Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Naked Wines εγκαινιάζει την πρώτη της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η νέα καμπάνια «It’s time for better», η οποία ξεκινά τώρα και θα διαρκέσει έως το 2022, περιλαμβάνει τους Αυστραλούς οινοποιούς Adrian και Rebecca Santolin, μια ομάδα συζύγων που φτιάχνουν κρασιά στην κοιλάδα Yarra για Naked Wines για περισσότερο από μια δεκαετία. Επικεντρώνεται στη μοναδική πρακτική που χρησιμοποιείται στο οινοποιείο τους, η οποία περιλαμβάνει την αναπαραγωγή μουσικής με βαριά γραμμή μπάσου στα κρασιά.

Η οινοποιός Rebecca Santolin ανέφερε ότι η μουσική παίζεται «σχεδόν καθημερινά» στο οινοποιείο, καθώς οι δονήσεις της βάσης «κυματίζουν πολύ διακριτικά το κρασί στο βαρέλι, βοηθώντας αργά στη βελτίωση της διαδικασίας ωρίμανσης με την απαλή κίνηση της αλληλεπίδρασης του κρασιού με το οξυγόνο».

«Είναι κάτι που πιστεύουμε ότι μπορεί να λειτουργήσει ιδιαίτερα καλά με ευαίσθητες, δροσερές ποικιλίες κλίματος, όπως το Pinot Noir και το Chardonnay», πρόσθεσε.

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ολοκληρωμένης δημιουργικής καμπάνιας για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για αυτό που η Naked αποκαλεί «αποστολή της να απελευθερώσει τους οινοπαραγωγούς ώστε να μπορούν να κάνουν τα καλύτερα κρασιά τους, χωρίς υλικοτεχνικούς και οικονομικούς περιορισμούς», καθώς και την ανάδειξη του συστήματος δίκαιης τιμολόγησης. Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης τοποθετήσεις OHH σε μια σειρά από ιστότοπους υψηλής απήχησης και κορυφαίες πλατφόρμες περιεχομένου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Naked Wine, James Crowford, δήλωσε ότι ήταν «μια μεγάλη στιγμή για όλη την ομάδα», καθώς και ότι ήταν «πολύ περήφανος» που ήταν σε θέση να κάνει αυτού του είδους την επένδυση στην επωνυμία μας.

«Το crowdfunding από τα μέλη του Naked’s Angel το 2012 σήμαινε ότι ο Adrian και η Rebecca μπορούσαν να πληρώσουν τους καλλιεργητές προκαταβολικά και να πάρουν στα χέρια τους τα καλύτερα δυνατά φρούτα για να φτιάξουν τα κρασιά τους, τα οποία πωλούνται αποκλειστικά από εμάς. Είναι υπέροχο που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της νέας καμπάνιας, επειδή η ιστορία τους είναι μια εξαιρετική μελέτη περίπτωσης για την επιτυχία του μοντέλου.»

Η Danielle Betts, επικεφαλής της επωνυμίας στη Naked Wines είπε ότι στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια καμπάνια που θα επικοινωνεί πώς το μοντέλο crowdfunding της Naked «απελευθερώνει» τους οινοπαραγωγούς να κάνουν καλύτερα κρασιά.

«Η νέα διαφήμιση αποτυπώνει την ελευθερία της έκφρασης και την ατομικότητα που μοιράζονται πολλοί από τους οινοποιούς μας», είπε. «Οι συνεργάτες της εταιρείας μας, Joint και Goodstuff, έχουν δημιουργήσει ξεχωριστό δημιουργικό που αποτυπώνει πραγματικά την ουσία αυτού που είμαστε όλοι: δημιουργικότητα, πάθος, ανεξαρτησία και προσβασιμότητα».

Ακολουθεί μια περίοδος δοκιμών για την εταιρεία, η οποία είδε τις μετοχές της να πέφτουν κατά 5,5% τον Νοέμβριο στο χαμηλότερο σημείο από τον Νοέμβριο του 2020, με την εταιρεία να κατηγορεί τα απογοητευτικά αποτελέσματα σε ελλείψεις και ζητήματα εφοδιασμού. Ακολούθησε μια πτώση στα στοιχεία αύξησης των πωλήσεων μετά από μια ώθηση πανδημίας, καθώς τα lockdown έκαναν τους πελάτες να συρρέουν στον ιστότοπό της. Τα αποτελέσματα αναμένεται να δημοσιευτούν αυτόν τον μήνα, ωστόσο τον Μάρτιο, η εταιρεία εξέδωσε μια ενημέρωση συναλλαγών, λέγοντας ότι οι πωλήσεις θα ήταν «σύμφωνες με τις προσδοκίες», αυξημένες κατά 5% από έτος σε έτος σε σταθερή νομισματική βάση (αναφέρθηκε 3%) , ή αύξηση 77% σε διετή βάση, με τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις πελατών να αυξάνονται κατά 13% από έτος σε έτος και οι ενεργοί πελάτες της να αυξάνονται κατά 9% σε 964 χιλιάδες κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2022.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το «πράσινο φως» άναψε η γαλλική Γερουσία για αεροψεκασμούς φυτοφαρμάκων «χαμηλού κινδύνου» στην γεωργία μετά την τελική έγκριση ενός νέου στις 9 Απριλίου που...

REPORTS

Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αύξησε κατακόρυφα τους δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές στο 145%, επικαλούμενος αυτό που περιέγραψε ως συνεχιζόμενη αδιαφορία της Κίνας για τους...

REPORTS

Εστιάζοντας στη βιομηχανία της, χωρίς να περιλαμβάνει τα γεωργικά προϊόντα γενικά και τα αμπελοοινικά προϊόντα ειδικότερα, η ευρωπαϊκή πρόταση για αναστολή των τελωνειακών δασμών...

REPORTS

Στις Βρυξέλλες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λαμβάνει μέτρα για την προσαρμογή της οινοβιομηχανίας στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, προωθώντας το κρασί χωρίς αλκοόλ.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Από τις 28 Απριλίου αναµένεται να ανοίξουν οι αιτήσεις για το πρόγραµµα αναδιάρθρωσης Αµπελώνων της περιόδου 2025-2026, σύµφωνα µε την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 6587/Β’/2024)...

REPORTS

Στη Βουργουνδία, μια από τις πιο διάσημες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας, οι παραγωγοί έχουν ξεκινήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς...

REPORTS

Ο Χρήστος Τσιτσιρίγγος ανακηρύχθηκε Πρόεδρος του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνδέσμου για τρίτη διαδοχική φορά, ενώ ο Απόστολος Καλμπούρης αποτελεί το νέο Πρόεδρο του Εποπτικού Συμβουλίου...

REPORTS

Σε μόλις 226 εκατ. εκατόλιτρα ανήλθε η παγκόσμια παραγωγή οίνου για το 2024 (-5% έναντι 2023), νούμερο το οποίο αντιστοιχεί στην χαμηλότερη τιμή της...