Ο χώρος της έκθεσης ήταν κατάμεστος και γεμάτος με επισκέπτες από σχεδόν όλες τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (SEA), καθώς η Vinexpo επέστρεψε στην Ασία, δημιουργώντας κατασκήνωση στο Marina Bay Sands (MBS) για τρεις ημέρες από τις 23 έως τις 25 Μαΐου.
«Η στρατηγική μας να επιστρέψουμε στην Ασία έχει επικυρωθεί», δήλωσε ο Rodolphe Lameyse, Διευθύνων Σύμβουλος της Vinexposium.
Η απομάκρυνση από το Χονγκ Κονγκ – η βάση της Vinexpo στην Ασία εδώ και 25 χρόνια – ήταν μέρος της νέας στρατηγικής υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Rodolphe Lamayse και φαίνεται να έχει αποδώσει καρπούς.
«Ήταν πολύ θετικό», είπε ο Lameyse. «Η ανταπόκριση της αγοράς από τους εκθέτες και τους εμπορικούς αγοραστές σε όλη την περιοχή της SEA είναι εκπληκτική. Ξεπέρασε τις προσδοκίες μας.»
Σχεδόν 10.000 επαγγελματίες από 64 χώρες παρακολούθησαν την εμπορική έκθεση, με τις πέντε πρώτες χώρες που εκπροσωπούνται να είναι η Σιγκαπούρη, η Κίνα, η Μαλαισία, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, ακόμη και το Λάος.
Στο πάτωμα της έκθεσης, οι πέντε κορυφαίοι εκθέτες παραγωγοί από τη Γαλλία, την Ιταλία, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ και την Ισπανία, κατέλαβαν την αίθουσα υπογείου δύο στο MBS. Αντίθετα, στο πρώτο επίπεδο φιλοξενήθηκαν γκισέ εγγραφών, τρεις αίθουσες masterclass για το Vinexpo Academy και μια ευρύχωρη αίθουσα γευσιγνωσίας Union de Grand Cru Bordeaux.
Το Vinexpo Academy πραγματοποίησε 40 συνεδρίες, συμπεριλαμβανομένων masterclasses με τίτλους από τους Alvaro Palacios, Elaine Chukan Brown και Laura Catena και μια σειρά από πάνελ που εξετάζουν ζητήματα βιωσιμότητας, χαρτογραφώντας τις τάσεις της αγοράς στην Κορέα και το Χονγκ Κονγκ και εξερευνώντας το μέλλον της mixology.
Τα εστιατόρια και τα κλαμπ του Lion City, όπως το 67 Pall Mall και το Mandala Club, ήταν γεμάτα με δείπνα εξαγωγέων και βασικών πελατών και τοπικές δεξιώσεις, που ξεκίνησαν την Κυριακή 21 Μαΐου και συνεχίστηκαν για όλη την εβδομάδα. Οι οινικοί σύλλογοι όπως το Ordre des Coteaux de Champagne έως το Jurade de St Emillion χρησιμοποίησαν επίσης την εισροή βασικών προσωπικοτήτων του κρασιού για να φιλοξενήσουν πλούσια δείπνα επαγωγής.
Η εμπορική έκθεση θα μεταφερθεί στο Χονγκ Κονγκ το 2024 και θα επιστρέψει στη Σιγκαπούρη το 2025. Ενώ ο Lameyse είναι ενθουσιασμένος από τη συντριπτική ανταπόκριση, εξέφρασε την ανησυχία του για το αυξανόμενο κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας στη Σιγκαπούρη.
«Αυτό (το κόστος) είναι πράγματι μια πραγματική ανησυχία», είπε ο Lameyse. «Αν γίνει ένα συντριπτικό ζήτημα για τους εκθέτες μας, μπορεί επίσης να γίνει ένα ζήτημα για εμάς».
Τα δωμάτια στο Marina Bay Sands είχαν τιμή 1000 S$ (598 £) ανά διανυκτέρευση και κλιμακώθηκαν σε 2000 S$ (1197 £) την παραμονή της εμπορικής έκθεσης. Επιπλέον, το σχετικό κόστος εκθέτη για ψυγεία και ενοικιάσεις τηλεόρασης (αναφέρεται στα 2000 $ S$) ήταν επίσης τεράστιο.
Η Nimbility φιλοξένησε 10 από τα οινοποιεία τους σε ένα περίπτερο του Pavilion και είχε προϋπολογισμό 33% περισσότερο από το Χονγκ Κονγκ 2020, μια παράσταση που αργότερα ακυρώθηκε. Κατέληξαν να πληρώσουν περισσότερο από 50% πάνω από την τιμή του Χονγκ Κονγκ.
Τέλος, ο Lameyse σχεδιάζει να αντιμετωπίσει το θέμα στην αποχώρησή του με το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης και άλλους ενδιαφερόμενους και πρόσθεσε: «Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουμε το κόστος στο μέλλον».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com