Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σε λινή συσκευασία το Κονιάκ 2050, για μέιωση του αποτυπώματος

Εκτός από πλέξη ινών λιναριού γαλλικής προέλευσης και φυτική ρητίνη, το νέο βιολογικό κονιάκ VS «2050» της A. de Fussigny σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητο για τον οικολογικό του σχεδιασμό στην εμπορική έκθεση ProWein στα μέσα Μαΐου στο Ντίσελντορφ.

Δημιουργήθηκε από την «Green Gen Technologies» με έδρα την Τουλούζη, «αυτό το σύνθετο μπουκάλι συνδυάζει ελαφρότητα και ακαμψία», εξηγεί η Laura Moore, υπεύθυνη πωλήσεων για την A. de Fussigny Cognacs. Με βάρος μόλις 85 γραμμάρια, το μπουκάλι είναι 10 φορές ελαφρύτερο από ένα συμβατικό γυάλινο μπουκάλι για οινοπνευματώδη ποτά, το οποίο ζυγίζει μεταξύ 700 και 1.000 γραμμάρια. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, το αποτύπωμα άνθρακα του είναι τέσσερις φορές μικρότερο.

Το λινό μπουκάλι διαφημίζεται ως λιγότερο ενεργοβόρο με χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παραδοσιακό μπουκάλι, αλλά χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Κατά την εκτόξευση, το εσωτερικό του κέλυφος είναι κατασκευασμένο από RPET, ή ανακυκλωμένο πλαστικό. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε στο PLA, ένα υλικό που βασίζεται σε φυτικά υπολείμματα όπως το ζαχαροκάλαμο, το οποίο θα παράγει ένα μπουκάλι που μπορεί να κομποστοποιηθεί βιομηχανικά 100% μακροπρόθεσμα», λέει η Moore, εξηγώντας ότι το πλαστικό δεν είναι το κατάλληλο υλικό. Παράγεται επίσης στη Γαλλία, όπως προαναφέρθηκε, καθώς η νοοτροπία πίσω από αυτό είναι κατά κύριο λόγο η βιωσιμότητα.

Με τιμή 50€ για τις πρώτες 5.000 φιάλες, το Cognac θα πρέπει να έχει χαμηλότερη τιμή στο μέλλον, καθώς το κόστος παραγωγής αναμένεται να μειωθεί ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των λινών που παράγονται. «Δεν έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα για το μπουκάλι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά», εξηγεί ο Moore. Αν και η αδιαφάνεια του μπουκαλιού εμποδίζει το χρώμα του κονιάκ στο εσωτερικό να φαίνεται, ο Moore τονίζει ότι «αυτή είναι μια νέα πρόταση», ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθηση. Η ετικέτα «2050» χρησιμοποιεί επίσης μια υδατοδιαλυτή και βιοδιασπώμενη ετικέτα, η οποία φαίνεται να συγχωνεύεται με το σύνθετο υλικό, και ένα τυπικό βιδωτό καπάκι.

Η σειρά απευθύνεται σε Γάλλους και Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πιο δεκτικοί στα βιολογικά κονιάκ από ό,τι η αμερικανική και η ρωσική αγορά, που είναι οι κύριοι προορισμοί της εταιρείας. Σημειωτέων, ο κύριος μέτοχος της A. de Fussigny είναι Ρώσος.

Πηγή: Vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.