Η Concha y Toro, η μεγαλύτερη εταιρία κρασιού της Λατινικής Αμερικής και μία από τις 10 μεγαλύτερες στον κόσμο, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του Ιανουαρίου, που δείχνουν τις κινήσεις της αγοράς κατά την περιόδο των Χριστουγέννων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, τεράστια άνοδο είδαν οι πωλήσεις των πιο οικονομικών αλλά επιτυχημένων ετικετών της εταιρίας, όπως η «Trivento», που βρέθηκε στα πρώτα 10 κρασιά σε πωλήσεις. Όμως η «Trivento» ήταν μία μόλις από τις τρεις ετικέτες της Concha y Toro στο Χριστουγεννιάτικο Top 10 της αγγλικής αγοράς, με τέταρτη την «Casillero del Diablo» και δέκατη την «Isla Negra».
Φαίνεται πως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου οι πωλήσεις επωφελήθηκαν από το κλείσιμο των εστιατορίων και των ξενοδοχείων λόγω των περιορισμών του Covid-19, καθώς ενισχύθηκαν οι αγορές των σουπερμάρκετ, λιανικής πώλησης και διαδικτύου, που είναι τα βασικά κανάλια της Concha y Toro.
Σχολιάζοντας τα στοιχεία ο Clare Griffiths, εμπορικός διευθυντής της Concha y Toro στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Προφανώς είμαστε ευτυχείς με τα νούμερα αυτά, παρά τις προκλήσεις του περασμένου έτους. Τα στοιχεία δείχνουν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά δεδομένου ότι ήδη σχεδιάζουμε ένα ακόμα πιο επιθετικό μάρκετινγκ προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε την ανάπτυξη που οφείλεται στις αλλαγές της συμπεριφοράς των αγοραστών το 2020, λόγω της πανδημίας. ”
Πηγή: thedrinksbusiness.com