απόδοση Ζήσης Πανάγος
Τα δεδομένα, από την Research & Markets, έδειξαν ότι το 2020, ο παγκόσμιος κλάδος της βιοτεχνικής μπύρας άξιζε πάνω από 95 τρισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο ο αντίκτυπος του COVID-19 ήταν άνευ προηγουμένου.
Περιέγραψε επίσης παράγοντες που αυξάνουν τον παγκόσμιο τομέα της βιοτεχνικής μπύρας, συμπεριλαμβανομένης της «τροποποίησης γεύσης και βελτιώσεων, καθώς και της διαθεσιμότητας πολλών γευστικών επιλογών», που οδήγησαν στο ότι «η αγορά γνωρίζει σταθερή ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο».
Η έκθεση εντόπισε πώς «οι καταναλωτές αναζητούν συνεχώς νέα και καινοτόμα ποτά, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για γευστικές επιλογές».
Σύμφωνα με τη μελέτη του Μαΐου της Ένωσης Ζυθοποιών, οι συνολικές πωλήσεις ζυθοποιίας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 30% τον Μάιο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Έπειτα, σχεδόν το 90% των εταιρειών ζυθοποιίας είτε είχαν σταματήσει, είτε επιβράδυναν την παραγωγή τους καθώς οι πωλήσεις τους σε ετήσια βάση μειώθηκαν τον Απρίλιο. Λόγω της επιβολής του lockdown και της ακύρωσης των παραγγελιών από τους διανομείς, πάνω από το 85% των βιοτεχνικών ζυθοποιιών αναγκάστηκαν να κλείσουν τις παμπ ζυθοποιίας τους στις ΗΠΑ, γεγονός που επηρέασε αρνητικά τις περισσότερες από τις τοπικές βιοτεχνικές ζυθοποιίες.
«Η αγορά έχει ανακάμψει πάρα πολύ λόγω του ανοίγματος των τραπεζιών και της ευκολίας παραγωγής. Αυτή η αναβίωση οδήγησε σε σημαντικές αλλαγές στις τάσεις της αγοράς», ανέφερε η έκθεση.
Μια αλλαγή που έλαβε χώρα ήταν η προφανής άνοδος της κοινωνικοποίησης, «ειδικά μεταξύ των millennials» που «αύξησαν τις επισκέψεις τους σε τραπεζαρίες και ζυθοποιίες» μαζί με μια «άνοδο σε ανεξάρτητες και μικρές ζυθοποιίες».
Η έκθεση περιγράφει πώς «οι ζυθοποιίες εργάζονται για να βελτιώσουν την παραγωγή μπύρας τους προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών» και την εισαγωγή της «τεχνολογίας go-green, η οποία είναι αποτέλεσμα πρόσφατων εξελίξεων στην ανάπτυξη βιοτεχνικής μπύρας» που «ενσωματώνονται στην μπύρα παραγωγή για να αυξηθεί η ανάπτυξη της αγοράς και να μειωθούν τα απόβλητα».
Επιπλέον, τα ευρήματα έδειξαν πώς «αυξήθηκαν οι πωλήσεις μπύρας μη αλκοολούχου craft» και αποκάλυψαν ότι «αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες που προσέχουν την υγεία και στην αυξημένη ποικιλία επιλογών με καλύτερη γεύση».
Αν και τα αλκοολούχα ποτά είναι δημοφιλή παγκοσμίως, η έκθεση υπογράμμισε πώς «υπάρχουν πολλά άλλα αλκοολούχα ποτά, όπως το τζιν και το ουίσκι που εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς» για τον παγκόσμιο τομέα της βιοτεχνικής μπύρας.
Δήλωσε επίσης πώς ο παγκόσμιος κλάδος της craft μπίρας είναι «περιορισμένος από τη διαθεσιμότητα πολλών γεύσεων σε αλκοολούχα ποτά βιοτεχνίας» σημειώνοντας ότι «το γκρέιπφρουτ, το βατόμουρο και το λεμόνι» ήταν δημοφιλή.
Τέλος, άλλα ευρήματα περιελάμβαναν το γεγονός ότι «η craft lager γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη», αλλά προειδοποίησε ότι «οι ζυθοποιοί αναζητούν πλέον προϊόντα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και συστατικά χαμηλότερου κόστους».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com