Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Tο κρασί χωρίς αλκοόλ γίνεται «δημοφιλές προϊόν» και καθιερώνεται ως συνειδητή επιλογή

Το κρασί χωρίς αλκοόλ δεν είναι πλέον ένα απλό υποκατάστατο αλλά γίνεται μια συνειδητή επιλογή, που καθοδηγείται από την αναζήτηση της απόλαυσης, της ποιότητας και της ευεξίας. Οπότε, δεν αποτελούν πλέον μια εξειδικευμένη αγορά, αλλά γίνονται ένα γνήσιο τμήμα της αγοράς, καλύπτοντας τις ανάγκες και προσαρμοσμένα στις νέες καταναλωτικές συνήθειες, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Moderato, εξελίσσονται σε δημοφιλές προϊόν.

Με αριθμητικά στοιχεία, το 9% των Γαλλίδων δηλώνουν ότι καταναλώνουν κρασί χωρίς αλκοόλ, σύμφωνα με έρευνες έγκυρων φορέων. Δεκατρία τοις εκατό έχουν καταναλώσει αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ και 12% έχουν δοκιμάσει μη αλκοολούχο κρασί χωρίς αλκοόλ τους τελευταίους δώδεκα μήνες, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες να δηλώνουν «προσωπικό ενδιαφέρον για το κρασί χωρίς αλκοόλ». Είτε σταθερά είτε αυξανόμενα, αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την εδραίωση της κατανάλωσης οίνου χωρίς αλκοόλ και μάλιστα αυτή η επικρατούσα τάση, δείχνει ότι έχουν μετακινηθεί από μια τάση σε μια σταθερά εδραιωμένη συμπεριφορά.

Η αύξηση πωλήσεων κατά 41% το 2025 επιβεβαιώνει την άποψη των παραγωγών οίνων χωρίς αλκοόλ που πιστεύουν ότι έχουν σε μεγάλο βαθμό ξεπεράσει μια απλή εξειδικευμένη αγορά, σε μια άλλη με πολύ σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό. Παράλληλα οι παράγοντες που εμποδίζουν την αγορά μειώνονται συνεχώς. Το 26% των Γάλλων πιστεύει ότι τα καλά κρασιά δεν υπάρχουν χωρίς αλκοόλ, ποσοστό που μειώθηκε -3 μονάδες σε 3 χρόνια και η διείσδυση αυξάνεται με το 57% των ατόμων ηλικίας 35-49 ετών να ενδιαφέρονται για την κατανάλωση κρασιού χωρίς αλκοόλ με την κατανάλωση να προσανατολίζεται στην ευχαρίστηση και την ευθυμία ενώ οι μισοί από όσους ενδιαφέρονται για κρασί χωρίς αλκοόλ προσδιορίζουν τα απεριτίφ και το δείπνο ως αφορμές για κατανάλωση. Η πρόκληση είναι σίγουρα η διατήρηση των πελατών, αλλά πάνω απ’ όλα η προσέλκυση νέων παρέχοντας υποστήριξη, προσφέροντας γευσιγνωσίες και συνεχούς βελτίωσης της ποιότητα των προϊόντων. Το ευρωπαϊκό σχέδιο που επιτρέπει την εμπορική χρήση των όρων «κρασιά χωρίς αλκοόλ» και «0,0%» θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει την κατηγορία, να αποκτήσει ορατότητα και κατανόηση μεταξύ των καταναλωτών.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η ιστορική Viña Santa Rita της Χιλής κατέκτησε την πρώτη θέση στη φετινή λίστα του Forbes με τις 50 καλύτερα οινοποιεία του κόσμου, μια...

REPORTS

Οι γιορτές, οι επιτυχίες, οι προσωπικές στιγμές αλλά και οι έρωτες εξακολουθούν να συνδέονται με ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους οίνου. Μια παλιά συνήθεια που...

REPORTS

Η ιταλική αγορά κρασιού βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιάταξης, με το κοινό να δείχνει ολοένα μεγαλύτερη προτίμηση στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και στις πιο...

REPORTS

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να ενταχθούν στην Παρέμβαση Π2-58.5 «Προώθηση οίνων σε Τρίτες Χώρες» στο πλαίσιο του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, το Choix Concept Store by Cava Halari στον Πειραιά μετατράπηκε σε σκηνή μιας ιδιαίτερης οινικής εμπειρίας με επίκεντρο το κτήμα...

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Η παγκόσμια αγορά κρασιού κλείνει το 2025 μέσα σε μια περίοδο βαθιών αλλαγών, όπως παρουσιάζει η Έκθεση Στρατηγικών Προβλέψεων της Vinetur στις 19 Νοεμβρίου....

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...