Τα δυο σημαντικά brands στεγάστηκαν σε ένα ενιαίο εντυπωσιακό περίπτερο 100 τ.μ ενώ στο κεντρικό bar γευσιγνωσίας και σε παράλληλες ειδικές εκδηλώσεις, δοκιμάστηκαν όλες οι ετικέτες.
Οι οινολόγοι και οι εκπρόσωποι της εταιρείας εκτός από τις προγραμματισμένες συναντήσεις με πελάτες μακροχρόνιων συνεργασιών, με αγοραστές αλυσίδων & εισαγωγείς από Κεντρ. Ευρώπη αλλά και από Ασία, Ρωσία, Καναδά& ΗΠΑ, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και με νέους εμπορικούς επισκέπτες που εκδήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα κρασιά του Κτήματος Μέγα Σπήλαιο & της Cavino.
Έχοντας ήδη παρουσία σε 52 χώρες τα παραπάνω αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε τα 2 brands να διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις αγορές τους. Σε αυτό βέβαια θα συμβάλει και η ανάληψη από την Cavino Group της αποκλειστικής διανομής για την Ελλάδα και το εξωτερικό των εταιριών Santo Wines και Μπαμπατζίμ. Leaders της Σαντορίνης και του Ούζου//τσίπουρου αντίστοιχα, εντυπωσίασαν με τα προϊόντα τους που εκπροσωπούν δύο από τα πλέον αναγνωρίσιμα beverage της Ελλάδας.
Η Prowein 2024 προσέλκυσε 5.500 εκθέτες από 65 χώρες και 47.000 εμπορικούς επισκέπτες, που ήταν κυρίως επαγγελματίες, opinion leaders και αγοραστές από 135 χώρες.
Η συγκεκριμένη έκθεση όχι μόνο είναι η μεγαλύτερη του είδους παγκοσμίως αλλά λαμβάνει χώρα και στην Γερμανία, την μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά για το ελληνικό κρασί.