Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Στην Ιταλία οι ελληνικές ποικιλίες οίνου είναι σχεδόν άγνωστες, στο ναδίρ οι εξαγωγές

Για την Ιταλία οι τοπικές, γηγενείς ποικιλίες τις Ελλάδας είναι σχεδόν άγνωστες, ενώ οι εισαγωγές ελληνικού οίνου στη γειτονική χώρα είναι μηδαμινές.

Από τη μία πλευρά, οι ελληνικές ποικιλίες χρήζουν αναγνωσιμότητας και στις  χώρες του εξωτερικού , ενώ από την άλλη, η απουσία στοχευμένων προωθητικών ενεργειών  για την ανάδειξη αυτή από την πλευρά της Ελλάδας συμβάλλει στο χάσμα της εξέλιξης.

Παράλληλα, σε εισαγωγές ύψους €300.767 εκ. Που πραγματοποίησε η Ιταλία μέσα στο έτος του 2020, το ποσοστό που κάλυψε το Ελληνικό προϊόν περιορίστηκε  στο  0,10%. Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι εισαγόμενοι ελληνικοί οίνοι προορίζονται μόνο για την εστίαση, ενώ τραγικά μειωμένη είναι η πώληση αυτών στα σούπερ μάρκετ.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έγγραφο της Ελληνικής Πρεσβείας  στη Ρώμη, με τίτλο «η αγορά οίνου στη Ρώμη»,  κατά το οποίο προτείνονται  οι ακόλουθες ενέργειες με σκοπό της αύξηση των εξαγωγών του Ελληνικών οίνων:

Διοργάνωση συντονισμένων προωθητικών ενεργειών με σκοπό την ανάδειξη των ελληνικών ποικιλιών (εκδήλωση, στην οποία θα συμμετέχουν θεσμικοί φορείς, περιφέρειες και οινοπαραγωγοί και η οποία θα απευθύνεται σε bloggers,influencers, δημοσιογράφους και sommelier)

Προβολή του οινολογικού τουρισμού της χώρας μας (δρόμοι του κρασιού), που ενδυναμώνουν τη διεθνή εικόνα και συμβάλουν στην προβολή των τοπικών χαρακτηριστικών (fam trip)

Συμμετοχή με εθνικό περίπτερο (ENTERPRISE GREECE) στις Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις τροφίμων και ποτών (CIBUS, TUTTOFOOD, VINITALY)

Συστηματική πρόσκληση Ιταλών αγοραστών και δημοσιογράφων από τα οινοποιεία και τις οινοπαραγωγικές περιφέρειες της χώρας μας

Αξιοποίηση της γεωγραφικής εγγύτητας και του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας (1.300.000 επισκέπτες)

Ενέργειες προβολής και προώθησης σε αλυσίδες Supermarket (in store promotion) με συνοδεία δοκιμών κρασιού.

Η είσοδος στα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης οίνου συνιστά επίσης ένα αποτελεσματικό εργαλείο προβολής και αναγνωρισιμότητας των ελληνικών αμπελοοινικών ποικιλιών

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο εδώ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη, στο Βουκουρέστι και στο Μόναχο, στο πλαίσιο του προγράμματος της ΕΘΕΑΣ «Wine & Wisdom», που έχει...

REPORTS

Η στροφή των καταναλωτών προς την υγεία, τη βιωσιμότητα και τη διαφάνεια αλλάζει γρήγορα και τον κόσμο του κρασιού. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η...

REPORTS

Σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην ΚΕΟΣΟΕ το χρονοδιάγραμμα των επόμενων διαδικασιώνπου αφορούν το Μέτρο 23 «Έκτακτη προσωρινή στήριξη ρευστότητας στους γεωργούς που έχουν πληγεί...

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου τις προτάσεις της στο Συμβούλιο για την υπογραφή και τη σύναψη της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης ΕΕ-Mercosur...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη, στο Βουκουρέστι και στο Μόναχο, στο πλαίσιο του προγράμματος της ΕΘΕΑΣ «Wine & Wisdom», που έχει...

REPORTS

Η στροφή των καταναλωτών προς την υγεία, τη βιωσιμότητα και τη διαφάνεια αλλάζει γρήγορα και τον κόσμο του κρασιού. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η...

REPORTS

Το γνωστό αμερικανικό περιοδικού οίνου Wine Enthusiast προτείνει την Κρήτη ως μια από τις 7 πιο σημαντικές οινοπαραγωγικές περιοχές παγκοσμίως

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στην 30η του σεζόν ετοιμάζεται να μπει το Wine Club Thessaloniki’ 96. Στο επίκεντρο της πρώτης συνάντησης της νέας περιόδου που θα πραγματοποιηθεί στο...