Σύμφωνα με την έρευνα που διεξάχθηκε από την εταιρεία έρευνας αγοράς Research and Markets συγκεντρώθηκαν ευρήματα από πολλαπλές πηγές και δεδομένα από 107 χώρες για να παραχθεί μια επισκόπηση του παγκόσμιου οινικού τομέα. Τα στοιχεία έδειξαν ότι ο παγκόσμιος τομέας του κρασιού αποτιμήθηκε σε 346,8 δισεκατομμύρια δολάρια (ΗΠΑ) το 2022 και αναμένεται να σημειώσει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 8,8% κατά την περίοδο 2022-27και να φτάσει τα 528,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, σε όγκο, τα ευρήματα δείχνουν ότι η παγκόσμια αγορά κρασιού θα φτάσει τα 26,7 δισεκατομμύρια λίτρα το 2027, από 24 δισεκατομμύρια λίτρα το 2022 με κορυφαίες περιοχές τη Δυτική Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 49,5%, ακολουθούμενες από τις ΗΠΑ με 21,6%.
Η έκθεση παρέχει επίσης μια επισκόπηση των αλλαγών στην κατανάλωση κρασιού την περίοδο 2017-2027, σε παγκόσμιο και περιφερειακό επίπεδο και άφησε να εννοηθεί ότι επισημαίνει «χώρες υψηλού δυναμικού» για κατανάλωση κρασιού, καθώς παρέχει και ανάλυση με βάση την αξιολόγηση της αγοράς (οικονομική ανάπτυξη, δείκτες διακυβέρνησης, κοινωνικο-δημογραφικοί παράγοντες, τεχνολογία κλπ). Προσφέροντας μια πιο λεπτομερή ανάλυση για καθεμία από τις χώρες, οι αναλυτές αποκάλυψαν ότι τα δεδομένα καλύπτουν τις βασικές προκλήσεις, το ανταγωνιστικό τοπίο και τη δημογραφική ανάλυση, πράγμα το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν μία καλύτερη εικόνα για την κατάσταση της εκάστοτε χώρας. Η έκθεση δίνει σημαντική έμφαση στις βασικές τάσεις που οδηγούν τις επιλογές των καταναλωτών και τις μελλοντικές ευκαιρίες που μπορούν να διερευνηθούν για να βοηθήσουν τον κλάδο και τα οινοποιεία να ενισχύσουν τα έσοδα τους.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 38 του Winetrails
Πέρυσι, η παλαιότερη γενιά στη Γαλλία «κατηγορήθηκε» για την ηρεμία του εγχώριου κρασιού της χώρας, καθώς οι Γάλλοι παππούδες δεν μεταδίδουν την αγάπη τους για το κρασί στις νεότερες γενιές, με αποτέλεσμα η αγορά να υποφέρει από το «μεγαλύτερο κύμα εξόδου αυτού του αιώνα», καθώς η κατανάλωση κρασιού μειώθηκε. Ο κόσμος του κρασιού επεκτείνεται εδώ και πολύ καιρό, καθώς περισσότερες περιοχές έρχονται στο διεθνές προσκήνιο και νέες αγορές συνεχίζουν να αναπτύσσονται.