Η συνεργασία περιλαμβάνει την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ του Chateau Minuty, η οποία έρχεται να προστεθεί στη διανομή του χαρτοφυλακίου της Moet-Hennessy των μαρκών Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Ruinart, Krug, Hennessy, Estates & Wines, Belvedere, Eminente, Volcan, Ardbeg και Glenmorangie.
Η γκάμα των ροζέ κρασιών του Chateau Minuty απαρτίζεται σήμερα από τέσσερις διαφορετικές ετικέτες, Μ, Prestige, Rose et Or και 281, που διακρίνονται για το απαλό σομόν χρώμα, την ισχυρή αρωματική αρμονία εσπεριδοειδών,, την πλούσια γεύση καθώς και τη κομψότητα στον σχεδιασμό των φιαλών.
Ο Γιάννης Αρτινός, γενικός διευθυντής της Άμβυξ, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε το Chateau Minuty στο Τμήμα Oenothèque της Άμβυξ, ένα βήμα που ενισχύει ακόμη περισσότερο τους δεσμούς συνεργασίας μας με την Moët Hennessy και ταυτόχρονα τροφοδοτεί το όραμα μας: η Άμβυξ να συγκαταλέγεται ανάμεσα στις καλύτερες εταιρείες εισαγωγής και διανομής κρασιού στην Ελλάδα. Με πίστη στον στρατηγικό μας σχεδιασμό ενδυναμώνουμε το wine portfolio μας και ενισχύουμε έτσι την γεωγραφική μας κάλυψη και την δέσμευση μας να παρέχουμε στους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας μία εκτενή και πλήρη γκάμα ποιοτικών και premium ετικετών».