Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αναμένοντας τα εξελιγμένα κρασιά χωρίς αλκόολ από την Accolade Wines

 Μια νέα σειρά κρασιών της  Accolade Wines χωρίς αλκοόλ με το όνομα «&Then», θα κυκλοφορήσει από δύο  ποικιλίες: ένα Cabernet Sauvignon και ένα Chardonnay, φυόμενα στη Νότια Αυστραλία.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Accolade Wines – Europe, Tom Smith, περιέγραψε πώς η κατηγορία των κρασιών χωρίς αλκοόλ έχει εξελιχθεί ποιοτικά και είναι η κατάλληλη περίοδος να γνωρίσει το καταναλωτικό κοινό τη νέα συλλογή.

Ο Smith εξήγησε: «Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν μια περίοδος αυξημένης απόλαυσης για πολλούς, επηρεασμένοι από συμπεριφορές περιορισμού του Covid. Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι η επιστροφή της ευεξίας και της μετριοπάθειας ως κυρίαρχες μακροοικονομικές τάσεις, επομένως είναι η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε τη νέα μας συλλογή χωρίς αλκοόλ στην αγορά. Οι επιλογές No και Low αλκοόλ έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, τόσο στη γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων όσο και στην ποιότητα, αλλά το κρασί έχει μείνει πίσω σε σύγκριση με την μπύρα και τα οινοπνευματώδη, συχνά υποφέροντας από αρνητικές γευστικές αντιλήψεις. Οι καταναλωτές έχουν υψηλές προσδοκίες για μη αλκοολούχα προϊόντα – δεν θέλουν να συμβιβαστούν με το πρωτότυπο».

Η Accolade Wines αποκάλυψε ότι η συλλογή «&Then» θα συσκευαστεί σε μπουκάλια των 750 ml, αξιοποιώντας μια νέα τεχνική αφαίρεσης αλκοόλ που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Zero Tech X – μια μέθοδο που επιδιώκει να διατηρήσει την πλήρη γεύση ενώ αφαιρεί το αλκοόλ από το κρασί.

Σύμφωνα με τον Smith, η τεχνική αποαλκοολισμού που έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί η Accolade Wines σημαίνει ότι οι σειρές της μπορούν να αλλάξουν  την αρνητική εντύπωση των καταναλωτών για το κρασί χωρίς αλκοόλ και επανέλαβε πώς «η τεχνολογία Zero Tech X που χρησιμοποιείται στο &then, μπορεί να διατηρήσει τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά του οίνου. «Είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για το κρασί μηδενικής αλκοόλης και θα μας επιτρέψει να ανταγωνιστούμε άλλα προϊόντα τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και στο εμπόριο».

Σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ, η τεχνολογία αυτή αντιμετωπίζει το κρασί με ιδιαίτερη προσοχή σε όλο το πιεστήριο από το οποίο περνάει, και διασφαλίζει ότι διατηρείται περισσότερο το άρωμα, το σώμα και η γεύση του κρασιού . Ως αποτέλεσμα, η διαδικασία απαιτεί λιγότερα πρόσθετα ζάχαρης σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους αφαίρεσης αλκοόλ – που σημαίνει ότι είναι χαμηλότερη και σε θερμίδες».

«Στόχος μας είναι να ενθουσιάζουμε και να προσελκύουμε τους καταναλωτές μας σε κάθε περίσταση που απολαμβάνουν τα κρασιά μας και η επέκταση του χαρτοφυλακίου μας με μη αλκοολούχα κρασιά είναι απολύτως λογική».

Πηγή: drinks business. com

 

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ονομασία Προέλευσης Cava DO προχωρά σε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα προς την κορυφή της ποιοτικής ιεραρχίας του αφρώδους οίνου, με τη διαδικασία αξιολόγησης...

REPORTS

Μία ομάδα Ουρουγουανών ερευνητών παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας εκτενούς μελέτης που διερευνά τη δυνατότητα μείωσης ή μερικής αντικατάστασης του διοξειδίου του θείου (SO₂)...

REPORTS

Μελέτη που διεξήγαγε η Danielle Gallina, από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας (UBC) στο Οκάναγκαν, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Jonathan Cinnamon στα οινοποιεία...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ιστορία δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Είναι μια πορεία που χτίζεται με τον χρόνο, τις επιλογές και τη συνέπεια. Δεν επαναλαμβάνεται, αλλά εξελίσσεται....

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

VIDEOS

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

VIDEOS

Η κάμερα ανοίγει και το οινοποιείο δεν λειτουργεί απλώς ως χώρος, αλλά ως παρακαταθήκη. Ο Χρήστος Ζαφειράκης ανοίγει τις πόρτες του οινοποιείου του και...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...