Ο οίκος σαμπάνιας Bollinger, που ιδρύθηκε το 1829 στο Aÿ της Γαλλίας, ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο της στυλ και τη σχολαστική της φροντίδα στη λεπτομέρεια. Η οικογενειακή εταιρεία παραμένει ανεξάρτητη, ισορροπώντας ανάμεσα στην παράδοση και την καινοτομία. Διαθέτει δικό της βαρελοποιό που φροντίζει πάνω από 4.000 δρύινα βαρέλια και συνεχίζει να εφαρμόζει παραδοσιακές μεθόδους οινοποίησης, συνδυάζοντάς τες με προσεκτικά επιλεγμένες τεχνολογικές εξελίξεις.
Από την άλλη, η Aston Martin, ιδρυμένη το 1913, αποτελεί σύμβολο της βρετανικής αισθητικής, της απόδοσης και της δεξιοτεχνίας. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα στον κόσμο, παντρεύοντας την προηγμένη μηχανολογία με τον διαχρονικό σχεδιασμό. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, αυτές ακριβώς οι αξίες αντικατοπτρίζονται και στη φιλοσοφία της Bollinger.
Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία αυτή υπογραμμίζει επίσης τον ιστορικό δεσμό των δύο οίκων με το Ηνωμένο Βασίλειο. Τόσο η Aston Martin όσο και η Champagne Bollinger κατέχουν το Βασιλικό Διάταγμα (Royal Warrant), με τη Bollinger να προμηθεύει τη βρετανική βασιλική οικογένεια με σαμπάνια από το 1884.
Παράλληλα, ο Charles-Armand de Belenet, Διευθύνων Σύμβουλος της Champagne Bollinger, χαρακτήρισε τη συνεργασία αυτή ως μια φυσική ένωση δύο εμβληματικών brands. Όπως τόνισε, και οι δύο μοιράζονται κοινές αξίες διαχρονικής κομψότητας, παράδοσης και αριστείας στους τομείς τους. Δήλωσε περήφανος που η Bollinger θα συνοδεύει τις πιο ξεχωριστές στιγμές της Aston Martin ανά τον κόσμο.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Bollinger θα έχει παρουσία σε σημαντικές εκδηλώσεις και VIP εμπειρίες της Aston Martin παγκοσμίως, από αποκλειστικές παρουσιάσεις έως ιδιωτικές συναντήσεις με πελάτες. Είτε πρόκειται για μια νίκη στην πίστα είτε για μια ιδιωτική παρουσίαση νέου μοντέλου, η σαμπάνια Bollinger θα είναι παρούσα στις πιο εορταστικές στιγμές.
Μάλιστα, ο Stefano Saporetti, Διευθυντής Brand Diversification της Aston Martin, ανέφερε ότι στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργεί αξέχαστες εμπειρίες που συνδυάζουν επιδόσεις, δεξιοτεχνία και κύρος. Όπως είπε, η συνεργασία με τη Bollinger αποτυπώνει πλήρως αυτό το πνεύμα, αναδεικνύοντας την ποιότητα, την οικογενειακή της παράδοση και τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό της.
Και οι δύο εταιρείες επισημαίνουν τη δέσμευσή τους στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, με το μήνυμα «Never Drink and Drive» να συνοδεύει όλες τις ενέργειες που σχετίζονται με τη συνεργασία.
Συνοψίζοντας, η σύμπραξη Aston Martin – Bollinger στοχεύει να ενισχύσει τις lifestyle εμπειρίες ενός παγκόσμιου κοινού που αναζητά την πολυτέλεια, την αυθεντικότητα και τη διαχρονική κομψότητα.
























