Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το Yellow Tail στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας επώνυμων κρασιών

Το Wine Intelligence Global Wine Brand Power Index 2022 ανέφερε ότι το Yellow Tail είναι και πάλι η πιο ισχυρή μάρκα κρασιού στον κόσμο, με το Casillero del Diablo να σημαίνει αμετάβλητο στην κορυφή των δύο.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η δύναμη της Yellow Tail στην αγορά των ΗΠΑ εδραίωσε την πρώτη της θέση στην παγκόσμια κατάταξη, με την Barefoot να κλείνει τις θέσεις μετάλλων των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων κρασιού στον κόσμο, ανεβαίνοντας κάθε χρόνο όλο και περισσότερο σε σχέση με τη 13η θέση, που είχαν το 2019.

Ο δείκτης βασίζεται σε σχόλια από περισσότερους από 25.000 καταναλωτές κρασιού σε 25 αγορές, που αντιπροσωπεύουν 400 εκατομμύρια οινοπότες παγκοσμίως.

Φέτος, η Δανία εμφανίστηκε ως υποκατάστατο της ρωσικής αγοράς, η οποία δεν ερευνήθηκε.

«Σε ένα έτος που χαρακτηρίζεται από σχετικά λιγότερες αναταραχές για τους καταναλωτές, είναι ανακούφιση να βλέπεις ότι η μετοχή για τα εμπορικά σήματα κρασιού έχει σταθεροποιηθεί όσον αφορά τη σύνδεση των καταναλωτών, καθώς οι οινοπότες επέστρεψαν σε πιο συχνά σημεία επαφής με το κρασί τόσο στο λιανικό εμπόριο όσο και στο εσωτερικό», είπε η Lulie Halstead, διευθύνουσα σύμβουλος της Wine Intelligence.

«Επιτυχημένοι ιδιοκτήτες επωνυμιών κρασιού θα είναι εκείνοι που θα εστιάζουν στην αποκατάσταση των θεμελιωδών θετικών συνδέσεων που έχουν ωθήσει τις επωνυμίες τους σε τέτοια ευρεία επιτυχία στην παγκόσμια σκηνή, ενώ θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να διατηρήσουν τη διαθεσιμότητα και την πρόταση αξίας εν μέσω αυξήσεων του κόστους εισροών και διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας», συμπλήρωσε η Halstead.

Στην αντίπερα όχθη,  η παγκόσμια μετοχή του κρασιού δεν έχει ακόμη ανακάμψει στα προ της πανδημίας επίπεδα, η έκθεση αποκάλυψε μια σταθεροποίηση της καθαρής θέσης της επωνυμίας κρασιού μετά την απότομη πτώση, που προκλήθηκε από τις διαταραχές του Covid πέρυσι.

Οι 15 κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες σημείωσαν συλλογικά υψηλότερα σκορ το 2022 σε σχέση με το 2021, αλλά οι βαθμολογίες παραμένουν σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι το 2020.

Οι αξιοσημείωτοι ορειβάτες στο top 25 του Παγκόσμιου Δείκτη Δύναμης Επωνυμίας Οίνου του Wine Intelligence για το 2022 περιλαμβάνουν τη Santa Carolina, που τώρα κατατάσσεται στην έβδομη θέση, το Apothic, ανεβαίνοντας πέντε θέσεις και φτάνοντας στην 14η, και το Dark Horse, που εκτινάχθηκε οκτώ θέσεις και έφτασε στην 25η.

 

ΠΗΓΗ: drinksint.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.