Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Η μπύρα χωρίς αλκοόλ, ο μηλίτης, το κρασί, τα οινοπνευματώδη ποτά και τα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα (RTD) αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 7% σε όγκο σε 10 βασικές παγκόσμιες αγορές το 2022, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε από την IWSR Drinks Market Analysis.
Πιο συγκεκριμένα, ο ρυθμός ανάπτυξης της κατηγορίας τα επόμενα τέσσερα χρόνια αναμένεται επίσης να ξεπεράσει την ανάπτυξη που σημειώθηκε την τελευταία τετραετία. Ο όγκος CAGR προβλέπεται στο 7% μεταξύ 2022 και 2026, σε σύγκριση με +5%, 2018-22.
Τα μη αλκοολούχα προϊόντα πρόκειται να ηγηθούν αυτής της ανάπτυξης και αναμένεται να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% της προβλεπόμενης συνολικής αύξησης του όγκου της κατηγορίας.
«Η δυναμική κατηγορία χωρίς αλκοόλ και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ παρουσιάζει ευκαιρίες για σταδιακή αύξηση των πωλήσεων, καθώς οι καταναλωτές στρατολογούνται από κατηγορίες ποτών, όπως τα αναψυκτικά και το νερό. Οι ιδιοκτήτες επωνυμίας έχουν την ευκαιρία να στρατολογήσουν άτομα που δεν πίνουν αλκοόλ», δήλωσε σχετικά με τη νέα έρευνα η Susie Goldspink, επικεφαλής του τμήματος No and low αλκοόλ, IWSR Drinks Market Analysis.
«Καθώς περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να αποφεύγουν το αλκοόλ σε ορισμένες περιπτώσεις ή να το απέχουν εντελώς κανένα αλκοόλ δεν αυξάνει σταθερά το μερίδιό του στην κατηγορία «όχι» και «χαμηλή».
Μεταξύ των 10 αγορών εστίασης που εξετάστηκαν από την Ανάλυση Αγοράς Ποτών της IWSR τον Δεκέμβριο του 2022, η αγοραία αξία των προϊόντων χωρίς αλκοόλ το 2022 έχει ξεπεράσει τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, από 8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.
Τέλος, η Γερμανία παραμένει η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για την κατηγορία, ακολουθούμενη από την Ιαπωνία, την Ισπανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Εν τω μεταξύ, πιο δυναμική ανάπτυξη θα προέλθει από αγορές όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς και οι ΗΠΑ, οι οποίες θα έχουν διψήφιους ετήσιους ρυθμούς σύνθετης αύξησης όγκου τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com