Η νέα λέσχη Wine Flyer, η οποία ξεκινά στις 4 Οκτωβρίου, είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας με την IAG Loyalty, μια νέα θυγατρική του International Airlines Group (IAG) που εκμεταλλεύεται το πρόγραμμα καρτών club και αντιπροσωπεύει την πρώτη εισβολή της IAG στο λιανικό εμπόριο.
Αντικαθιστά την υπάρχουσα συμφωνία της αεροπορικής εταιρείας με την Laithwaites Wine με το τρέχον ηλεκτρονικό κατάστημα BAWineflyer σε συνεργασία με τη Laithwaites, η οποία αναμένεται να κλείσει στις 30 Σεπτεμβρίου.
Τα μέλη του προγράμματος πιστότητας Executive Club της British Airways μπορούν να εγγραφούν στη νέα τοποθεσία και να αρχίσουν να συλλέγουν Avios (το νόμισμα του συστήματος ανταμοιβής της BA) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά πτήσεων ή αναβαθμίσεων με αεροπορικές εταιρείες όπως οι British Airways, Qatar Airways, Iberia και Aer Lingus . Θα μπορούν επίσης να πληρώσουν για το κρασί χρησιμοποιώντας το Avios, αν και αυτή η επιλογή δεν είναι ακόμη πλήρως λειτουργική.
Τα μέλη του Executive Club της British Airways που εγγράφονται στον ιστότοπο θα κερδίσουν έως και 10 Avios ανά 1 λίρα, που ξοδεύετε σε περισσότερες από 140 ποικιλίες κρασιού ή έως και 5 Avios για μια εφάπαξ αγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής της IAG Loyalty, Jack Smith, είπε ότι το κρασί ήταν ένα τεράστιο πάθος πολλών από τα μέλη του, επομένως θα προσφέρει μια ευρεία επιλογή σε χώρα, περιοχή, σταφύλι, στυλ και τιμή για να ταιριάζει σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.
«Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να φέρουμε στους πελάτες μια ποικιλία κρασιών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν απολαύσει στον αέρα στις πτήσεις της British Airways ή στα σαλόνια της», τονίζει ο ίδιος.
Η γκάμα του νέου ιστότοπου Wine Flyer προέρχεται από χώρες που βρίσκονται στο παγκόσμιο δίκτυο της British Airways, εστιάζοντας στην προσβασιμότητα και την ποιότητα, δήλωσε η BA. Θα περιλαμβάνει επίσης κρασιά που είτε έχουν ήδη σερβιριστεί σε πτήσεις της British Airways είτε θα υπάρξουν στο μέλλον, όπως το «The Riebke» Shiraz του Teusner που έχει σερβιριστεί στις premium καμπίνες. Οι τιμές ξεκινούν από λιγότερες από 10 £ ανά μπουκάλι, αλλά η γκάμα περιλαμβάνει premium μάρκες όπως οι Whispering Angel, Penfolds και Moet & Chandon, καθώς και μπύρες, οινοπνευματώδη ποτά και μη αλκοολούχα ποτά.
Ο ιστότοπος αποκαλύπτει ότι υπάρχουν πολλές επιλογές μεικτών περιπτώσεων, καθώς και μεμονωμένα μπουκάλια και προσφέρεται δωρεάν παράδοση στο Ηνωμένο Βασίλειο για παραγγελίες άνω των 125 λίρες σε μία μόνο συναλλαγή που παραδίδεται σε μία μόνο διεύθυνση.
Ο Smith πρόσθεσε ότι η κυκλοφορία θα εισαγάγει μια από τις πιο γενναιόδωρες πλατφόρμες κερδών Avios διαθέσιμες.
«Μια μηνιαία συνδρομή θα βοηθήσει τους πελάτες να συλλέξουν αρκετά Avios για να πετάξουν σε προορισμούς όπως το Παρίσι, η Βαρκελώνη ή η Νάπολη σε μόλις έξι μήνες».
