Η Anne Crespo, επικεφαλής εμπορικής διεύθυνσης και διεύθυνσης μάρκετινγκ της αεροπορικής εταιρείας La Compagnie, αποκάλυψε ότι ο αποκλειστικά βιολογικός κατάλογος προσφέρθηκε για πρώτη φορά στους επιβάτες το 2019, αλλά όπως εξήγησε αυτό δεν έγινε επειδή το ζήτησαν.
«Ήταν ένα σημείο διαφοροποίησης έναντι άλλων αεροπορικών εταιρειών και αντιστοιχούσε καλά στην ανατρεπτική μας εικόνα. Επιπλέον, εκείνη την εποχή τα καλά βιολογικά κρασιά ανέβαιναν σε ποιότητα και ξέραμε ότι θα ταίριαζαν καλύτερα στην ατμόσφαιρα. Είμαστε μια νέα και καινοτόμος αεροπορική εταιρεία, οπότε σκεφτήκαμε ότι θα ταίριαζε καλά από πλευράς προσφοράς». Δεδομένου του υψηλού επιπέδου, αποκλειστικού χαρακτήρα της αεροπορικής εταιρείας, η οποία προσφέρει μόνο θέσεις business class για τις πτήσεις της, οι οποίες πραγματοποιούνται από το Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, η La Compagnie έχει τη δυνατότητα να σερβίρει κρασιά από μικρότερους παραγωγούς.
«Συνεργαζόμαστε με μικρούς οινοπαραγωγούς, καθώς δεν χρειαζόμαστε τεράστιο όγκο, περίπου 300-400 φιάλες το μήνα», ανέφερε η Crespo. Η αεροπορική εταιρεία συνεργάζεται με τη συμβουλευτική εταιρεία Bettane x Desseauve για την προμήθεια των κρασιών.
Μια σκέψη που πρέπει να κάνουν οι αεροπορικές εταιρείες όταν καθορίζουν την επιλογή των κρασιών τους είναι πώς το υψόμετρο επηρεάζει τη γεύση. Πάνω στον αέρα, η αλλαγή της πίεσης, η ξηρότητα του αέρα, αλλά και ο συνεχής θόρυβος των κινητήρων μπορεί να αμβλύνει την εμπειρία μας από το φαγητό και το ποτό. Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι η γεύση που ενισχύεται περισσότερο είναι το umami, καθιστώντας ποτά όπως ο χυμός ντομάτας μια καλή επιλογή εν πτήση.
Ερωτηθείς σχετικά με το πώς επιλέγονται τα κρασιά με αυτό το σκεπτικό, η Crespo είπε: «Δεν πρέπει να είναι παλαιότερα από τον τρύγο του 2015 και να μην έχουν πολύ τανίνη. Στη συνέχεια, τα συνδυάζουμε με το φαγητό, ώστε να ταιριάζουν με το μενού, γι’ αυτό και αλλάζουμε τη λίστα κάθε μήνα ανάλογα με το μενού του φαγητού.». «Έχουμε τα πάντα», συνέχισε η ίδια. «Μπορντό, Ροδανό, Βουργουνδία, ακόμη και Λανγκεντόκ, εξαρτάται πραγματικά από το φαγητό που συνδυάζεται με το κρασί. Μπορεί να έχουμε περισσότερο Μπορντό για τα κόκκινα κρασιά και Βουργουνδία για τα λευκά, αλλά αυτόν τον μήνα, για παράδειγμα, έχουμε ένα Pinot Noir από τη Βουργουνδία και ένα Languedoc Blanc».
Ο κατάλογος έχει επίσης παρεκκλίνει ελαφρώς από την παράδοση με τη συμπερίληψη ενός μη αλκοολούχου fizz, αν και η Crespo εξήγησε ότι αυτή η προσφορά δεν θα επεκταθεί: «Δεν μπορούμε να έχουμε πάρα πολλές αναφορές στη λίστα κρασιών μας, γι’ αυτό συμπεριλάβαμε μόνο ένα μη αλκοολούχο αφρώδες κρασί που ονομάζεται French Bloom, καθώς ήταν γνωστό και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι μια εναλλακτική επιλογή της σαμπάνιας για το ποτό καλωσορίσματος και το απεριτίφ. Κατά τα άλλα, δεν επεκτείναμε την προσφορά μη αλκοολούχων κρασιών, καθώς η ζήτηση δεν είναι σημαντική και δεν θα θέλαμε να δημιουργήσουμε σπατάλες».
Πηγή: thedrinkbusiness.com