Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αδερφές Delevingne βάζουν το Della Vite στην λίστα Sainsbury

Το Della Vite Prosecco, που δημιουργήθηκε από την Chloe, την Poppy και την Cara Delevingne, κέρδισε μία θέση στην εθνική λίστα παντοπωλείων Sainsbury.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η κυκλοφορία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για premium Proseccos και τη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Della Vite από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2020, μαζί με τα σχέδια του εθνικού λιανοπωλητή να προσφέρει στους αγοραστές μια πιο ιδιαίτερη επιλογή.

Τα Prosecco αειφόρου παραγωγής, που ωριμάζει στην καρδιά της κοιλάδας Valdobbiadene, αποτελούν μέρος της αποστολής των αδελφών Delevingne να αμφισβητήσουν και να εξυψώσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα Prosecco υψηλής ποιότητας.

Δημιουργημένο από μια οικογένεια οινοποιών τρίτης γενιάς, το Della Vite Superiore παρασκευάζεται αποκλειστικά από σταφύλια Glera, που έχουν τρυγηθεί χειρωνακτικά και προσφέρει μια πλούσια και γεμάτη αίσθηση στο στόμα με αρώματα άνθους εσπεριδοειδών, ελιάς, κροστίνι και χαμομηλιού.

Το Prosecco που προκύπτει, το οποίο επωφελείται από μεγαλύτερη περίοδο ζύμωσης 60 ημερών σε αντίθεση με το τυπικό 30 ημερών, έχει λεία υφή και μακρύ φινίρισμα και είναι επίσης κατάλληλο για vegans.

Η καταχώριση του Sainsbury για το Della Vite αποτελεί μέρος του προγράμματος Future Brands του λιανοπωλητή, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση και υποστήριξη ανερχόμενων εμπορικών σημάτων.

Η γενική διευθύντρια της Della Vite, Clara Latham, δήλωσε: «Η κατάκτηση της πρώτης μας εθνικής καταχώρισης παντοπωλείου είναι μια στιγμή ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε το Della Vite σε ένα ευρύτερο κοινό σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ως ένα από τα λίγα επώνυμα Prosecco στην αγορά, η Della Vite έχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά στην εκπαίδευση και την αναμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με το πόσο καλό μπορεί να είναι πραγματικά το Prosecco. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Sainsbury’s Future Brands, το οποίο θα ανοίξει μια σειρά από συναρπαστικούς τρόπους που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, μεγιστοποιώντας τη συνεργασία μας και παίρνοντας πραγματικά τους αγοραστές της Sainsbury στο ταξίδι μαζί μας».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

REPORTS

Υπάρχουν γιορτινά τραπέζια που μοιάζουν με παιδικό παραμύθι: Ζεστά σπίτια, χαμόγελα, η κουζίνα να μοσχοβολά, το τραπέζι να ‘ναι όμορφα στρωμένο και το σαμιώτικο...

REPORTS

Το Chablis βρίσκεται στη δική του, εύθραυστη ισορροπία: μια ιστορική περιοχή που χτίστηκε πάνω στη φρεσκάδα του Chardonnay και την αυστηρή ορυκτότητά του, αλλά...

REPORTS

Ο Οδηγός MICHELIN αναγνωρίζει την αριστεία στη γαστρονομία και τη φιλοξενία για πάνω από έναν αιώνα. Από την εισαγωγή των αστεριών MICHELIN το 1926...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τα ΒορΟινά των Χριστουγέννων έρχονται να αναδείξουν το αίσθημα της ανθρωπιάς και αλληλεγγύης και να μας θυμίσουν ότι οι γιορτές είναι για να μοιράζεσαι!...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...