Η κυκλοφορία γίνεται σε συνεργασία με τον διάσημο ψηφιακό καλλιτέχνη Luke Halls, ο οποίος έχει δημιουργήσει 10 σχέδια περιορισμένης έκδοσης για την Johnnie Walker Blue Label. Τα σχέδια επαναπροσδιορίζουν μια «ακμάζουσα και ζωντανή» μελλοντική κοινωνία που έχει μεταμορφώσει τα αστικά τοπία και τους ορίζοντες αγκαλιάζοντας τις νέες επιστημονικές εξελίξεις.
Η Emma Walker, master blender του Johnnie Walker, είπε: «Το ταξίδι του Johnnie Walker είναι 200 χρόνια στα σκαριά, από εκείνες τις πρώτες μέρες που ο ιδρυτής μας John Walker άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες σε ένα μικρό παντοπωλείο στην αγροτική Σκωτία το 1820, κοίταζε πάντα το μέλλον με μια προκλητική αισιοδοξία και μια σταθερή πίστη στην πρόοδο.
«Όπως εκείνοι που ήρθαν πριν από εμάς, βαδίζουμε προς τα εμπρός με τα μάτια σταθερά στον ορίζοντα, προχωρώντας προς ένα μέλλον γεμάτο με ατελείωτες δυνατότητες και με την πεποίθηση ότι μπορούμε, μαζί, να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο. Οι εικονογραφήσεις του Luke είναι η συναρπαστική ενσάρκωση αυτού του ιδανικού».
Η συλλογή περιλαμβάνει πόλεις όπως το Λονδίνο, το Χαϊνάν, την Ταϊπέι, την Πόλη του Μεξικού, τη Σεούλ, το Σίδνεϊ, την Μπανγκόκ, το Βερολίνο και τη Σιγκαπούρη, καθώς και τον πλανήτη Άρη.
Στην δημιουργία του ο Luke Halls για τον Άρη 2220 οραματίζεται την ανθρωπότητα ως έναν πολυπλανητικό πολιτισμό με πολυσύχναστες αποικίες στον κόκκινο πλανήτη. «Η ιδέα της συνεχούς συλλογικής προόδου στον κόσμο πυροδοτεί πραγματικά τη φαντασία μου – μου αρέσει που ο Johnnie Walker είναι τόσο προοδευτικός στην προσέγγισή του. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η σκέψη για το πώς μπορεί να φαίνονται αυτές οι πόλεις στο μέλλον είναι τόσο ενδιαφέρον για μένα. Αυτό που με ενθουσιάζει είναι η ευκαιρία να το ζωντανέψω με την ίδια αφοσίωση στη τέχνη που φέρνει η ομάδα στο Johnnie Walker Blue Label.», εξηγεί ο δημιουργός.
«Μέρος της ομορφιάς της Johnnie Walker Blue Label είναι ότι τα ουίσκι που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία αυτού του εξαιρετικού σκωτσέζικου έχουν δημιουργηθεί πριν από πολλά χρόνια, επομένως οι κατασκευαστές ουίσκι πρέπει να κοιτάξουν το μέλλον και να δημιουργήσουν μια εικόνα της γεύσης που θα απολαμβάνουν οι άνθρωποι. αρκετές δεκαετίες – αυτή είναι μια εξαιρετική ικανότητα. Ελπίζω ότι η ματιά μου στο μέλλον αποτίνει φόρο τιμής σε αυτήν την τεχνογνωσία», καταλήγει ο Luke Halls.
Οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύψουν τον κόσμο του 2220 σαρώνοντας μια ετικέτα επικοινωνίας κοντινού πεδίου στο μπροστινό μέρος του μπουκαλιού χρησιμοποιώντας ένα smartphone.
Να σημειωθεί ότι τον Ιούνιο, η Johnnie Walker αποκάλυψε έξι περιορισμένης έκδοσης μπουκάλια για τη σειρά Black Label, που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας ένα μελάνι κατασκευασμένο από την ατμοσφαιρική ρύπανση.
ΠΗΓΗ: thespiritsbusiness.com