Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αμπελουργοί της Καλιφόρνια κοντά στον ξεριζωμό των αμπελώνων λόγω της μειωμένης κατανάλωσης κρασιού

Αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος για τους αμπελουργούς στην Κοιλάδα της Νάπα και σε ολόκληρη την πολιτεία, με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών έχουν δραματικές επιπτώσεις στον κλάδο του κρασιού.

«Η οινοβιομηχανία έχει βρει την επιτυχία της τα τελευταία 30 χρόνια πραγματικά στις πλάτες της γενιάς των baby boomers», δήλωσε ο Jeff Bitter, πρόεδρος της Allied Grape Growers.

«Γνωρίσαμε μεγάλη επιτυχία και ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου η κατανάλωση αυξήθηκε». Αλλά από τότε, ο Bitter τονίζει πως η κατανάλωση κρασιού έχει μειωθεί…

«Υπάρχουν κάποιοι αντίθετοι άνεμοι αυτή τη στιγμή όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ γενικά. Έχουμε δει χαμηλότερη κατανάλωση αλκοόλ σε όλες τις κατηγορίες. Όχι μόνο στο κρασί, αλλά και στην μπύρα και στα αλκοολούχα ποτά», δήλωσε ο Bitter.

Παράλληλα, η Allied Grape Growers εκπροσωπεί περίπου 500 καλλιεργητές και πωλεί τα οινοποιήσιμα σταφύλια τους. Ο Bitter σημειώνει ότι οι καλλιεργητές της Καλιφόρνιας αντιμετωπίζουν μια δύσκολη απόφαση για το αν θα ξεριζώσουν ή όχι τον αμπελώνα τους και θα φυτέψουν μια πιο κερδοφόρα καλλιέργεια.

«Έχουν φτάσει στο σημείο πολλοί αμπελουργοί να προσπαθούν να αξιολογήσουν αν είναι οικονομικά εφικτό να συνεχίσουν να καλλιεργούν σταφύλια με την αγορά όπως είναι, με τις τιμές όπως είναι. Βλέπουμε πολλούς αμπελώνες που δεν θα συγκομιστούν φέτος λόγω έλλειψης αγοράς», δήλωσε ο Bitter.

Είναι πιθανό να μείνουν χωρίς συγκομιδή φέτος έως και 500.000 τόνοι σταφυλιών. Με τον Bitter να ισχυρίζεται ότι πρέπει να αφαιρεθούν 30.000 έως 40.000 στρέμματα για να αποκατασταθεί η ισορροπία με την τρέχουσα κατανάλωση.

«Η πρόκληση για εμάς τώρα είναι να εξισορροπήσουμε την προσφορά και τη ζήτηση και να βρούμε αυτή την ισορροπία στην αγορά. Καθώς βλέπουμε την κατανάλωση να μειώνεται, πρέπει να βρούμε την ισορροπία μας στην πλευρά της προσφοράς», δήλωσε ο Bitter.

Επιπλέον, πολλά οινοποιεία έχουν υπεραποθέματα, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε εκπτώσεις σε ορισμένα κρασιά. Η Καλιφόρνια παράγει μόλις το 10% της παγκόσμιας προσφοράς κρασιού, οπότε ο ξένος ανταγωνισμός είναι έντονος στην αγορά.

Τέλος, ο Bitter ανέφερε ότι αν κάποιος έβλεπε τις ετικέτες στις φιάλες κρασιού και στην προέλευση έγραφε «αμερικανικό». Αυτό σημαίνει ότι έχει αναμειχθεί με έως και 25% ξένα σταφύλια.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου αναδείχθηκε από την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του με το Στέλλιο Μπουτάρη να αναλαμβάνει την προεδρεία σε...

REPORTS

Μια ομάδα νέων αμπελουργών και οινοποιών, δεύτερης και τρίτης γενιάς από τη Μαντινεία της Αρκαδίας, την ΠΟΠ ζώνη του Μοσχοφίλερου, ένωσαν τις δυνάμεις τους...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απηύθυνε αυστηρή προειδοποίηση προς τις Ηνωμένες Πολιτείες σχετικά με ενδεχόμενους νέους δασμούς στο ευρωπαϊκό κρασί. Την Τρίτη, 6 Μαΐου, ο Christophe...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...