντων και μορφών καταδεικνύουν την αφοσίωση της Chandon στην ανάπτυξη της ινδικής αγοράς. Σε ένα τοπίο όπου η πολυτέλεια και η πριμοδότηση κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, η μάρκα εδραιώνεται ως ηγέτης σε ένα τμήμα που είναι έτοιμο για συνεχή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μέχρι τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου θα παραμείνει ανοιχτή η εφαρμογή για την υποβολή δηλώσεων συγκομιδής σταφυλιών με οινοποιήσιμες ποικιλίες στο αμπέλι έτους 2025, καθώς...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.