Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι προσπάθειες της Ινδίας για την ένταξη της στον παγκόσμιο οινικό χάρτη

Η ανάπτυξη του ινδικού κρασιού συνεχίζεται χάρη σε μια ομάδα παραγωγών που έχουν υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες προσεγγίσεις για να διασφαλίσουν ότι η Ινδία δεν θα παραμεληθεί ως χώρα οινοποίησης.

Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος

Η Ινδία αντιμετώπισε το μερίδιο των οπισθοδρομήσεων κατά την προσπάθειά της να φτιάξει κρασί, όχι μόνο λόγω της έλλειψης οινικών παραδόσεων, αλλά και των απαγορευτικών νόμων της, καθώς λόγω γενικών λαθών κατά την επικοινωνία για το κρασί σε περιβάλλον λιανικής πώλησης.

Ωστόσο, μία οινοποιητική εταιρεία, η Sula Vineyards στην Ινδία, με ιδρυτή τον Rajeev Samant, του οποίου οι αμπελώνες βρίσκονται στα τροπικά κλίματα του Nashik στη Μαχαράστρα, περιέγραψε πώς η επιμονή έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Ο ίδιος εξήγησε ότι: «Όταν ξεκινήσαμε το 1997 κανείς δεν ήξερε τι είναι κρασί. Όλα τα ποτοπωλεία στην Ινδία ονομάζονταν οινοπωλεία, έτσι οι άνθρωποι πίστευαν ότι το κρασί σημαίνει ποτό. Η Ινδία δεν είναι παραδοσιακά χώρα που καταναλώνει κρασιά, λόγω μιας παλαιότερης περιόδου απαγόρευσης και υψηλότερων τιμών, σε σύγκριση με οινοπνευματώδη ποτά όπως το ουίσκι και το κονιάκ που παρασκευάζονται στη χώρα».

Παράλληλα, ο Samant παρατήρησε πώς το «κλίμα της Ινδίας είναι μια πρόκληση και θα είναι πάντα», αλλά αποκάλυψε πώς το οινοποιείο του βρήκε έναν τρόπο να ξεπεράσει αυτό το ζήτημα και καλλιεργεί τα σταφύλια του κατά τη διάρκεια του χειμώνα και στη συνέχεια τα τρυγά πριν από το τέλος της χειμερινής περιόδου. Ομολογουμένως, η τελευταία τεχνολογία βοήθησε επίσης το οινοποιείο Sula στην πορεία, καθώς έγινε ο πρώτος ινδικός αμπελώνας που χρησιμοποίησε ανοξείδωτο ατσάλι ψυγείου για την αποθήκευση των κρασιών του.

Σύμφωνα με τον Samant: «Συνειδητοποίησα [ότι] για να φτιάξεις καλά εξωτικά κρασιά χρειάζεται ψυγείο. Είναι ακριβό, αλλά για εμάς φέρνει την ποιότητα που επιζητούμε». Το οινοποιείο Sula διαθέτει πλέον 1.000 άτομα προσωπικό και πωλήσεις του αγγίζουν περίπου τα 5 δισ. INR (62 εκατ. $) ετησίως και μόλις ξεκίνησε την πρώτη της πώληση μετοχών συγκεντρώνοντας σχεδόν 10 δισ. INR (121 εκατ. $).

Επί του παρόντος, φέρεται ότι υπάρχουν σχεδόν 110 οινοποιεία στην Ινδία, που παράγουν κρασιά και κρασιά από φρούτα, ωστόσο φημολογείται ότι η ινδική κυβέρνηση επιθυμεί να αυξήσει αυτόν τον αριθμό, καθώς υπάρχει υψηλός δασμός στο εισαγόμενο κρασί και η τοπική αγορά θα υποστήριζε την οικονομία . Ένα πράγμα που θέλει η Ινδία είναι στην πραγματικότητα η έλλειψη παραδόσεων, πράγμα που σημαίνει ότι η οινοποίηση μπορεί να πάρει μια κακή τροπή και οι οινοποιοί σήμερα μπορούν ουσιαστικά να γράψουν τους δικούς τους κανόνες για το πώς να παράγουν την καλύτερη ποιότητα.

Για παράδειγμα, ένα από τα μεγαλύτερα οινοποιεία της Ινδίας είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας μεταξύ τριών ομάδων αδερφών. Είδε τους Ιταλούς αδελφούς Alessio και Andrea Secci να ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους Arjun και Ranjit Mohite Patil της Maharashtra και τα αδέρφια Kapil και Gaurav Sekhri από το Δελχί να σχηματίζουν αυτό που είναι σήμερα γνωστό ως Fratelli Wines.

Ο ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ της Fratelli Wines, Jayanth Bharathi, εξήγησε: «Τα οινοποιεία στην Ινδία δεν τηρούν τους κανόνες ή τις παραδόσεις τόσο αυστηρά όσο οι παλαιότερες χώρες παραγωγής κρασιού. Αντίθετα, η Ινδία ακολουθεί το στυλ οινοποίησης του Νέου Κόσμου, το οποίο είναι πιο πειραματικό και τεχνολογικά προσανατολισμένο». Αυτός είναι ο λόγος που δεν φοβάται να προσφέρει κρασί σε κουτάκι, καθώς η ομάδα σκοπεύει να κάνει τα κρασιά του Fratelli «προσιτά και περιστασιακά».

Τέλος, ο Bharathi πρόσθεσε: «Με έναν ολοένα και πιο αστικό πληθυσμό, η κατανάλωση κρασιού γίνεται μέρος του πολιτιστικού γεγονότος και με καλής ποιότητας ινδικά κρασιά στην προσφορά, υπάρχει πολύ καλή ευκαιρία για την Ινδία να αφήσει ένα σημάδι στον παγκόσμιο οινικό χάρτη».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Συμμετοχή της Εν.Ε.Α.Π. σε Ημερίδες της Ελληνικής Αστυνομίας με θέμα «Παράνομη διακίνηση και διάθεση αλκοολούχων ποτών στην εσωτερική αγορά, αντιμετώπισή της και επιπτώσεις στην...

REPORTS

Με δεκαπέντε μονοποικιλιακές Κυδωνίτσες σε ένα masterclass που έκλεψε τις εντυπώσεις στις φετινές Μεγάλες Μέρες της, η Νεμέα δείχνει να απολαμβάνει την ανερχόμενη λευκή...

REPORTS

Στα τέλη Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη, η πολιτική διακήρυξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την πρόληψη και τον έλεγχο των μη μεταδοτικών ασθενειών έκανε...

REPORTS

Οι Έλληνες καταναλωτές είναι ολοένα και πιο δεκτικοί στην ιδέα του μη αλκοολούχου κρασιού, με τις γυναίκες και τους νεότερους σε ηλικία να δείχνουν...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...