Με αριθμητικά στοιχεία, το 9% των Γαλλίδων δηλώνουν ότι καταναλώνουν κρασί χωρίς αλκοόλ, σύμφωνα με έρευνες έγκυρων φορέων. Δεκατρία τοις εκατό έχουν καταναλώσει αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ και 12% έχουν δοκιμάσει μη αλκοολούχο κρασί χωρίς αλκοόλ τους τελευταίους δώδεκα μήνες, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες να δηλώνουν «προσωπικό ενδιαφέρον για το κρασί χωρίς αλκοόλ». Είτε σταθερά είτε αυξανόμενα, αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την εδραίωση της κατανάλωσης οίνου χωρίς αλκοόλ και μάλιστα αυτή η επικρατούσα τάση, δείχνει ότι έχουν μετακινηθεί από μια τάση σε μια σταθερά εδραιωμένη συμπεριφορά.
Η αύξηση πωλήσεων κατά 41% το 2025 επιβεβαιώνει την άποψη των παραγωγών οίνων χωρίς αλκοόλ που πιστεύουν ότι έχουν σε μεγάλο βαθμό ξεπεράσει μια απλή εξειδικευμένη αγορά, σε μια άλλη με πολύ σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό. Παράλληλα οι παράγοντες που εμποδίζουν την αγορά μειώνονται συνεχώς. Το 26% των Γάλλων πιστεύει ότι τα καλά κρασιά δεν υπάρχουν χωρίς αλκοόλ, ποσοστό που μειώθηκε -3 μονάδες σε 3 χρόνια και η διείσδυση αυξάνεται με το 57% των ατόμων ηλικίας 35-49 ετών να ενδιαφέρονται για την κατανάλωση κρασιού χωρίς αλκοόλ με την κατανάλωση να προσανατολίζεται στην ευχαρίστηση και την ευθυμία ενώ οι μισοί από όσους ενδιαφέρονται για κρασί χωρίς αλκοόλ προσδιορίζουν τα απεριτίφ και το δείπνο ως αφορμές για κατανάλωση. Η πρόκληση είναι σίγουρα η διατήρηση των πελατών, αλλά πάνω απ’ όλα η προσέλκυση νέων παρέχοντας υποστήριξη, προσφέροντας γευσιγνωσίες και συνεχούς βελτίωσης της ποιότητα των προϊόντων. Το ευρωπαϊκό σχέδιο που επιτρέπει την εμπορική χρήση των όρων «κρασιά χωρίς αλκοόλ» και «0,0%» θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει την κατηγορία, να αποκτήσει ορατότητα και κατανόηση μεταξύ των καταναλωτών.
























