Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι τιμές στο εμπόριο για κρασί και αλκοολούχα αυξάνονται, με βάση νέα στοιχεία

Οι τιμές του κρασιού, του ουίσκι και του τζιν στις παμπ και τα εστιατόρια του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζουν να αυξάνονται, παρά το γεγονός ότι ο συνολικός ρυθμός πληθωρισμού υποχώρησε ελαφρά το έτος έως τον Νοέμβριο δείχνουν τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ONS).

Ακριβώς τη στιγμή που το Ηνωμένο Βασίλειο μπαίνει στο τέλος της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων πάρτι, οι στατιστικές έχουν δείξει ότι οι τιμές του κρασιού, του ουίσκι και του τζιν έχουν αυξηθεί. Όλες οι τιμές αλκοόλ αυξήθηκαν σε παμπ, εστιατόρια και καφετέριες τον περασμένο μήνα, συμπεριλαμβανομένων των lager και bitter, και η τιμή μιας βραδινής εξόδου αυξάνεται με τον ταχύτερο ρυθμό της από το 1991.

Η πτώση των τιμών των καυσίμων κινητήρων συνέβαλε το μεγαλύτερο ποσό στην πτώση του δείκτη βασικών τιμών καταναλωτή (CPI), ένα μέτρο του πληθωρισμού.

Ο ΔΤΚ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους στέγασης, αυξήθηκε κατά 5,4% το έτος έως τον Νοέμβριο και ο μεγαλύτερος συντελεστής σε αυτήν την άνοδο ήταν η αύξηση των τιμών του αλκοόλ σε παμπ, εστιατόρια και καφετέριες.

Η αύξηση είναι πιο σημαντική στο κρασί, το ουίσκι και το τζιν. Το ουίσκι σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο 7,8% τον μήνα Οκτώβριο έως Νοέμβριο, ενώ οι τιμές του τζιν, του κρασιού και της λάγκερ και του bitter αυξήθηκαν επίσης.

Οι αυξήσεις των τιμών από έτος σε έτος είναι ακόμη πιο έντονες. Ένα ποτήρι κρασί που κόστιζε 4,03 £ το 2021 τώρα κοστίζει 4,44 £, αύξηση 10,2%.

Η Kate Nicholls του UK Hospitality σχολίασε, «ενώ ο ονομαστικός ρυθμός πληθωρισμού έχει μειωθεί ελαφρώς, εξακολουθεί να ισχύει ότι οι επιχειρήσεις φιλοξενίας βλέπουν έντονο πληθωρισμό σε κάθε πτυχή των εργασιών τους».

Μάλιστα, ο καγκελάριος Jeremy Hunt ανέφερε ότι η μείωση του πληθωρισμού ήταν η πρώτη του προτεραιότητα.

«Ξέρω ότι είναι δύσκολο για πολλούς αυτή τη στιγμή, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να λάβουμε τις σκληρές αποφάσεις που απαιτούνται για να αντιμετωπίσουμε τον πληθωρισμό τον ​​υπ’ αριθμόν ένα εχθρό που κάνει τους πάντες φτωχότερους. Εάν κάνουμε λάθος επιλογές τώρα, οι υψηλές τιμές θα επιμείνουν και θα παρατείνουν τον πόνο για εκατομμύρια».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών αλλάζει ραγδαία, καθώς οι νέες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Κατάθεση ψυχής και όχι ένα απλό προϊόν είναι το τσίπουρο, και ειδικά το παλαιωµένο, σύµφωνα µε τον εµβληµατικό αποσταγµατοποιό Κώστα Τσιλιλή, τον άνθρωπο που...

REPORTS

Τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα μπύρας, ποτών, σαμπάνιας και κρασιού στον κόσμο σημείωσαν συνολική αύξηση της αξίας τους το 2025, σύμφωνα με νέα έκθεση...

REPORTS

Η Ελλάδα υποδέχεται και φέτος υψηλόβαθμα στελέχη του LCBO (Liquor Control Board of Ontario), του μεγαλύτερου εισαγωγικού οργανισμού ποτών παγκοσμίως και μονοπωλίου της επαρχίας...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στο Μουσείου Οίνου της Σάμου, που παντρεύει την αυθεντική οινική παράδοση με τη σύγχρονη μουσειακή άποψη, οι συμμετέχοντες στις premium γευσιγνωσίες, ταξιδεύουν μέσα από...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών αλλάζει ραγδαία, καθώς οι νέες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

REPORTS

Οι κατά τόπους Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας των Περιφερειών ενημερώνουν ότι οι δηλώσεις συγκομιδής θα υποβάλλονται από τους υπόχρεους αμπελουργούς οινοποιήσιμων ποικιλιών αμπέλου, μόνο ηλεκτρονικά...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Κατάθεση ψυχής και όχι ένα απλό προϊόν είναι το τσίπουρο, και ειδικά το παλαιωµένο, σύµφωνα µε τον εµβληµατικό αποσταγµατοποιό Κώστα Τσιλιλή, τον άνθρωπο που...