Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Αρχικά, μετά τη δημοσίευση των ισχυρών αποτελεσμάτων για το 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος της LiveTrade και επικεφαλής επενδύσεων Matthew O’Connell είπε ότι ενώ υπήρχε επιχείρημα ότι η αγορά μπορεί να οδεύει προς μια φάση ενοποίησης λόγω των επιπτώσεων της παγκόσμιας οικονομικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος, υπήρξαν επίσης ενδιαφέροντες δείκτες που δείχνουν προς τη συνεχιζόμενη δυναμική.
Επισήμανε ότι δεν υπάρχει σημαντική σχέση μεταξύ του κόστους ζωής και της υπερυψηλής καθαρής αξίας που μπορούν να ξοδέψουν τα άτομα για την κατανάλωση πολυτελείας. «Το ότι το παγκόσμιο μακροοικονομικό περιβάλλον είναι αδύναμο έχει αρνητικό αντίκτυπο στις τιμές του κρασιού.
Μάλιστα, προέβλεψε επίσης ανάπτυξη από τις ασιατικές αγορές μετά το «δραματικό» άνοιγμα της Κίνας από τα lock-down Covid. Το εμπόριο έχει μειωθεί σε ολόκληρη την περιοχή το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σημείωσε λόγω των αρνητικών επιπτώσεων της πολιτικής μηδενικού Covid και των lockdown σε όλη την πόλη, τα οποία είχαν ως ένα βαθμό καταπνίξει το περιβάλλον ελεύθερων συναλλαγών με « τον ιστό της αδράνειας» να έχει απλωθεί πάνω από πόλεις που είχαν κλείσει.
Ωστόσο, η γενική προσδοκία των παρατηρητών είναι ότι η κινεζική οικονομία θα αρχίσει να ανακάμπτει γρήγορα, με τα αποτελέσματα να φαίνονται από το πρώτο τρίμηνο. Αυτό, είπε, είναι πιθανό να ωφελήσει ιδιαίτερα το Μπορντό. Επιπλέον, η σιωπηλή απόδοση της περιοχής στην αγορά πέρυσι σε σύγκριση με εκείνη της Βουργουνδίας, της Σαμπάνιας ή των Super Tuscan είχε αρχίσει να την κάνει να φαίνεται συγκριτικά φθηνή σε σχέση με άλλες περιοχές, κάτι που μπορεί επίσης να δώσει ώθηση.
«Θα περίμενε κανείς ότι αυτό θα ήταν θετικό για τις τιμές του Μπορντό, εάν αρχίσουν να φαίνονται φθηνές σε σχετική βάση έναντι άλλων περιοχών», είπε ο ίδιος.
Τέλος, υποστήριξε ότι η έλλειψη κρασιού στην τρέχουσα εκστρατεία Burgundy 2021 en primeur καθιστούσε απίθανο να αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές. Πράγματι, η συνεχιζόμενη μη διαθεσιμότητα κρασιών Βουργουνδίας ήταν πιθανό να «ακονίσει» την εστίαση των καταναλωτών στην παραγωγή της Βουργουνδίας την επόμενη δεκαετία.
«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να αποκτήσουν τη Βουργουνδία και η ιδέα ότι αυτό το υλικό είναι σε έλλειψη, οι τιμές en primeur δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλές όσο φέτος, αλλά υπάρχει ξέφρενη δραστηριότητα κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν en primeur. Επομένως, νομίζω ότι αυτό είναι, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να οξύνει την εστίαση στη γενική μη διαθεσιμότητα της Βουργουνδίας στο διηνεκές και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτές τις τιμές», τόνισε.
Δυνατά Αποτελέσματα
Αυτόν τον μήνα η πλατφόρμα εκλεκτού κρασιού ανέφερε αύξηση τζίρου 40,7% το 2021 στα 132 εκατομμύρια £, με κέρδη επίσης αυξημένα κατά 48,4% στα 14 εκατομμύρια £.
Τα έγγραφα που κατατέθηκαν στο Companies House έδειξαν επίσης κέρδη προ φόρων 5,9 εκατομμυρίων λιρών, αυξημένα κατά 122% σε σχέση με τα 2,246 εκατομμύρια £ του 202.
Οι διευθυντές στους οποίους περιλαμβάνεται και ο μεγαλοπρεπής των Τόρις Μάικλ Σπένσερ είπαν ότι αυτό ήταν ένα «πολύ καλό αποτέλεσμα λαμβάνοντας υπόψη τις παρατεταμένες επιπτώσεις του Covid-19 στην επιχείρηση, ιδιαίτερα στις δραστηριότητες της εταιρείας στο εμπόριο» το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Η αυξημένη δραστηριότητα στην Ασία και τις ΗΠΑ ήταν επίσης «αξιοσημείωτη», ανέφερε, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε επίσης «έντονα κέρδη».
Ωστόσο, η έκθεση των διευθυντών σημείωσε επίσης τη συνεχιζόμενη επίδραση του Brexit στα logistics, η οποία έχει δει τον χρόνο και το κόστος αποστολής να αυξάνονται «σημαντικά».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com