Η κοσμοσυρροή των ανθρώπων που ανακατεύονταν στη Viale del Lavoro κάθε πρωί ήταν απόδειξη της τεράστιας επιτυχίας της έκθεσης.
Συνολικά, λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο (29.600) των επισκεπτών ήταν από το εξωτερικό, από 143 χώρες, με αγοραστές από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο να αποτελούν σημαντικό μέρος του ξένου δυναμικού. Σημειώθηκε επίσης η επιτυχία της ψηφιακής πλατφόρμας Vinitaly, Vinitaly Plus, με 11.000 ραντεβού μεταξύ παραγωγών και αγοραστών να έχουν προγραμματιστεί μέσω αυτής. Πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 45.000 γευσιγνωσίες, αύξηση 50% σε σχέση με πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Veronafiere, Maurizio Danese, δήλωσε ότι αυτή η ψηφιακή πτυχή ήταν μέρος μιας «νέας προσέγγισης» που «σίγουρα δεν έχει ολοκληρωθεί».
Όμως, πέρα από τα ποσοστά προσέλευσης, η παράσταση ήταν επίσης επιτυχημένη όσον αφορά την τεράστια ποικιλία: ένα Risorgimento παραγωγών, που κυμαίνονται από τα μεγαλύτερα ονόματα της επιχείρησης έως αυτά που μόλις αναδύθηκαν, από κάθε ιταλική περιοχή σε έναν χώρο.
Ήταν επίσης μια εκδήλωση με πολιτική σημασία, καθώς η πρωθυπουργός Giorgia Meloni επισκέφτηκε τη Βεροναφιέρε τη Δευτέρα (3 Απριλίου) για να δείξει την υποστήριξή της στην οινοποιία της Ιταλίας: «Είναι καθήκον να βρίσκομαι εδώ σήμερα, αλλά όχι η πρώτη μου φορά στη Vinitaly. Ακόμη περισσότερο, δεν θα μπορούσα να μην είμαι εδώ τώρα ως πρωθυπουργός της Ιταλίας».
«Το κρασί είναι μια βασική αλυσίδα αξίας στην οικονομία και τον πολιτισμό μας, αξίας άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ», συνέχισε η Meloni. «Ο κλάδος απασχολεί περισσότερους από 870.000 ανθρώπους και ηγείται του εμπορικού ισοζυγίου της Made in Italy. Αυτός ο τομέας λειτουργεί τόσο καλά χάρη στην ικανότητά του να συνδυάζει τη μακροχρόνια παράδοση και τον νεωτερισμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κυβέρνηση δεσμεύεται να λάβει τη διπλή κατεύθυνση των μέτρων για τη στήριξη των επιχειρήσεων καθώς και των νέων που λαμβάνουν βραβεία σήμερα κατά τη διάρκεια του Vinitaly».
Αναλογιζόμενος την έκθεση και τα επερχόμενα διεθνή roadshows της Vinitaly, ο πρόεδρος της Veronafiere Federico Bricolo είπε: «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια μόνιμη και συντονισμένη πλατφόρμα προώθησης μαζί με θεσμικούς εταίρους. Στόχος είναι η προσέλκυση εισερχόμενων επενδύσεων στην Ιταλία, αφενός, και, αφετέρου, η προώθηση των ιταλικών προϊόντων στο εξωτερικό, καθώς η Veronafiere μετά τη Βραζιλία και την Κίνα έχει επίσης ισχυρές ρίζες στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την μακρινή Ανατολή.»
Τέλος, η επόμενη έκδοση του Vinitaly στη Βερόνα θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 17 Απριλίου 2024.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com