Τα ευρήματα προέρχονται από έρευνα καταναλωτών που διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2022 από την εταιρεία δημοσκόπησης Viavoice.
«Ανεξάρτητα από το αν το μετάλλιο είναι χρυσό, ασημένιο ή χάλκινο ή προέρχεται από εθνικό ή περιφερειακό διαγωνισμό, καθησυχάζει τους καταναλωτές όταν αγοράζουν το κρασί και το 85% των Γάλλων λέει ότι ένα μετάλλιο ενισχύει ένα κρασί και εξακολουθεί να αποτελεί εγγύηση ποιότητας». .
Το 77% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνουν ότι αγοράζουν το κρασί τους από σούπερ μάρκετ, «όπου οι συμβουλές είναι λιγότερες. Επομένως, τα μετάλλια παίζουν μεγαλύτερο ρόλο από ό,τι αλλού στην καθοδήγηση των επιλογών των καταναλωτών», αναφέρει το δελτίο τύπου.
Το 59% των Γάλλων καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αποτίμησαν πολύ τα μετάλλια που απονεμήθηκαν σε ένα κρασί όταν έκαναν τις αγορές τους. Η ένωση προσθέτει επίσης ότι, «σύμφωνα με το βαρόμετρο SOWINE/Dynata 2022, το 45% των καταναλωτών κοιτάζει την περιοχή προέλευσης και το 44% την τιμή όταν αγοράζει ένα κρασί».
ΠΗΓΗ: vitisphere.com