Η αξία του χύμα κρασιού είναι αναμφισβήτητη, με την ανάπτυξη των εμφιαλωμένων, την ραγδαία άνοδο της αγοράς έτοιμων προς κατανάλωση και το αυξανόμενο κόστος της αλυσίδας εφοδιασμού για τη μεταφορά εμφιαλωμένου κρασιού. Πολλά οινοποιεία θα αξιοποιήσουν τη χύδην αγορά για να συμπληρώσουν μια ελαφριά συγκομιδή ή να αναπτύξουν ένα νέο κρασί με προφίλ που δεν είναι εύκολα προσβάσιμο από την πολιτεία.
Η World Bulk Wine Exhibit (WBWE) προσφέρει μια ισχυρή ευκαιρία για εκείνες τις οινοπαραγωγικές επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν την κερδοφορία τους μεταβαίνοντας στο εμπόριο χύμα κρασιού. Τα τελευταία 13 χρόνια, η WBWE έχει γίνει η κορυφαία διεθνής έκθεση κρασιού όσον αφορά τις επιχειρηματικές συναλλαγές. Ενώ η παγκόσμια εκδήλωση έχει ενσωματώσει τις ΗΠΑ, η ομάδα της WBWE έχει από καιρό αναγνωρίσει την ανάγκη για μια έκθεση που εστιάζει άμεσα στις διευρυνόμενες εμπορικές ευκαιρίες στην αγορά των ΗΠΑ.
«Η WBWE είναι η πιο σημαντική έκθεση για την Parras Bulk κάθε χρόνο για την υλοποίηση της ανάπτυξης της στρατηγικής και της διεθνοποίησής μας», λέει ο Bruno Tavares, Export Manager της Parras Bulk στην Πορτογαλία. «Η συμμετοχή στις εκθέσεις WBWE μας επιτρέπει να δείξουμε τα κρασιά μας και να συγκεντρώσουμε σημαντικές πληροφορίες για τις αγορές, τις τάσεις και την καινοτομία».
Οι εκδηλώσεις θα περιλαμβάνουν παρουσιάσεις και εκθέτες με επίκεντρο τις βασικές τάσεις του κρασιού, συμπεριλαμβανομένης της ενθάρρυνσης της δημιουργικότητας, της εξερεύνησης νέων μεθόδων συσκευασίας, της ενίσχυσης της βιωσιμότητας, της δημιουργίας και παραγωγής εμπορικών σημάτων κρασιών ιδιωτικής ετικέτας, της εμπειρίας ποιοτικών κρασιών διαφορετικών προφίλ από όλο τον κόσμο και της αξιοποίησης της ευκαιρίας για χύμα κρασί.
Οι εξαγωγείς κρασιού σε παγκόσμιο επίπεδο αναζητούν την ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση και να δημιουργήσουν σχέσεις με εισαγωγείς στην αγορά των ΗΠΑ, και για καλό λόγο. Τα στοιχεία αγορών της αμερικανικής αγοράς είναι συντριπτικά: το 2021, οι εισαγωγές χύμα κρασιού στις ΗΠΑ αυξήθηκαν +13% σε σχέση με το 2020, φτάνοντας τα 367,7 εκατομμύρια γαλόνια αξίας 7 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
«Το οινοποιείο μας παράγει μεγάλους όγκους χύμα και μπουκάλια με μεγάλη ανταπόκριση κοινού», λέει ο Olivier PLUT, Γενικός Διευθυντής της SCA Clochers et Terroirs. Languedoc Roussillon – Sud de France. «Με τη συμμετοχή στη WBWE USA, θέλουμε να εκτιμήσουμε την παραγωγή μας χύμα κρασιού Premium στις εξαγωγικές αγορές, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας χύμα κρασιά από τη νότια Γαλλία και να διαφοροποιήσουμε και να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο διεθνών πελατών μας».
Υπάρχει επίσης μια τεράστια μεσαία αγορά μεσιτών και διαπραγματευτών που ανταγωνίζονται για την αγορά και την πώληση κρασιού χύμα από χώρες όπως η Ισπανία, η Νότια Αφρική, η Αργεντινή και η Νέα Ζηλανδία. Μεταξύ των πελατών τους είναι οι παραγωγοί Private Label που χτίζουν μια αυξανόμενη κατηγορία οικονομικών κρασιών που πωλούνται από σούπερ μάρκετ, μαζικούς έμπορους, οινοποιεία, ακόμη και πολλές διασημότητες. Η ταχεία ανάπτυξη των κονσερβοποιημένων κρασιών έχει δημιουργήσει μια άλλη ανερχόμενη αγορά για εισαγωγές χύμα κρασιού.
Οι καταναλωτές που αγοράζουν μάρκες ιδιωτικής ετικέτας είναι ολοένα και πιο διαφορετικοί, με πολλούς να αναζητούν εξειδικευμένες μάρκες προσαρμοσμένες σε αυτό που θέλουν όσον αφορά την εικόνα και τη γεύση. Οι παραγωγοί Private Label μπορεί να επιδιώκουν να δημιουργήσουν ένα προσιτό και φρέσκο κρασί για μια επωνυμία κονσερβοποιημένων κρασιών, ένα στιβαρό και καλά δομημένο κρασί για μια νέα επωνυμία για ένα ράφι σούπερ μάρκετ ή ένα κρασί με εξωτικές νότες για να εκπλήξουν και να στοχεύσουν ένα νεότερο κοινό.
«Αυτό το ονομάζουμε εμφάνιση και αίσθηση», λέει η Cristina V Miranda, διευθύντρια μάρκετινγκ της WBWE, «οι ιδιωτικές ετικέτες είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί οποιοσδήποτε σχεδιαστικός στόχος δοκιμάζοντας ταυτόχρονα την αγορά και αυτό που χρειάζεται, όλα με ευέλικτο τρόπο. Δεν υπάρχει ιδιωτική ετικέτα πανομοιότυπη με άλλη και αυτό το τμήμα γίνεται όλο και πιο δημιουργικό. Στοχεύουμε σε μια συγκέντρωση με μια μεγάλη ποικιλία από ποικιλίες κρασιού στο WBWE USA.»
Ένα από τα θέματα που απασχολούν τους παραγωγούς ιδιωτικής ετικέτας και τα επώνυμα οινοποιεία που εισάγουν ή εξάγουν μερίδιο κρασιού είναι η ανάγκη συγκράτησης του κόστους. Το χύμα κρασί προσφέρει μια βιώσιμη λύση αφού το κρασί αποστέλλεται σε μεγάλα δοχεία και εμφιαλώνεται στον προορισμό του. Αυτή η διαδικασία έχει πολύ μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα από την αποστολή φυσικών φιαλών από τη μια χώρα στην άλλη, κάτι που μπορεί να είναι ένα θετικό σημείο πώλησης για τους καταναλωτές που αναζητούν όλο και περισσότερο προϊόντα που υποστηρίζουν το περιβάλλον. Μια σχετική τάση είναι η αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για βιολογικά κρασιά, τα οποία μπορούν να προσφέρουν πολλοί παραγωγοί χύμα κρασιού.
Οι ΗΠΑ χρειάζονται το κρασί και ο οινικός τομέας χρειάζεται τις ΗΠΑ. Το WBWE USA δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του κρασιού να αποκτήσουν το καλύτερο δυνατό εμπόριο.
ΠΗΓΗ: wine industry network.com