Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αδερφές Delevingne βάζουν το Della Vite στην λίστα Sainsbury

Το Della Vite Prosecco, που δημιουργήθηκε από την Chloe, την Poppy και την Cara Delevingne, κέρδισε μία θέση στην εθνική λίστα παντοπωλείων Sainsbury.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η κυκλοφορία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για premium Proseccos και τη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Della Vite από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2020, μαζί με τα σχέδια του εθνικού λιανοπωλητή να προσφέρει στους αγοραστές μια πιο ιδιαίτερη επιλογή.

Τα Prosecco αειφόρου παραγωγής, που ωριμάζει στην καρδιά της κοιλάδας Valdobbiadene, αποτελούν μέρος της αποστολής των αδελφών Delevingne να αμφισβητήσουν και να εξυψώσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα Prosecco υψηλής ποιότητας.

Δημιουργημένο από μια οικογένεια οινοποιών τρίτης γενιάς, το Della Vite Superiore παρασκευάζεται αποκλειστικά από σταφύλια Glera, που έχουν τρυγηθεί χειρωνακτικά και προσφέρει μια πλούσια και γεμάτη αίσθηση στο στόμα με αρώματα άνθους εσπεριδοειδών, ελιάς, κροστίνι και χαμομηλιού.

Το Prosecco που προκύπτει, το οποίο επωφελείται από μεγαλύτερη περίοδο ζύμωσης 60 ημερών σε αντίθεση με το τυπικό 30 ημερών, έχει λεία υφή και μακρύ φινίρισμα και είναι επίσης κατάλληλο για vegans.

Η καταχώριση του Sainsbury για το Della Vite αποτελεί μέρος του προγράμματος Future Brands του λιανοπωλητή, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση και υποστήριξη ανερχόμενων εμπορικών σημάτων.

Η γενική διευθύντρια της Della Vite, Clara Latham, δήλωσε: «Η κατάκτηση της πρώτης μας εθνικής καταχώρισης παντοπωλείου είναι μια στιγμή ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε το Della Vite σε ένα ευρύτερο κοινό σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ως ένα από τα λίγα επώνυμα Prosecco στην αγορά, η Della Vite έχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά στην εκπαίδευση και την αναμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με το πόσο καλό μπορεί να είναι πραγματικά το Prosecco. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Sainsbury’s Future Brands, το οποίο θα ανοίξει μια σειρά από συναρπαστικούς τρόπους που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, μεγιστοποιώντας τη συνεργασία μας και παίρνοντας πραγματικά τους αγοραστές της Sainsbury στο ταξίδι μαζί μας».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.