Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τηλεοπτική καμπάνια για τον εορτασμό της ζωής και του κρασιού στην Ισπανία

Ενώ στη Γαλλία συζητούν μια καμπάνια για την αποφυγή υπερβολών μεταξύ των νέων, στην Ισπανία επικοινωνούν αποφασιστικά υπέρ της μέτριας κατανάλωσης κρασιού μόνο για ευχαρίστηση.

«Γιατί κάθε μέρα υπάρχουν λόγοι να κάνεις πρόποση, να αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις με κρασί!» διακηρύσσει η ισπανική διαφήμιση: καθαρά και απλά αδιανόητο στη Γαλλία

Ο Διεπαγγελματικός Οργανισμός Οίνου της Ισπανίας (OIVE) μόλις ξεκίνησε στις 25 Σεπτεμβρίου μια «τηλεοπτική καμπάνια που μας προσκαλεί να γιορτάσουμε τη ζωή» τονίζοντας την έναρξη της περιόδου συγκομιδής, καθώς επίσης τονίζει ότι πρέπει να «πάρουμε τη ζωή με θετικό τρόπο να σταματήσουμε να περιμένουμε την ιδανική στιγμή για να δοκιμάσουμε ένα ποτήρι κρασί». Εικόνες από το τσούγκρισμα των ποτηριών με κρασί και ένα σύνθημα “μόνο επειδή!” ». Αυτό είναι αδιανόητο στη Γαλλία, όπου η ίδια η έννοια της μέτριας κατανάλωσης παραμένει μια ατελείωτη πηγή κριτικής για τους υγιεινιστές.

Τελευταίο παράδειγμα στη Γαλλία με την καμπάνια «αυτή είναι η βάση» που παρουσιάστηκε στις 25 Σεπτεμβρίου από το Υπουργείο Υγείας και την υπηρεσία Δημόσιας Υγείας της Γαλλίας «για την ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με τους κινδύνους της κατανάλωσης αλκοόλ και ναρκωτικών». Το σύνθημα «πιείτε επίσης νερό αν καταναλώνετε αλκοόλ, αυτή είναι η βάση» προκαλεί «γέλιο και είναι ακατανόητο» για τη Le Figaro και είναι «αμφιλεγόμενη» σύμφωνα με το BFM TV. Η επικοινωνία αυτή «είναι λίγο διφορούμενη. Δεν μιλάει για τους κινδύνους του αλκοόλ, δεν λέει ότι πρέπει να μειώσουμε την κατανάλωσή μας… Μιλά για προφυλάξεις» αναφέρει ο Bertrand Basset, πρόεδρος της ένωσης Addictions France, στις 26 Σεπτεμβρίου στο Sud Radio, εκφράζοντας τη λύπη του ότι «μετά την επιτυχημένη καμπάνια τον περασμένο Ιανουάριο, το λόμπι του αλκοόλ διαμαρτυρήθηκε και έθεσε όρια σε αυτά που πρότεινε ως καμπάνιες πρόληψης. Αυτή η καμπάνια είναι πολύ εντός των ορίων. Δεν μιλούν για τους κινδύνους του αλκοόλ, δεν λένε ότι πρέπει να μειώσουμε την κατανάλωσή μας. Λένε «όταν πίνεις, λάβε κάποιες προφυλάξεις». «Πιείτε επίσης νερό αν καταναλώνετε αλκοόλ, αυτή είναι η βάση», είναι σχεδόν ένα κίνητρο: «πίνετε όσο θέλετε, αρκεί να πίνετε λίγο νερό μαζί του». Αυτή η ασάφεια είναι που ενοχλεί»

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

H υποβολή των δηλώσεων συγκομιδής για την αμπελοοινική περίοδο 2025-2026 γίνεται μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Δήλωση Συγκομιδής Αμπελουργικών Προϊόντων» στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπ.Α.Α.Τ....

REPORTS

Με ιδιαίτερη χαρά, η ΓΕΝΚΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ και τα καταστήματα CELLIER σας προσκαλούν στο GENKA WINE FAIR 2025, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου...

REPORTS

Α πό τη φύτευση και τη διαµόρφωση των γραµµών έως τη συγκοµιδή και τη διαχείριση των υπολειµµάτων, κάθε αµπελουργικό έχει πλέον το κατάλληλο µηχάνηµα....

REPORTS

Η ευρωπαϊκή οινοπαραγωγή βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, καθώς η μειωμένη ζήτηση και η υπερπαραγωγή κρασιού πιέζουν τον κλάδο σε πρωτοφανή επίπεδα. Στο Στρασβούργο, στο...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Εκδόθηκε η τελική κατάταξη δικαιούχων για το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης αμπελώνων 2025-2026, όπου περιλαμβάνονται 940 ΑΦΜ, με το συνολικό ποσό που δικαιούνται να ανέρχεται στα...