Απόδοση του Ζήση Πανάγου
Σε μία πρόσφατη δήλωση της η Tatjana είπε ότι λόγω της έλλειψης φήμης της ποικιλίας σταφυλιού και του ασυνήθιστου ονόματος, είναι σχετικά δύσκολο να το πουλήσει μέσω λιανοπωλητών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Πουλάμε Furmint κυρίως στο εμπόριο, αν και στο Ηνωμένο Βασίλειο, το έχουμε στο Waitrose», ανέφερε.
Συνεχίζοντας, είπε ότι μια τέτοια μη ισορροπημένη διανομή σχετιζόταν με το γεγονός ότι το σταφύλι χρειαζόταν να επεξηγηθεί, πριν το δοκιμάσουν οι καταναλωτές, κάτι που είναι δυνατό σε ένα περιβάλλον εστιατορίου, αλλά σπάνιο σε περιβάλλον λιανικής.
«Όταν το παρουσιάζουμε στον τελικό καταναλωτή, σχεδόν πάντα τους ακούμε να λένε, “δεν θέλουμε να γευτούμε κάτι που έχει γεύση γούνας ή μέντας”», σημείωσε.
Ωστόσο, πρόσθεσε, «Όμως, όταν άφηνω τους ανθρώπους να το δοκιμάσουν, όλοι το αγαπούν, ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω του φρέσκου στυλ του».
Στη συνέχεια είπε ότι λόγω του «ζωηρού» χαρακτήρα του, «το Furmint είναι ιδανικό για κάποιον που θέλει να γευτεί κάτι αντίστοιχο σε χαρακτήρα με το Chablis», αναφερόμενη σε μια γαλλική οινοπαραγωγική περιοχή που λατρεύουν οι Βρετανοί.
Έπειτα, το κλειδί για την ποιότητα και την ευελιξία του Furmint είναι το υψηλό επίπεδο φυσικής οξύτητάς του, καθιστώντας τα κρασιά από αυτό το σταφύλι τόσο λαμπερά όσο και εξαιρετικά μακρόβια.
Μια τέτοια φύση που να ανταποκρίνεται στην ηλικία δοκιμάστηκε από εμάς την περασμένη εβδομάδα, καθώς δοκιμάσαμε το Puklavec Furmints του 1981.
Εν τω μεταξύ, για όσους δραστηριοποιούνται στο εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου, μερικά από τα ιστορικά κρασιά του Puklavec θα είναι διαθέσιμα για γευστική δοκιμή στην εκδήλωση Bibendum στο Λονδίνο, μαζί με τις τρέχουσες κυκλοφορίες του παραγωγού, με πρωταγωνιστές το Furmint και το Sauvignon Blanc, καθώς και ένα εξαιρετικό blend και των δύο ποικιλιών.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com