Η έρευνα, η πρώτη του είδους της, προσκαλεί γυναίκες που εργάζονται σε ρόλους στον κλάδο του κρασιού, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, όλων των πτυχών της επικοινωνίας, της φιλοξενίας, του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, των αγορών, της διανομής, των λειτουργιών και των γνώσεων να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Όποιος ελπίζει να συμμετάσχει έχει μέχρι αύριο να το κάνει.
Πιο συγκεκριμένα, η Queena Wong, ιδρύτρια της Curious Vines, μιας πλατφόρμας που συνδέει τις γυναίκες στον κλάδο του κρασιού στο διαδίκτυο, ανέφερε σε πρόσφατη δήλωση της, ότι η έρευνα ήταν απαραίτητη για να «ξεκινήσει η συζήτηση σχετικά με το τι μπορεί να γίνει για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα» που αντιμετωπίζει το εμπόριο κρασιού.
«Βοηθήστε να εντοπίσουμε ποια είναι τα βασικά ζητήματα, χρειαζόμαστε πραγματικά δεδομένα για να μας πουν ποια είναι τα πιο σημαντικά», εξήγησε.
«Αν μη τι άλλο, μια βελτίωση στα εργασιακά περιβάλλοντα θα βοηθήσει όλους στη βιομηχανία και όχι μόνο τις γυναίκες, αυτή είναι μια απίστευτη ευκαιρία να βοηθήσουμε έναν κλάδο που αγαπάμε να τον κάνει καλύτερο για όλους. Απλώς χρειαζόμασταν ένα σημείο εκκίνησης».
Τέλος, η Wong δήλωσε ότι η απάντηση που έλαβε από τον κλάδο του εμπορίου ήταν «πολύ υποστηρικτική». Η ίδια δήλωσε ότι: «Οι περισσότεροι φορείς της βιομηχανίας κρασιού βοήθησαν στην ενίσχυση της έρευνας», συμπεριλαμβανομένων των WSTA, The Drinks Trust, Worshipful Company of Vintners καθώς και εκπαιδευτικών φορέων WSET, IMW και CMS Europe, με ορισμένες εταιρείες να στέλνουν ακόμη και εσωτερικά την έρευνα στα μέλη του προσωπικού.
«Εκτός από την απίστευτη ενίσχυση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο από άνδρες όσο και από γυναίκες και επίσημους τύπους όπως οι Harpers, The Buyer and Drinks Retailing, The Caterer και CODE Hospitality. Το έχουν υποστηρίξει και άλλα γυναικεία σώματα στον χώρο των ποτών και της φιλοξενίας», είπε η Wong.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com