Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αδερφές Delevingne βάζουν το Della Vite στην λίστα Sainsbury

Το Della Vite Prosecco, που δημιουργήθηκε από την Chloe, την Poppy και την Cara Delevingne, κέρδισε μία θέση στην εθνική λίστα παντοπωλείων Sainsbury.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η κυκλοφορία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για premium Proseccos και τη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Della Vite από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2020, μαζί με τα σχέδια του εθνικού λιανοπωλητή να προσφέρει στους αγοραστές μια πιο ιδιαίτερη επιλογή.

Τα Prosecco αειφόρου παραγωγής, που ωριμάζει στην καρδιά της κοιλάδας Valdobbiadene, αποτελούν μέρος της αποστολής των αδελφών Delevingne να αμφισβητήσουν και να εξυψώσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα Prosecco υψηλής ποιότητας.

Δημιουργημένο από μια οικογένεια οινοποιών τρίτης γενιάς, το Della Vite Superiore παρασκευάζεται αποκλειστικά από σταφύλια Glera, που έχουν τρυγηθεί χειρωνακτικά και προσφέρει μια πλούσια και γεμάτη αίσθηση στο στόμα με αρώματα άνθους εσπεριδοειδών, ελιάς, κροστίνι και χαμομηλιού.

Το Prosecco που προκύπτει, το οποίο επωφελείται από μεγαλύτερη περίοδο ζύμωσης 60 ημερών σε αντίθεση με το τυπικό 30 ημερών, έχει λεία υφή και μακρύ φινίρισμα και είναι επίσης κατάλληλο για vegans.

Η καταχώριση του Sainsbury για το Della Vite αποτελεί μέρος του προγράμματος Future Brands του λιανοπωλητή, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση και υποστήριξη ανερχόμενων εμπορικών σημάτων.

Η γενική διευθύντρια της Della Vite, Clara Latham, δήλωσε: «Η κατάκτηση της πρώτης μας εθνικής καταχώρισης παντοπωλείου είναι μια στιγμή ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε το Della Vite σε ένα ευρύτερο κοινό σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ως ένα από τα λίγα επώνυμα Prosecco στην αγορά, η Della Vite έχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά στην εκπαίδευση και την αναμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με το πόσο καλό μπορεί να είναι πραγματικά το Prosecco. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Sainsbury’s Future Brands, το οποίο θα ανοίξει μια σειρά από συναρπαστικούς τρόπους που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, μεγιστοποιώντας τη συνεργασία μας και παίρνοντας πραγματικά τους αγοραστές της Sainsbury στο ταξίδι μαζί μας».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Εξαιρετική ποιοτικά αναμένεται η φετινή παραγωγή μοσχάτου στη Σάμο, με τους αμπελώνες του νησιού να αποδεικνύονται ανθεκτικοί στις καιρικές συνθήκες και τις κλιματολογικές αλλαγές,...

REPORTS

Γονάτισε ακόμα και ιστορικούς αμπελώνες στη Σαντορίνη η ξηρασία των τελευταίων τριών ετών και τα ακραία καιρικά φαινόμενα, με την Οινοποιία Γαβαλά να κάνει...

REPORTS

Από την 1η Σεπτεµβρίου έως τις 20 Σεπτεµβρίου 2025 θα ανοίξει η πλατφόρµα αιτήσεων για νέες άδειες φύτευσης αµπελώνων που θα αφορούν το έτος...

REPORTS

Με απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων γνωστοποίησε ότι έκανε δεκτό το αίτημα για την τροποποίηση των προδιαγραφών του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Εξαιρετική ποιοτικά αναμένεται η φετινή παραγωγή μοσχάτου στη Σάμο, με τους αμπελώνες του νησιού να αποδεικνύονται ανθεκτικοί στις καιρικές συνθήκες και τις κλιματολογικές αλλαγές,...

REPORTS

Ως και την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου μπορούν υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετέχουν στη διεθνή έκθεση ProWein...

REPORTS

Εβδομάδες νωρίτερα από το συνηθισμένο ξεκίνησε ο τρύγος σε πολλούς γαλλικούς αμπελώνες λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών που σημειώθηκαν στην ευρωπαϊκή χώρα το φετινό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τα κρασιά της Πελοποννήσου ανεβαίνουν και πάλι στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου για χάρη της εκδήλωσης Wines of Peloponnese – Thessaloniki Edition, με...