Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Το Chivas Retail 18 Years Old Margaux Cask Finish Edition είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο.
Ο χρόνος φινιρίσματος που δαπανάται στα βαρέλια κρασιού Grand Cru Margaux λέγεται ότι δίνει στο Chivas 18 ουίσκι επιπλέον νότες κόκκινων φρούτων και «λεπτή» γλυκύτητα.
Το ανάμεικτο σκωτσέζικο ουίσκι έχει εμφιαλωθεί σε 48% ABV και θα πωλείται στα 137 δολάρια ΗΠΑ.
Παράλληλα, η Liya Zhang, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ στην Pernod Ricard Global Travel Retail, δήλωσε: «Βλέπουμε μια ισχυρή τάση για premiumization στο κανάλι και αυτή η νέα σειρά ταιριάζει απόλυτα σε αυτό το τμήμα.»
«Ελπίζουμε ότι οι αγοραστές θα ενθουσιαστούν όσο εμείς με αυτές τις περιορισμένες εκδόσεις, οι οποίες συνδυάζουν την εμβληματική τέχνη της Chivas με κάτι λίγο διαφορετικό και ιδιαίτερο.
«Ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός του μπουκαλιού προσθέτει στην οικογένεια και τους αγαπημένους ή απλώς περιποιείται τον εαυτό τους.»
Τον περασμένο μήνα, το Chivas Regal, ιδιοκτησίας Pernod Ricard, συνεργάστηκε με την τραγουδίστρια της K-pop Lisa για να σχεδιάσουν ένα μπουκάλι περιορισμένης έκδοσης. Τον ίδιο μήνα, η συνεργασία αναπτύχθηκε περαιτέρω καθώς ο Chivas και η Lisa συνεργάστηκαν σε μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας.
Τέλος, η Chivas Brothers, ο σκωτσέζικος βραχίονας ουίσκι της Pernod Ricard, σημείωσε καθαρή αύξηση πωλήσεων 25% για το οικονομικό έτος 2022.
ΠΗΓΗ: thespiritsbusiness.com