απόδοση Ζήσης Πανάγος
Η εταιρεία έχει πωλήσεις λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου περίπου πάνω από 270 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση αγοράς ποτών της IWSR που κυκλοφόρησε το 2021.
Ο Marcos Jofré, Διευθύνων Σύμβουλος της Trivento δήλωσε ότι η εταιρεία είχε θέσει φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης έως το 2025, με βάση «την αναγνώριση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων μας καθώς και τη δέσμευση της οινοποιητικής μας ομάδας». «Ελπίζουμε να έχουμε σημαντική ανάπτυξη στις κύριες αγορές λιανικής και εμπορίας αργεντίνικου κρασιού», είπε, προσθέτοντας ότι η εταιρεία εργάστηκε σκληρά για να τοποθετήσει το Trivento ως την αργεντίνικη μάρκα που εκτιμάται περισσότερο παγκοσμίως «και αυτό το επίτευγμα μας δείχνει ότι βρίσκονται στο σωστό δρόμο».
Ο Felipe Rossel, παγκόσμιος διευθυντής μάρκετινγκ, δήλωσε ότι η επιτυχία ήρθε ως αποτέλεσμα μιας συνεπούς στρατηγικής με την πάροδο του χρόνου, η οποία ενίσχυσε τη θέση του Trivento «ως σημείο αναφοράς του κρασιού Malbec στον κόσμο».
«Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να επιταχύνουμε τη διαδικασία διείσδυσης σε βασικές αγορές, προκειμένου να διπλασιαστεί ο τζίρος και να φτάσει τα 500 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις έως το 2025», ανέφερε ο ίδιος.
Μάλιστα, επεσήμανε την «τεράστια αποδοχή των κρασιών Trivento», ιδιαίτερα το Trivento Reserve, προσφέροντας «το καλύτερο Malbec από άποψη αξίας», σημειώνοντας ότι ξεχωρίζει στο ράφι στην κατηγορία premium (12 USD και άνω) και τα μπουκάλια premium με το ανάγλυφο λογότυπό του και η «διακριτική ασημένια ζώνη» στην ετικέτα.
Οι εξαγωγικές αγορές ήταν επίσης βασικές, με τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το Trivento’s Reserve Malbec είναι το κορυφαίο SKU κόκκινου κρασιού σε αξία, με άνοδο 22%, μαζί με ισχυρές πωλήσεις στις ΗΠΑ, την Ολλανδία, την Ιρλανδία και το Μεξικό, που ξεπερνούν το 50% σε σύγκριση με το 2020.
Ο Rossel υπογράμμισε την επένδυση στη μάρκα καθώς και την καινοτομία της. Από την έναρξή της, η εταιρεία έχει επενδύσει 126 εκατομμύρια δολάρια σε εκτάρια αύξησης της αμπέλου (τώρα περιλαμβάνει 12 αμπελώνες) και έχει κατασκευάσει 3 οινοποιεία για να αυξήσει τη χωρητικότητα στα 58 mL.
«Σκοπεύουμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή. γι’ αυτό συνεχίζουμε να εξερευνούμε συνεχώς νέες προτάσεις. Ένα ξεκάθαρο παράδειγμα αυτού είναι η κυκλοφορία της κατηγορίας White Malbec, ενός μοναδικού κρασιού που έχει αποδειχθεί τεράστια επιτυχία μεταξύ των καταναλωτών μας», είπε ο Rossel.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com