Ενώ υποστηρίζεται πως τα εκλεκτά ή παλαιωμένα κρασιά θα πρέπει να σφραγίζονται με φελλό, ένα σύνολο νέων ερευνών που πραγματοποιήθηκε από εταιρίες σφραγίσματος, ίσως καταρρίπτει αυτή τη θεωρία. Σύμφωνα με τις έρευνες, το κάθε στυλ κρασιού ταιριάζει σε διαφορετικό τύπο κλεισίματος, ανάλογα με τη φαινολική σύνθεση του κρασιού.
Η MA Silva της Πορτογαλίας, μία από τις πολλές εταιρείες συσκευασίας κρασιού που επενδύουν σε τέτοια έρευνα, ανέλυσε ένα ρεκόρ 1.000 χημικών ενώσεων στο κρασί (το προηγούμενο ανώτατο όριο για την έρευνα ήταν περίπου 150 ενώσεις) για να εξακριβώσει πώς λειτουργούν διαφορετικές εκφράσεις υπό την επίδραση διαφορετικών κλεισίματος. Ο απώτερος στόχος του έργου, λέει ο διευθυντής μάρκετινγκ Nuno Silva, είναι «να μπορέσει να προσαρμόσει το είδος του κλεισίματος στο προφίλ του κρασιού, με μια σύσταση όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πρόθεση του οινοποιού».
Η συνεχιζόμενη έρευνα πολλών εταιρειών υποδηλώνει ότι δεν θα ωφεληθούν περισσότερο όλα τα εκλεκτά κρασιά από τον φελλό, όπως δεν θα ωφεληθούν περισσότερο όλα τα κρασιά από το βιδωτό καπάκι. Ομοίως, εκείνοι οι παραγωγοί που προτιμούν μόνο τον φυσικό φελλό, μπορεί να εκπλαγούν όταν ανακαλύψουν ότι για μια συγκεκριμένη έκφραση του κρασιού τους, ένας μικροσυσσωματωμένος ή τεχνικός φελλός μπορεί να δώσει καλύτερα αποτελέσματα.
Ουσιαστικά η έρευνα λέει πως ο ιδανικός τύπος κλεισίματος για ένα κρασί μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις διαφορετικές αναλογίες των ποικιλιών σταφυλιού που χρησιμοποιούνται σε ένα μείγμα ή τις τροποποιήσεις που έγιναν στη διαδικασία οινοποίησης εκείνη τη χρονιά. Τα ευρήματα μπορεί να αλλάξουν κατά κάποιο τρόπο τη στάση της κατηγορίας εκλεκτών κρασιών ως προς τη χρήση βιδωτών καπακιών. «Η απόφαση τώρα αφορά πραγματικά τι είναι πιο ωφέλιμο για το κρασί, τι θα τονίσει τις οργανοληπτικές ιδιότητες του προϊόντος και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διατηρηθούν τα αρώματα για τη συγκεκριμένη έκφραση», εξηγεί η Catherine Fontinha, επικεφαλής μάρκετινγκ για τη Ζυρίχη, στην εταιρεία κλεισίματος Amcor.
Η Isabelle Gruard, ομαδική διευθύντρια μάρκετινγκ για την Crealis, η οποία κατασκευάζει φελούς και συρμάτινες κουκούλες για μπουκάλια σαμπάνιας και αφρώδους κρασιού, καθώς και διάφορα πώματα από κασσίτερο, πλαστικό και φελλό, πιστεύει ότι η χρήση βιδωτών καπακιών για κρασιά υψηλής ποιότητας εξακολουθεί να εξελίσσεται. «Υπάρχουν παραγωγοί που ήδη υιοθετούν βιδωτό καπάκι για εκλεκτά κρασιά, αλλά δεν αποτελούν την πλειοψηφία», λέει στη db.
Η Ina Ivanova, επικεφαλής πωλήσεων για τη βουλγαρική εταιρεία πομάτων Herti, η οποία κατασκευάζει δύο δισεκατομμύρια κλεισίματα αλουμινίου και σύνθετων υλικών ετησίως, εξηγεί ότι οι αναδυόμενες μάρκες εκλεκτών κρασιών μπορεί να είναι πιο διατεθειμένες να εξετάσουν το βιδωτό καπάκι από τα καθιερωμένα ονόματα και όπως τονίζει «Τα νέα κρασιά εισάγονται ευκολότερα με βιδωτό πώμα επειδή το προϊόν είναι ακόμα άγνωστο στην αγορά».