Ήδη η κορυφαία μάρκα στις πωλήσεις κρασιού στη Γαλλία, η Roche Mazet εισήλθε σε ένα νέο στάδιο της ανάπτυξής της το 2020, όταν δημοσίευσε πωλήσεις 65 εκατομμυρίων φιαλών 75 cl. Σε έρευνα της IWSR το 2020, εν αναμονή των στοιχείων του 2021, τα στοιχεία επιτρέπουν στη Roche Mazet να διεκδικήσει τον τίτλο της κορυφαίας γαλλικής μάρκας κρασιού. Κατά συνέπεια, η JP Chenet, η σειρά που δημιουργήθηκε το 1984 από το Grands Chais de France (GCF), κατατάσσεται στη δεύτερη θέση.
Για να εξασφαλίσει την ηγετική της θέση, η Castel μόλις ανανέωσε τις ετικέτες της σειράς PGI Pays d’Oc. Σε μια προσπάθεια να διευκρινιστεί το μήνυμα που εστάλη στη διεθνή αγορά, οι νέες ετικέτες έχουν εκσυγχρονιστεί και η ποικιλία σταφυλιών έχει τονιστεί χρωματικά. Η επωνυμία παραμένει στο πάνω μέρος της ετικέτας, ενώ έχει προστεθεί ένα banner για να προσδιορίσει το στυλ του κρασιού (π.χ. «ώριμο και κομψό») Σημειωτέων, εμφανίζεται η πιστοποίηση Terra Vitis, που απονέμεται στους 150 προμηθευτές της μάρκας Languedoc.
Πηγή: Vitisphere.com