Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σε λινή συσκευασία το Κονιάκ 2050, για μέιωση του αποτυπώματος

Εκτός από πλέξη ινών λιναριού γαλλικής προέλευσης και φυτική ρητίνη, το νέο βιολογικό κονιάκ VS «2050» της A. de Fussigny σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητο για τον οικολογικό του σχεδιασμό στην εμπορική έκθεση ProWein στα μέσα Μαΐου στο Ντίσελντορφ.

Δημιουργήθηκε από την «Green Gen Technologies» με έδρα την Τουλούζη, «αυτό το σύνθετο μπουκάλι συνδυάζει ελαφρότητα και ακαμψία», εξηγεί η Laura Moore, υπεύθυνη πωλήσεων για την A. de Fussigny Cognacs. Με βάρος μόλις 85 γραμμάρια, το μπουκάλι είναι 10 φορές ελαφρύτερο από ένα συμβατικό γυάλινο μπουκάλι για οινοπνευματώδη ποτά, το οποίο ζυγίζει μεταξύ 700 και 1.000 γραμμάρια. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, το αποτύπωμα άνθρακα του είναι τέσσερις φορές μικρότερο.

Το λινό μπουκάλι διαφημίζεται ως λιγότερο ενεργοβόρο με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παραδοσιακό μπουκάλι, αλλά χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Κατά την εκτόξευση, το εσωτερικό του κέλυφος είναι κατασκευασμένο από RPET, ή ανακυκλωμένο πλαστικό. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε στο PLA, ένα υλικό που βασίζεται σε φυτικά υπολείμματα όπως το ζαχαροκάλαμο, το οποίο θα παράγει ένα μπουκάλι που μπορεί να κομποστοποιηθεί βιομηχανικά 100% μακροπρόθεσμα», λέει η Moore, εξηγώντας ότι το πλαστικό δεν είναι το κατάλληλο υλικό. Παράγεται επίσης στη Γαλλία, όπως προαναφέρθηκε, καθώς η νοοτροπία πίσω από αυτό είναι κατά κύριο λόγο η βιωσιμότητα.

Με τιμή 50€ για τις πρώτες 5.000 φιάλες, το Cognac θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή στο μέλλον, καθώς το κόστος παραγωγής αναμένεται να μειωθεί ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των λινών που παράγονται. «Δεν έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα για το μπουκάλι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά», εξηγεί ο Moore. Αν και η αδιαφάνεια του μπουκαλιού εμποδίζει το χρώμα του κονιάκ στο εσωτερικό να φαίνεται, ο Moore τονίζει ότι «αυτή είναι μια νέα πρόταση», ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθηση. Η ετικέτα «2050» χρησιμοποιεί επίσης μια υδατοδιαλυτή και βιοδιασπώμενη ετικέτα, η οποία φαίνεται να συγχωνεύεται με το σύνθετο υλικό, και ένα τυπικό βιδωτό καπάκι.

Η σειρά απευθύνεται σε Γάλλους και Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πιο δεκτικοί στα βιολογικά κονιάκ από ό,τι η αμερικανική και η ρωσική αγορά, που είναι οι κύριοι προορισμοί της εταιρείας. Σημειωτέων, ο κύριος μέτοχος της A. de Fussigny είναι Ρώσος.

Πηγή: Vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η μείωση του ενδιαφέροντος για το αλκοόλ μεταξύ των νεότερων γενεών ανησυχεί ολοένα και περισσότερο τους παράγοντες του κλάδου. Τι θα γινόταν αν οι...

REPORTS

Πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν μια μετατόπιση στην αμερικανική αγορά κρασιού, με τους καταναλωτές να επιλέγουν όλο και περισσότερο...

REPORTS

Τα τελευταία χρόνια, τα Hautes-Côtes de Beaune και Hautes-Côtes de Nuits έχουν αναδειχθεί σε νέα κομβικά σημεία του οινικού τοπίου της Βουργουνδίας. Κάποτε αναφερόμενοι...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας που αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια, το Ινστιτούτο Αγροτικής Οικονομίας και Κοινωνιολογίας του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ διοργανώνει την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ελαφρά μείωση τιμών, κυριαρχία της Βουργουνδίας στις δημοπρασίες και αύξηση του μεριδίου μικρότερων περιοχών καθώς και ανοδική πορεία των λευκών οίνων αποτελούν τις κύριες...

REPORTS

Το αμερικανικό ουίσκι και κρασί βρίσκονται στον δοκιμαστικό δεύτερο κατάλογο αντιποίνων σε απάντηση στους δασμούς των ΗΠΑ που αποκάλυψε την Πέμπτη 8 Απριλίου η...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

REPORTS

Η εξέταση, ανάλυση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που αφορούν τον αμπελοοινικό τομέα σε όλα τα στάδια ανάπτυξής του, όπως η αλυσίδα παραγωγής, η βελτίωση...