Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η ιταλική μάρκα κρασιού Ruffino επανέρχεται με νέες ετικέτες και λογότυπο

Η ιταλική οινοποιητική εταιρεία Ruffino επανασχεδίασε το λογότυπό της και τις ετικέτες κρασιών της, για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την ποιότητα των προϊόντων τους.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η εταιρεία κρασιών που εδρεύει στο Pontassieve της Ιταλίας έχει ανανεώσει την εικόνα της και έχει αρχίσει να αναδιαμορφώνει όλες τις ετικέτες, ξεκινώντας από το Riserva Ducale.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για το οποίο νοιαζόμαστε βαθιά, και το οποίο εξελίσσουμε με τη μέγιστη προσοχή και αφοσίωση», εξήγησε ο Sandro Sartor, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ruffino.

«Η Ruffino είναι μια μάρκα που είναι γνωστή παγκοσμίως, με μια σειρά κρασιών που ανταποκρίνονται στις πολλές ανάγκες και επιθυμίες των ενθουσιωδών, οι οποίοι περιμένουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και αποχρώσεις από κάθε προϊόν μας. Ως αποτέλεσμα, η εικόνα μας πρέπει να επιτύχει να επικοινωνήσει αυτή την αφθονία, χωρίς ποτέ να προδώσει τις αξίες των κρασιών μας».

Το νέο λογότυπο συνδυάζει την εικόνα δύο R με την κορυφή του Chianti, του πρώτου κρασιού που παρήχθη ποτέ από την ιταλική εταιρεία κρασιού.

«Εκτός από το λογότυπο, έχουμε αρχίσει να επανασχεδιάζουμε όλες τις ετικέτες στο χαρτοφυλάκιο κρασιών της Ruffino, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες», είπε ο Sartor. «Η ανανέωση θα επικοινωνεί με συνέπεια τα χαρακτηριστικά των κρασιών μας, προτιμώντας πάντα ένα ξεκάθαρο, κομψό στυλ που συνδυάζει επιδέξια τα εμβληματικά στοιχεία των παλιών μας ετικετών με πιο σύγχρονα και πιο φρέσκα συστατικά».

Η πρώτη ετικέτα που επωφελήθηκε από αυτή τη στροφή έπρεπε απλώς να είναι το Riserva Ducale, το πιο επιτυχημένο κρασί του Ruffino. Η ετικέτα του κρασιού δεν έχει αλλάξει από το 1927, αλλά ο Sartor ελπίζει να διατηρήσει την ιστορία του κρασιού ενώ ανανεώνει τη μάρκα για να γίνει πιο μοντέρνα.

Παράλληλα, στόχος του αναδιαμόρφωσης είναι να τονίσει την ποιότητα του κρασιού, χωρίς ποτέ να υπονομεύσει το στήσιμο και την ιστορία της ετικέτας.

Η Ruffino σημειώνει επίσης πρόοδο όσον αφορά τα πράσινα ζητήματα, με τις ελπίδες να είναι 100% βιολογικά έως το 2025. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (56%) αμπελώνες της εταιρείας χρησιμοποιούν ήδη βιολογικές πρακτικές και ο Sartor πιστεύει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για το μέλλον.

«Είδα ότι δεν υπήρχε μέλλον, παρά μόνο αν έχω βιολογικά κρασιά», ανέφερε σε σχετική δήλωση του στη ProWein. «Αν υπάρχει αυτή η τάση, δεν θέλω να το αργήσω…».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι μετοχές της Pernod Ricard σημείωσαν άνοδο στο Παρίσι, αφού ο όμιλος εξέφρασε αισιοδοξία για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξής του, παρά τις συνεχιζόμενες επιπλοκές...

REPORTS

Εξαιρετική ποιοτικά αναμένεται η φετινή παραγωγή μοσχάτου στη Σάμο, με τους αμπελώνες του νησιού να αποδεικνύονται ανθεκτικοί στις καιρικές συνθήκες και τις κλιματολογικές αλλαγές,...

REPORTS

Γονάτισε ακόμα και ιστορικούς αμπελώνες στη Σαντορίνη η ξηρασία των τελευταίων τριών ετών και τα ακραία καιρικά φαινόμενα, με την Οινοποιία Γαβαλά να κάνει...

REPORTS

Με απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων γνωστοποίησε ότι έκανε δεκτό το αίτημα για την τροποποίηση των προδιαγραφών του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Από την Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου έως τις 20 του μήνα θα είναι ανοιχτή η πλατφόρµα αιτήσεων για νέες άδειες φύτευσης αμπελώνων που θα αφορούν...

REPORTS

Ο οινοτουρισμός δεν είναι πια ένα niche χόμπι για μυημένους. Είναι ένας από τους πιο ζωντανούς τρόπους να γνωρίσεις έναν τόπο: από το χώμα...

REPORTS

Για πολλούς οινόφιλους, η συλλογή σπάνιων φιαλών ξεκινά περισσότερο ως προσωπικό πάθος, παρά ως μια συνειδητή οικονομική στρατηγική. Με το πέρασμα του χρόνου, όμως,...

REPORTS

Η φυλλοξήρα εντοπίστηκε για πρώτη φορά στα Κανάρια Νησιά, με κρούσματα να επιβεβαιώνονται σε δύο περιοχές της Τενερίφης, τρομοκρατώντας τους οινοποιούς της περιοχής που...