Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σε λινή συσκευασία το Κονιάκ 2050, για μέιωση του αποτυπώματος

Εκτός από πλέξη ινών λιναριού γαλλικής προέλευσης και φυτική ρητίνη, το νέο βιολογικό κονιάκ VS «2050» της A. de Fussigny σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητο για τον οικολογικό του σχεδιασμό στην εμπορική έκθεση ProWein στα μέσα Μαΐου στο Ντίσελντορφ.

Δημιουργήθηκε από την «Green Gen Technologies» με έδρα την Τουλούζη, «αυτό το σύνθετο μπουκάλι συνδυάζει ελαφρότητα και ακαμψία», εξηγεί η Laura Moore, υπεύθυνη πωλήσεων για την A. de Fussigny Cognacs. Με βάρος μόλις 85 γραμμάρια, το μπουκάλι είναι 10 φορές ελαφρύτερο από ένα συμβατικό γυάλινο μπουκάλι για οινοπνευματώδη ποτά, το οποίο ζυγίζει μεταξύ 700 και 1.000 γραμμάρια. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, το αποτύπωμα άνθρακα του είναι τέσσερις φορές μικρότερο.

Το λινό μπουκάλι διαφημίζεται ως λιγότερο ενεργοβόρο με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παραδοσιακό μπουκάλι, αλλά χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Κατά την εκτόξευση, το εσωτερικό του κέλυφος είναι κατασκευασμένο από RPET, ή ανακυκλωμένο πλαστικό. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε στο PLA, ένα υλικό που βασίζεται σε φυτικά υπολείμματα όπως το ζαχαροκάλαμο, το οποίο θα παράγει ένα μπουκάλι που μπορεί να κομποστοποιηθεί βιομηχανικά 100% μακροπρόθεσμα», λέει η Moore, εξηγώντας ότι το πλαστικό δεν είναι το κατάλληλο υλικό. Παράγεται επίσης στη Γαλλία, όπως προαναφέρθηκε, καθώς η νοοτροπία πίσω από αυτό είναι κατά κύριο λόγο η βιωσιμότητα.

Με τιμή 50€ για τις πρώτες 5.000 φιάλες, το Cognac θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή στο μέλλον, καθώς το κόστος παραγωγής αναμένεται να μειωθεί ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των λινών που παράγονται. «Δεν έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα για το μπουκάλι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά», εξηγεί ο Moore. Αν και η αδιαφάνεια του μπουκαλιού εμποδίζει το χρώμα του κονιάκ στο εσωτερικό να φαίνεται, ο Moore τονίζει ότι «αυτή είναι μια νέα πρόταση», ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθηση. Η ετικέτα «2050» χρησιμοποιεί επίσης μια υδατοδιαλυτή και βιοδιασπώμενη ετικέτα, η οποία φαίνεται να συγχωνεύεται με το σύνθετο υλικό, και ένα τυπικό βιδωτό καπάκι.

Η σειρά απευθύνεται σε Γάλλους και Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πιο δεκτικοί στα βιολογικά κονιάκ από ό,τι η αμερικανική και η ρωσική αγορά, που είναι οι κύριοι προορισμοί της εταιρείας. Σημειωτέων, ο κύριος μέτοχος της A. de Fussigny είναι Ρώσος.

Πηγή: Vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η φετινή οινική χρονιά για τα κορυφαία οινοποιεία της Γερμανίας σφραγίστηκε από μικρές αποδόσεις, αλλά εξαιρετική ποιότητα σταφυλιών. Με τη φύση να δοκιμάζει τα...

REPORTS

Με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Τσιάρα που δημοσιεύτηκε στην Διαύγεια τροποποιείται διάταξη που αφορά επενδύσεις σε υλικά και άυλα περιουσιακά στοιχεία με...

REPORTS

Στην εκδήλωση συμμετείχαν 54 ελληνικά οινοποιεία, ενώ πέντε κρασιά βραβεύτηκαν για την ποιότητα τους από τον ιταλικό οδηγό «i Vini del cuore».

REPORTS

Τα Ελληνικά Οινοποιεία Α.Ε., ο Όμιλος που συνενώνει μερικά από τα σημαντικότερα και ιστορικότερα ονόματα του ελληνικού κρασιού καθώς και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό...

Διαβάστε επίσης

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, τα επισκέψιμα οινοποιεία των «Δρόμων του Κρασιού της Βορείου Ελλάδος», συμμετέχουν και φέτος στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Οινοτουρισμού...

REPORTS

Με ιδιαίτερη χαρά, η ΓΕΝΚΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ και τα καταστήματα CELLIER σας προσκαλούν στο GENKA WINE FAIR 2025, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου...

REPORTS

Α πό τη φύτευση και τη διαµόρφωση των γραµµών έως τη συγκοµιδή και τη διαχείριση των υπολειµµάτων, κάθε αµπελουργικό έχει πλέον το κατάλληλο µηχάνηµα....

REPORTS

Στο ύψος των 1.705.581 hl καταγράφηκαν με 31/7/2025 τα αποθέματα οίνων και γλευκών, σύμφωνα με την ανακοίνωση που απέστειλε στην Commission το τμήμα Αμπέλου...